Poll: BSM.CON III - 2013
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Poll: BSM.CON III - 2013
Nu we langzaam richting 2013 gaan, wat zou voor jullie het beste uitkomen? Wanneer zien jullie het liefst een BSM spellendag? Februari, maart, april?

Labels:
-
aicirtap
- Critico
Re: Poll: BSM.CON III - 2013
Eh niet april, februari of maart is goed.
Weet niet of ik op beide maanden mag stemmen vandaar.
Verder svp niet op een data dat de speldag in utrecht is. Want die is vaste prik voor mij;)
Weet niet of ik op beide maanden mag stemmen vandaar.
Verder svp niet op een data dat de speldag in utrecht is. Want die is vaste prik voor mij;)
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
februari!
Gezien op 2 maart ducosim en voor mij veel verjaardagen in maart. April is zuiderspel weer, dus dan blijft februari over!
Gezien op 2 maart ducosim en voor mij veel verjaardagen in maart. April is zuiderspel weer, dus dan blijft februari over!
~ Always look on the bright side of life ~

-
rober
- Standaard moderator
Februari.
Eigelijk Januari. Hoe eerder deste beter.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Rober probeer jij hier te zeggen: 'doe maar elke maand.' ?rober schreef:Februari.
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
klinkt ook goedNielsZW schreef:Rober probeer jij hier te zeggen: 'doe maar elke maand.' ?rober schreef:Februari.
~ Always look on the bright side of life ~

-
Enrico
- Caballero
Februari heeft geen voorkeur vanwege onder andere carnaval, maart zit al zo goed als vol...
Dus ik zou zeggen: doe maar april!
Niet op een dag dat er al een spellenbeurs/spellendag is, heeft natuurlijk de voorkeur. M.b.t. de opmerking van aicirtap hiervoor: De spellendagen in Utrecht die in deze periode plaatsvinden staan al in de agenda.
Dus ik zou zeggen: doe maar april!
Niet op een dag dat er al een spellenbeurs/spellendag is, heeft natuurlijk de voorkeur. M.b.t. de opmerking van aicirtap hiervoor: De spellendagen in Utrecht die in deze periode plaatsvinden staan al in de agenda.
-
Maarten&Gaatske
- Stamhoofd
Ik had al op februari gestemd. Mooie maand ervoor! Maar idealer natuurlijk, gewoon de volgende maanden: januari, februari, maart, april, mei, juni, wellicht zomerstop (komt vast ook een stemming over!), september, en december, en daarna weer januari, februari....enz enz.... 
Ik haat spellen.
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Maar als dit elke maand word gehouden in Eindhoven, kunnen jullie net zo goed elke maand naar de spellenavonden van RTD komenMoppersmurf Maarten schreef:Ik had al op februari gestemd. Mooie maand ervoor! Maar idealer natuurlijk, gewoon de volgende maanden: januari, februari, maart, april, mei, juni, wellicht zomerstop (komt vast ook een stemming over!), september, en december, en daarna weer januari, februari....enz enz....
***Einde reclame-modus***
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Dat si in geldrop tochsyroit schreef:Maar als dit elke maand word gehouden in Eindhoven, kunnen jullie net zo goed elke maand naar de spellenavonden van RTD komen
***Einde reclame-modus***
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Mijn keuze is voor maart, maar dat is puur omdat die maand het rustigst is voor mij qua spellenspelerij. Zolang het niet samenvalt met iets anders ben ik hoe dan ook aanwezig.
-
WTULTC
- Elfenkoning
Februari of maart.. Eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit zolang het maar niet tegelijk met de carnaval valt. Gezien de optocht in Eindhoven op een zaterdag is en de BSM-dagen tot nu toe allemaal op een zaterdag waren zie ik het niet snel gebeuren dat het tegelijk is met optocht in Eindhoven. Lijkt mij in iedergeval niet slim om te doen.
Sowieso goed dat er weer een BSM-dag gaat komen! Count me in en ik neem mijn badge van Spellenspektakel mee.
Sowieso goed dat er weer een BSM-dag gaat komen! Count me in en ik neem mijn badge van Spellenspektakel mee.
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Tenzij er veel spelers zijn die niet van carnaval houden...WTULTC schreef:Februari of maart.. Eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit zolang het maar niet tegelijk met de carnaval valt. Gezien de optocht in Eindhoven op een zaterdag is en de BSM-dagen tot nu toe allemaal op een zaterdag waren zie ik het niet snel gebeuren dat het tegelijk is met optocht in Eindhoven. Lijkt mij in iedergeval niet slim om te doen.
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
ik houd niet van carnaval.Bart schreef:Tenzij er veel spelers zijn die niet van carnaval houden...