Homesteaders, CashnGuns,The Resistance
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Re: 7 Wonders Leaders/Cities Cash n Guns, The Resistance
Ter informatie. De binnenkant van de doos van The Resistance is versiert met de hantekening van de auteur. Super toch? 
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Wat lees ik hier?grunnboy schreef:Ter informatie. De binnenkant van de doos van The Resistance is beklad met de hantekening van de auteur. Super toch?
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Aangezien het animo voor mijn spellen laag is. Ik weet niet mee hoe ik op een andere manier aandacht moet vragen voor mijn spellen.NielsZW schreef:Wat lees ik hier?grunnboy schreef:Ter informatie. De binnenkant van de doos van The Resistance is beklad met de hantekening van de auteur. Super toch?sorry plaagstootje
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Ik begrijp het volledig
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik denk dat je gewoon wat geduld moet hebben, je aanbiedingen zijn scherp. Een goed marktkoopman is een geduldig marktkoopman
.
Succes.
Succes.
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Ik wil cities wel maar ik wacht eerst tot kerst. Ben in tussen tijd nog jarig en ik doe mee aan SS
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Sorry Cities en Leaders zijn gereserveerd!NielsZW schreef:Ik wil cities wel maar ik wacht eerst tot kerst. Ben in tussen tijd nog jarig en ik doe mee aan SS
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Terecht voor die prijsgrunnboy schreef:Sorry Cities en Leaders zijn gereserveerd!
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
En een paar mooie promo's erbij. Ik blij en de koper ook!NielsZW schreef:Terecht voor die prijsgrunnboy schreef:Sorry Cities en Leaders zijn gereserveerd!
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Daar ga ik wel van uitgrunnboy schreef:En een paar mooie promo's erbij. Ik blij en de koper ook!
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Re: Mage Knight BoardGame,Homesteaders, CashnGuns,The Resist
Mage Knight Boardgame en Homesteaders toegevoegd.
-
Drekster2001
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: El Duderino
Zijn de tiles van Mage Knight goed gesneden of zijn ze een misprint ( waarbij de rondjes en sterretjes niet goed op elkaar aansluiten bij het maken van de kaart)?
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Ik heb het spel zelf nooit gespeeld, maar zal straks het even bekijken.Drekster2001 schreef:Zijn de tiles van Mage Knight goed gesneden of zijn ze een misprint ( waarbij de rondjes en sterretjes niet goed op elkaar aansluiten bij het maken van de kaart)?
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Ik heb gekeken. 100% precies is het niet, maar is dat wel mogelijk als je de cirkels en sterren op deze manier via de tegels wil laten samenkomen?
Ik zou het geen misprint noemen. De cijfers van de tegels staan er allemaal keurig op. Ik heb op BGG gelezen dat bij de echte misprints de cijfers er ook niet goed opstaan. Dat is hier absoluut niet het geval. Volgens mij is er niet zo veel mis met deze editie.
Alles is in nieuwstaat. En als je graag een nieuwe wil, waar je trouwens ook geen garantie bij hebt dat de tegels precies uitgelijnd zijn, zal ik die kopen. Krijg je waarschijnlijk precies hetzelfde alleen voor 20 euro duurder.
Maar goed, omdat er kennelijk "iets aan te merken" is, ben ik in prijs gezakt. 40 euro is een mooie prijs voor dit spel, deze editie en in deze staat.
Ik zou het geen misprint noemen. De cijfers van de tegels staan er allemaal keurig op. Ik heb op BGG gelezen dat bij de echte misprints de cijfers er ook niet goed opstaan. Dat is hier absoluut niet het geval. Volgens mij is er niet zo veel mis met deze editie.
Alles is in nieuwstaat. En als je graag een nieuwe wil, waar je trouwens ook geen garantie bij hebt dat de tegels precies uitgelijnd zijn, zal ik die kopen. Krijg je waarschijnlijk precies hetzelfde alleen voor 20 euro duurder.
Maar goed, omdat er kennelijk "iets aan te merken" is, ben ik in prijs gezakt. 40 euro is een mooie prijs voor dit spel, deze editie en in deze staat.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Verkochte spellen verwijderd. Nog een paar te koop:
The Resistance Indie Board and Cardgames 1e editie. Zeer goede staat inc BGG plot cards 8 euro
Cash n Guns Yakuzas samen met de Uzi Beide ongespeeld. 14,00 euro
Homesteaders, Tasty Minstrel 2nd Edition. nieuw, 25 euro.
The Resistance Indie Board and Cardgames 1e editie. Zeer goede staat inc BGG plot cards 8 euro
Cash n Guns Yakuzas samen met de Uzi Beide ongespeeld. 14,00 euro
Homesteaders, Tasty Minstrel 2nd Edition. nieuw, 25 euro.