Niet zo heel erg belangrijk, denk ik. Het gaat om de eigen exposure nietwaar? Vandaag weer heel van van ene Meetle. Kun je als gebruiker niet gewoon een hele sectie skippen? Ik heb werkelijk helemaal niks met video's. En voor de makers ervan: waarom zou je denken dat jouw eindeloze reeks enig verschil zou maken in de overvolle wereld van filmpjes op Youtube en elders? Wat is het nut? En waarom maken we afspraken over forum zindelijkheid als je er toch meteen weer tig plaatst? Ik ben lang best mild geweest hoor maar blijf alstublieft lekker op je eigen site fröbelen, denk ik dan.siepie schreef: za 10 mei 2025, 09:28 Het zou ook schelen als men een linkje naar een video direct op dezelfde dag plaatst en niet op spaart en dan in 1 keer 3 ofzo. Alleen bij Nox werkt dat niet, want hij is echt volgens mij de enige die meerdere video's op 1 dag publiceert.
Maar ik heb me al eerder afgevraagd, hoe belangrijk vindt de filmpjesmaker dit forum, als ze niet direct het linkje posten?
Content creator topics
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Pura Vida
- Kardinaal
Re: Content creator topics
-
Carrie
- Veenboer
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Als er dan toch functionaliteit aangezet zou kunnen worden op dit forum (heel snel hopelijk met prio), dan heb ik steeds meer behoefte aan de vrienden en dan met name de vijanden (klinkt wel heel naar) functionaliteit. In de help wordt daar melding van gemaakt en dan kan ik zelf gewoon al deze content creators blokkeren.
-
spellendreef
- Veenboer
Hallo
Ik ga nu even als een beginneling overkomen, maar ik veronderstel dat jullie steeds ergens klikken op 'nieuwe berichten' (op het forum. Waar staat dit knopje ergens? Ik zie steeds alle onderwerpen over alle categorieën. Dus bijvoorbeeld die berichten van Meetle kwamen bij mij niet in eerste instantie op de site...
Iemand die me even wegwijs maakt? Het is de bedoeling dat ik alles op 'gelezen' kan zetten, zodat ik daarna in de komende week enkel de 'nieuwere' berichten zie.
Ik ga nu even als een beginneling overkomen, maar ik veronderstel dat jullie steeds ergens klikken op 'nieuwe berichten' (op het forum. Waar staat dit knopje ergens? Ik zie steeds alle onderwerpen over alle categorieën. Dus bijvoorbeeld die berichten van Meetle kwamen bij mij niet in eerste instantie op de site...
Iemand die me even wegwijs maakt? Het is de bedoeling dat ik alles op 'gelezen' kan zetten, zodat ik daarna in de komende week enkel de 'nieuwere' berichten zie.
-
siepie
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Teveel te spelen!
Onder snelle links kan je linkjes vinden naar "Nieuwe berichten" en "Ongelezen berichten". Die laatste zoek jij, daar kan je alles op gelezen zetten en dan daar terug komen om te zien wat er bij is gekomen.spellendreef schreef: za 10 mei 2025, 12:07 Hallo
Die eerste gebruik ik meest en daar is dan dus irritant als er in 1 keer veel van die linkjes gepost zijn.
-
siepie
- Hazelnoot Ridder
Nadeel is dus dat ongelezen berichten de hele onderwerpen bevat en daar zie je dus enkel nieuwe onderwerpen. En niet als er reacties op onderwerpen zijn. Daarom gebruik ik nieuwe berichten.
-
spellendreef
- Veenboer
Bedankt!siepie schreef: za 10 mei 2025, 12:25Onder snelle links kan je linkjes vinden naar "Nieuwe berichten" en "Ongelezen berichten". Die laatste zoek jij, daar kan je alles op gelezen zetten en dan daar terug komen om te zien wat er bij is gekomen.spellendreef schreef: za 10 mei 2025, 12:07 Hallo
Die eerste gebruik ik meest en daar is dan dus irritant als er in 1 keer veel van die linkjes gepost zijn.
-
siepie
- Hazelnoot Ridder
Wel fijn dat Nox een uitzondering gekregen heeft....7 postjes al vandaag. Ik hoop niet dat hij overwerkt raak, want zoveel filmpjes steeds op 1 dag 
-
Lord Leuber
- Party Animal
Ik hoop het ook niet, omdat hem eigenlijk geen blaam treft.
Hij heeft zelfs een bericht gekregen, als ik het goed begrijp, “anderen moeten matigen, maar jij mag posten zoveel je wilt”.
Hij heeft zelfs een bericht gekregen, als ik het goed begrijp, “anderen moeten matigen, maar jij mag posten zoveel je wilt”.
-
Lucky Jack
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
Mja, ergens snap ik de uitzondering wel. Nox is toch een beetje de officieuze ambassadeur van BSM en in elk YT filmpje linkt hij ook keurig door naar BSM.
Maar toch, het is meten met 2 maten en nu deze discussie is aangezwengeld begint het schoentje toch wat te wringen.
Als het beleid niet wordt aangepast, zou het dan misschien een optie kunnen zijn om de gebruiker zelf te laten kiezen welke subfora hij/zij in zijn actieve topics te zien krijgt?
Maar toch, het is meten met 2 maten en nu deze discussie is aangezwengeld begint het schoentje toch wat te wringen.
Als het beleid niet wordt aangepast, zou het dan misschien een optie kunnen zijn om de gebruiker zelf te laten kiezen welke subfora hij/zij in zijn actieve topics te zien krijgt?
-
Carrie
- Veenboer
Dat bedoelde ik dus eerder met het activeren van de vrienden/ vijanden functionaliteit die op dit soort fora aanwezig is: app.php/help/faq#f6r0:Lucky Jack schreef: ma 12 mei 2025, 22:53 Als het beleid niet wordt aangepast, zou het dan misschien een optie kunnen zijn om de gebruiker zelf te laten kiezen welke subfora hij/zij in zijn actieve topics te zien krijgt?
Op deze manier kan ik alle content creators uit de lijst filteren van berichten en hoef ik me niet te abonneren op onderwerpen o.i.d. Het beleid is nl voor mij duidelijk en daarmee blijven deze posts bestaan op dit forum in meer of mindere mate. Lijkt me niet dat dat nou zou ingewikkeld is om aan te zetten, toch?Als je een gebruiker aan je vijandenlijst toevoegt, worden zijn of haar berichten standaard verborgen.
-
Lucky Jack
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
Het zou voor mij niet eens op persoonlijk niveau hoeven. Als ik zelf kan selecteren welke subfora er in het overzicht zouden komen zou al een boel schelen. Zo kun je zelf de content creators filteren, maar bijv. ook de Vraag & Aanbod topics, waar ik persoonlijk geen behoefte aan heb.Carrie schreef: di 13 mei 2025, 06:20Dat bedoelde ik dus eerder met het activeren van de vrienden/ vijanden functionaliteit die op dit soort fora aanwezig is: app.php/help/faq#f6r0:Lucky Jack schreef: ma 12 mei 2025, 22:53 Als het beleid niet wordt aangepast, zou het dan misschien een optie kunnen zijn om de gebruiker zelf te laten kiezen welke subfora hij/zij in zijn actieve topics te zien krijgt?Op deze manier kan ik alle content creators uit de lijst filteren van berichten en hoef ik me niet te abonneren op onderwerpen o.i.d. Het beleid is nl voor mij duidelijk en daarmee blijven deze posts bestaan op dit forum in meer of mindere mate. Lijkt me niet dat dat nou zou ingewikkeld is om aan te zetten, toch?Als je een gebruiker aan je vijandenlijst toevoegt, worden zijn of haar berichten standaard verborgen.
-
Bert_
- Website beheerder
Ik lees hier enkele goeie suggesties, dank daarvoor!
Die kunnen zinvol zijn om te personaliseren hoe jij het forum graag gebruikt.
Ik geef de suggesties door aan m'n mede-vrijwilligers.
Hou er rekening mee dat de grote (en nodige) forum update die nu aan de gang is al zoveel vrijwilligerstijd opslorpt dat wijzigingen even kunnen duren. Duurt alles te lang voor je, als een eindeloos portje Monopoly? Als ik het goed heb, kan je je nog altijd aanmelden om mee aan de kar te trekken.
Die kunnen zinvol zijn om te personaliseren hoe jij het forum graag gebruikt.
Ik geef de suggesties door aan m'n mede-vrijwilligers.
Hou er rekening mee dat de grote (en nodige) forum update die nu aan de gang is al zoveel vrijwilligerstijd opslorpt dat wijzigingen even kunnen duren. Duurt alles te lang voor je, als een eindeloos portje Monopoly? Als ik het goed heb, kan je je nog altijd aanmelden om mee aan de kar te trekken.
-
siepie
- Hazelnoot Ridder
Vandaag gespot op Zomerspel de 3 grootste "spammers"
Dus al vast een waarschuwing, er kunnen linkjes verwacht worden, 3 keer Zomerspel op YouTube binnenkort denk ik.
Dus al vast een waarschuwing, er kunnen linkjes verwacht worden, 3 keer Zomerspel op YouTube binnenkort denk ik.
Laatst gewijzigd door siepie op za 17 mei 2025, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Zomerspel of zuiderspel?
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
siepie
- Hazelnoot Ridder