Speelplezier op het Spellenspektakel

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Ruud2009
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Speelplezier op het Spellenspektakel

Bericht door Ruud2009 »

Parkeren in Amsterdam is 4 tot 5 euro per uur. 6.7 voor een dagkaart parkere -op 10 minuten lopen- vond ik extreem goed te doen :P.
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding
helena
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: kooiker

Bericht door helena »

Misschien een tip voor mensen die ver weg wonen: elk najaar zijn er NS-dagkaarten te koop bij het Kruidvat. Dot kostte me 13,99 waar ik anders (en dat geldt zeker ook voor benzine + parkeren) ruim het dubbele voor had moeten betalen. Met een station op 5 minuten lopen van het beursgebouw een prima oplossing!
Ruud2009
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl

Bericht door Ruud2009 »

helena schreef:Misschien een tip voor mensen die ver weg wonen: elk najaar zijn er NS-dagkaarten te koop bij het Kruidvat. Dot kostte me 13,99 waar ik anders (en dat geldt zeker ook voor benzine + parkeren) ruim het dubbele voor had moeten betalen. Met een station op 5 minuten lopen van het beursgebouw een prima oplossing!
Ik steek nog liever een vork in mijn oogbal dan met de trein te reizen :P. Voor de mensen die wel graag met de trein reizen is het beursgebouw in Eindhoven inderdaad erg gunstig gelegen.
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding