Verkoopstands Spellenspektakel 2018

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

kolibri-75
Grote Dienaar

Re: Verkoopstands Spellenspektakel

Bericht door kolibri-75 »

En Quined games. Daar had ik graag 2 spellen willen kopen maar kon alleen contant betalen, dus dat ging over. Dat is in Nederland toch wel erg achterhaald, niet met pin kunnen betalen. :?

Labels:
Stijnhoofd
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Stijnhoofd »

kolibri-75 schreef: En Quined games. Daar had ik graag 2 spellen willen kopen maar kon alleen contant betalen, dus dat ging over. Dat is in Nederland toch wel erg achterhaald, niet met pin kunnen betalen. :?
Ik kon bij Jumping Turtle Games via pin betalen met een klein wit kastje waarmee de medewerker op zijn telefoon het spel (en dus bedrag) kon ingeven. Pinnen hoeft dus helemaal niet meer moeilijk te zijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Recent speelde ik...

Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

Stijnhoofd schreef:
kolibri-75 schreef: En Quined games. Daar had ik graag 2 spellen willen kopen maar kon alleen contant betalen, dus dat ging over. Dat is in Nederland toch wel erg achterhaald, niet met pin kunnen betalen. :?
Ik kon bij Jumping Turtle Games via pin betalen met een klein wit kastje waarmee de medewerker op zijn telefoon het spel (en dus bedrag) kon ingeven. Pinnen hoeft dus helemaal niet meer moeilijk te zijn.

Deze hadden wij (bij Quined Games) vorig jaar inderdaad ook; zo’n iZettle. Dit jaar kregen we dat niet voor elkaar, maar hier zullen we volgend jaar ook weer mee werken. In Duitsland op een beurs als Spiel wordt er zelden gepind, maar hier in Nederland is dat veel gebruikelijker.
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist

Verkoopstands Spellenspektakel

Bericht door mazinho »

Bijkomend voordeel van PIN / iZettle: de kas kan niet gestolen worden. Op Spiel net als vorig jaar opnieuw uitgevers bestolen van om omzet... Triest is het, al hoorde ik vandaag op een consultatiebureau dat zelfs daar (in een wachtruimte waar uitsluitend ouders met baby’s komen) portefeuilles gepikt worden. Snik.
Laatst gewijzigd door mazinho op di 13 nov 2018, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

mazinho schreef: Op Spiel net als vorig jaar opnieuw uitgevers beroofd van om omzet...
Niet beroofd maar bestolen. Dat is nogal een verschil, al is het geld in beide gevallen weg.
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist

Bericht door mazinho »

Jerome schreef:
mazinho schreef: Op Spiel net als vorig jaar opnieuw uitgevers beroofd van om omzet...
Niet beroofd maar bestolen. Dat is nogal een verschil, al is het geld in beide gevallen weg.
Bedankt voor de correctie; je hebt 100% gelijk.
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
Monica
PIONier

Bericht door Monica »

Bij de kassa kon je pinnen.... was een oplossing geweest.
Stijnhoofd
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo

Bericht door Stijnhoofd »

Monica schreef:
Bij de kassa kon je pinnen.... was een oplossing geweest.
Dat is dan al wel een oplossing t.o.v. vorig jaar, toen moest je naar buiten om te pinnen.

Recent speelde ik...

Afbeelding