Jep, het is bijna niet meer interessant voor veel kleine uitgevers en voor uitgevers zoals wij die niet veel nieuws meer in het Engels of Duits uitbrengen.Hippe schreef: ma 23 sep 2024, 15:12 Zag het ook op hun website. De standprijzen schijnen ook echt fors omhoog te zijn gegaan!
Spiel 2024 - naar welke spellen kijk jij uit?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: Spiel 2024 - naar welke spellen kijk jij uit?
Keep Exploring Games
-
SuSuQie
- Regenmaker
Re: Spiel 2024 - naar welke spellen kijk jij uit?
Na uitvoerig besturderen zijn er toch nog wat meer dingen op mijn lijstje gekomen dan alleen Canopy (die via Crowdfinder mijn kant al op komt)
Ada's Dream
Cities
Spectacular
Daarnaast ben ik van plan om de Cascadia: Landmarks – Landmark Scoring Mini-Expansion (English edition) (2024) en
Forest Shuffle: Woodland Edge (English edition) (2024) op te pikken.
En even te kijken bij Ticket to Ride Map Collection 8: Iberia & South Korea (2024) en Harmonies en Pampero.
Die laatste ga ik alleen bekijken, niet kopen. Het doet me qua bord een beetje denken aan Smartphone inc.
Voor de rest laat ik me verrassen en geniet ik vooral van het er zijn, langs de stands struinen en de beurs te bezoeken met een vriendin die ik 1x per jaar zie. (oke soms 2 of 3)
Ada's Dream
Cities
Spectacular
Daarnaast ben ik van plan om de Cascadia: Landmarks – Landmark Scoring Mini-Expansion (English edition) (2024) en
Forest Shuffle: Woodland Edge (English edition) (2024) op te pikken.
En even te kijken bij Ticket to Ride Map Collection 8: Iberia & South Korea (2024) en Harmonies en Pampero.
Die laatste ga ik alleen bekijken, niet kopen. Het doet me qua bord een beetje denken aan Smartphone inc.
Voor de rest laat ik me verrassen en geniet ik vooral van het er zijn, langs de stands struinen en de beurs te bezoeken met een vriendin die ik 1x per jaar zie. (oke soms 2 of 3)