Spellenspektakel 2025 - waar kijk je naar uit?

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Ugur
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Re: Spellenspektakel 2025 - waar kijk je naar uit?

Bericht door Ugur »

Ik ga dit jaar voor het eerst in jaren het Spellenspektakel aan me voorbij laten gaan. Voorheen was het SpSp voor mij de meer relaxte beurs, waar ik rustig kon rondlopen en wat spellen spelen. Maar door de enorme groei (wat natuurlijk voor de beurs zelf een uitstekende zaak en prestatie is) is er nu sprake van volle speeltafels waar je moet wachten, of geluk hebben, om een plekje te bemachtigen en volle gangen met mensen om doorheen te wurmen. Zeker omdat het nu dan al 2 weken na Spiel is, heeft het voor mij niet zo veel toegevoegde waarde deze keer.
De afgelopen jaren ging ik dan nog met mijn nichtje als uitstapje, maar aangezien die nu een half jaar in het buitenland zit wordt het een weekendje uitrusten deze keer :)
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
AnpuAnubis
Jakkiebak!

Bericht door AnpuAnubis »

WTULTC schreef: do 06 nov 2025, 11:35 Ik kijk uit naar 2 dagen demoen voor Asmode en mensen enthousiast maken voor de spellen.
Uiteraard kijk ik ook uit om weer de vele voor mij bekende gezichten in de bordspellenwereld te kunnen zien zoals oa andere gebruikers van dit forum (ik zal mijn forumbatch waarschijnlijk weer dragen) en er een praatje mee te maken.
Hoe kom je aan die batch dan?
Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Lang geleden, zo'n 15 jaar geleden had je een Bordspelmania spellendag in Eindhoven.

De aanwezigen daar kregen toen een batch. Deze batch is in de stijl van Bordspelmania met je avatar je echte naam en in het klein je nickname.
Op die dag kon iedereen op deze manier makkelijk zien wie, wie, was op het forum.

In de tussentijd zijn er veel forumleden gestopt en bijgekomen, maar ik vind dit batch (werk met een magneet) op beurzen. Zeker ook omdat Asmode meestal niet met naamkaartjes werkt en het is fijner dat bezoekers mij eventueel met naam aan kunnen spreken.
Tevens kunnen mensen ook vragen wat bordspelmania is en dan kan ik ook mooi reclame voor het forum maken.

Er zijn nog steeds een paar mensen van het forum die de batch dragen. Al zijn ze zo ongeveer op 1 hand te tellen.
Afbeelding
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!

Bericht door Bart »

Eigenlijk is het een badge. :wink:
siepie
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Teveel te spelen!
Contacteer:

Bericht door siepie »

Bart schreef: za 08 nov 2025, 13:32 Eigenlijk is het een badge. :wink:
Maar vast een hele batch van die badges gemaakt :lol:
Afbeelding
AnpuAnubis
Jakkiebak!

Bericht door AnpuAnubis »

Bart schreef: za 08 nov 2025, 13:32 Eigenlijk is het een badge. :wink:
Ik vond het er al raar uitzien...maar ik kon het even ook niet meer bedenken wat het wel moest zijn.
Anyway, Het is idd een mooie badge.
Leuk je even kort gesproken te hebben, WTULTC!
Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Was ook leuk je gezien en gesproken te hebben.

Ook Piet heb ik even gesproken in zijn bordspelmania T-shirt. Eigenlijk spreek ik hem altijd wel op de beurs.

Daarnaast aan Humske een spel uitgelegd. Ging toen nog vond ik niet zo gestroomlijnd als later op de dag.
Uiteindelijk kwam ik later erachter hoe ik beter het Hobbit gedeelte (wanneer ze wel of niet gevoed zijn kan uitleggen met een goed voorbeeld). Maar goed ik stond dan ook bij 3 gloednieuwe spellen die ik allemaal nog niet ken.
Afbeelding
Plaats reactie