Spellenspektakel 2011

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

BaSL
Team Bordspelmania

Re: Spellenspektakel 2011

Bericht door BaSL »

Afbeelding

Labels:
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

Oktober 2012 pas weer. Jammer, het zou voor mij de eerste beurs van dit jaar gaan worden :-(
SpSp
Matroos
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door SpSp »

Ik denk dat alle uitgevers geen rekening hadden gehouden dat deze beurs dit jaar zou terug komen. Dus het is maar afwachten wie er wel of geen budget voor hebben denk ik.
Dat is precies wat de boel heeft genekt, naast het plotselinge faillissement van PS Games. We hebben de beurs natuurlijk pas vrij laat in jaar van 999 Games kunnen overnemen, de meeste uitgevers hadden toen al hun budgetten vergeven. Zoals ook al in het persbericht staat: dan organiseren we toch liever een volledig Spellenspektakel in 2012. :)

We gaan nu hard aan de slag met de uitgevers om er op 27 en 28 oktober 2012 een fantastische eerste editie van te maken, begin oktober komt de nieuwe website online met de eerste updates.
Willy the Kid
Burgemeester

Bericht door Willy the Kid »

Dan zie je het meestal ook van verre aankomen. Vooral in het huidige economische klimaat hebben bedrijven weinig losliggend geld te makken. En persoonlijk zou ik ook enigzins terughoudend zijn om in te stappen op zo'n korte termijn.

Veel succes voor 2012, want ik denk dat het extra jaar uiteindelijk geen windeieren gaat leggen. Ik hoop alleen dat het mislukken van dit jaar niet te zwaar weegt?
Afbeelding
SpSp
Matroos

Bericht door SpSp »

Willy the Kid schreef:Dan zie je het meestal ook van verre aankomen. Vooral in het huidige economische klimaat hebben bedrijven weinig losliggend geld te makken. En persoonlijk zou ik ook enigzins terughoudend zijn om in te stappen op zo'n korte termijn.

Veel succes voor 2012, want ik denk dat het extra jaar uiteindelijk geen windeieren gaat leggen. Ik hoop alleen dat het mislukken van dit jaar niet te zwaar weegt?
Dank je voor je succeswensen. En nee, we zijn niet bang voor veel negativiteit rond het afgelasten van 2011. We hebben door het harde werk dit jaar juist veel uitgevers enthousiast weten te krijgen die het jammer vonden dat ze hun geld voor dit jaar al hadden uitgegeven. Die zijn er in 2012 zeker bij :)

Daarbij hoop ik dat dit besluit laat zien dat we serieus zijn in onze bedoeling het Spellenspektakel weer in ere te herstellen. Liever een jaartje overslaan en het echt goed doen, dan een halfbakken beurs neerzetten.
Spellenspektakel
4 & 5 november 2023 - Jaarbeurs Utrecht
https://spellenspektakel.nl/
21 & 22 oktober 2023 - Flanders Expo Gent
https://nl.spellenspektakel.be/
Willy the Kid
Burgemeester

Bericht door Willy the Kid »

SpSp schreef:
Willy the Kid schreef:Dan zie je het meestal ook van verre aankomen. Vooral in het huidige economische klimaat hebben bedrijven weinig losliggend geld te makken. En persoonlijk zou ik ook enigzins terughoudend zijn om in te stappen op zo'n korte termijn.

Dank je voor je succeswensen. En nee, we zijn niet bang voor veel negativiteit rond het afgelasten van 2011. We hebben door het harde werk dit jaar juist veel uitgevers enthousiast weten te krijgen die het jammer vonden dat ze hun geld voor dit jaar al hadden uitgegeven. Die zijn er in 2012 zeker bij :)

Daarbij hoop ik dat dit besluit laat zien dat we serieus zijn in onze bedoeling het Spellenspektakel weer in ere te herstellen. Liever een jaartje overslaan en het echt goed doen, dan een halfbakken beurs neerzetten.
Amen!!
Afbeelding
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

Mmmh, jammer. Maargoed dan spelen we elders. De datum volgend jaar is dat een week na Spiel? Zou wel erg kort op elkaar zitten dan.
rober
Standaard moderator

Bericht door rober »

cab schreef:Mmmh, jammer. Maargoed dan spelen we elders. De datum volgend jaar is dat een week na Spiel? Zou wel erg kort op elkaar zitten dan.
Inderdaad, maar dan zitten we wel goed "in the flow".
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding
SpSp
Matroos

Bericht door SpSp »

Het beste weekend wat het Spellenspektakel ooit heeft gehad, was de keer dat ze een week na Spiel zaten. Liefhebbers konden in alle rust nog de spellen ervaren die ze op Spiel gemist hadden en de buitenlandse uitgevers bleven met liefde nog een weekje om ook in Nederland hun spellen te demonstreren.

Al met al ben ik erg blij dat we deze datum konden boeken bij Eindhoven :)
Spellenspektakel
4 & 5 november 2023 - Jaarbeurs Utrecht
https://spellenspektakel.nl/
21 & 22 oktober 2023 - Flanders Expo Gent
https://nl.spellenspektakel.be/
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

SpSp schreef:Al met al ben ik erg blij dat we deze datum konden boeken bij Eindhoven :)
Ik ben ook blij dat jullie terug zijn in m'n stadje, en nog wel binnen loopafstand :P
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

SpSp schreef:Het beste weekend wat het Spellenspektakel ooit heeft gehad, was de keer dat ze een week na Spiel zaten. Liefhebbers konden in alle rust nog de spellen ervaren die ze op Spiel gemist hadden en de buitenlandse uitgevers bleven met liefde nog een weekje om ook in Nederland hun spellen te demonstreren.

Al met al ben ik erg blij dat we deze datum konden boeken bij Eindhoven :)
Het beste weekend ooit was 2002. Dat was twee weken na Spiel.
Het kan dus alleen maar beter worden. :wink: