Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
NielsZW schreef:Ik weet niet of het hier mag maar ik probeer het gewoon.
Het lijkt mij fatsoenlijk om zoiets eerst aan een moderator te vragen.
Volgens mij zijn er meer topics die worden aangemaakt zonder dat er gevraagd wordt. Ik geef het tenminste nog even aan het begin aan. Maar het zal wel niet in de 'Regels' van Erwin voorkomen en dus van Erwin niet mogen? Daarom ben ik ook blij met de gevoerde discussie. Soms moet je tegen de regels aan schurken of er soms over heen gaan om duidelijkheid te krijgen.
@Frost: Ik zal zeker de duitse ebay in de gaten houden. Of ik hier wat mee ga doen weet ik nog niet. Morgen even vragen of er een ander toetsenbordje in kan en wat de kosten hiervoor zijn.
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
NielsZW schreef:
Volgens mij zijn er meer topics die worden aangemaakt zonder dat er gevraagd wordt. Ik geef het tenminste nog even aan het begin aan. Maar het zal wel niet in de 'Regels' van Erwin voorkomen en dus van Erwin niet mogen? Daarom ben ik ook blij met de gevoerde discussie. Soms moet je tegen de regels aan schurken of er soms over heen gaan om duidelijkheid te krijgen.
Jammer dat je zo zuur wordt van een kritische opmerking.
Om deze discussie zuiver te houden keer ik nog even terug naar het begin:
Ik had het niet over het aanmaken van een topic of over forumregels, laat staan dat ik jou forumregels wil opdringen. Jij trapte af met ‘Ik weet niet of het hier mag maar ik probeer het gewoon’. Hiermee gaf je expliciet aan dat jij twijfelt over de forumregels in dit geval. Ik reageerde dat ik het bij twijfel fatsoenlijk vind om een moderator te vragen en niet gewoon maar te doen waar je zin in hebt.
Erwin schreef:laat staan dat ik jou forumregels wil opdringen.
Dat gevoel heb ik heel erg vaak bij jouw opmerkingen (richting mij en anderen). Wij hebben deze discussie vaker gehad waar jij tussen de regels door toch een mening laat ontstaan. Pure aannames van mij kant dan maar voor iemand die behoorlijk wat aanzien kent in spellenwereld toch iets om rekening mee te houden.
Erwin schreef:Jij trapte af met ‘Ik weet niet of het hier mag maar ik probeer het gewoon’. Hiermee gaf je expliciet aan dat jij twijfelt over de forumregels in dit geval. Ik reageerde dat ik het bij twijfel fatsoenlijk vind om een moderator te vragen en niet gewoon maar te doen waar je zin in hebt.
Inderdaad had ik twijffel. En vandaar dat ik daar toch even aandacht op vestig. Maar als je een huis mag aanbieden ?!?!?!? Achter de schermen is ook contact geweest met een moederator. Verder vind ik de discussie toch erg belangrijk of dit mag of niet.
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.