Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik weet niet of het hier mag maar ik probeer het gewoon.
Ik heb een NIEUWE duitse MacBook Air te koop. Deze is nog nooit gebruikt en gaat weg wegens overcompleet. Ik bied deze te koop aan 200 euro onder de nieuwwaarde. Afhalen op een beurs of in Zwolle is mogelijk. verzenden doe ik niet.
Normaal kost een MacBook Air 1050 Euro. Je mag deze komen halen voor 850 euro.
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
Jorrit schreef:Als je je huis mag verkopen in off topic dan vast ook wel je mac book.
Ik heb nog een handmaaier in de schuur staan, 1 keer gebruikt.. Misschien hier ook maar aanbieden.
Daar heb ik er ook nog 1 van staan. Misschien een Bistro 'off topic' verkoop gedeelte aanmaken?
Misschien nog even voor de duidelijkheid. We laten het nu staan, maar op het moment dat er tientallen "verkoopberichten" gaan verschijnen in dit subforum dan zal dit heroverwogen worden.
Ik heb nog een dvd-collectie van ongeveer 1000 stuks die ik ook graag wil verkopen, maar dat doe ik bewust niet hier om vervuiling tegen te gaan (zelfs als het off topic is).
Ik ging er ook van uit dat dat niet de bedoeling is, ik vrees voor een " hek van de dam".
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Je moet hem op de duitse ebay zetten. Wie wil er nu een qwertz toetenbord en een hoop andere zooi voor umlaut dingen. Ik zelf gebruik geeneens een duits toetsenbord.