Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Ah! een extra vrouw hier op t forum kan nooit kwaad! Geeft een beetje tegengewicht ten opzichte van het aantal haantjes hier.
Desalniettemin had het wel leuk geweest als je je eerst voorgesteld had, in plaats van meteen je spel aan de man (spreekwoordelijk natuurlijk ) te brengen. Daar is verder niets mis mee, en inderdaad waar het gedeelte markt voor bedoeld is.
Mijts schreef:Oef... Ik wist niet dat dit zoveel ophef zou opleveren...
1) ik ben zeker een fervent bordspelspeler, maar heb me nooit eerder op een forum gewaagd..
2) Ik was zelf al ruim 1,5 jaar op zoek naar deze uitbreiding, en was superblij toen ik er 2 vond! Ik wil ook heel graag Het Dorp kopen, dus wilde het 2de spel gebruiken om wat winst te maken om een nieuw spel te kopen. Dus ja, ik wil inderdaad het onderste uit de kan.. Maar wie niet?
3) Wat ik jammer vindt is dat de meeste mensen zo negatief reageren, ik dacht dat de folder "de markt" speciaal was voor dit soort oproepen? Dit zorgt nu ook weer niet voor een lekkere start op dit forum voor mij.
4) ik ben een meisje, dus niets "gast".
Ik hoop dat we elkaar aan een spelbord te lijf kunnen gaan, niet op zo'n forum.
Hahahaha top!? je bent wel te gast... Trek het je niet teveel aan, je moet er gewoon lekker maling aan hebben . Spelkom en Ik wens je in ieder geval veel plezier hier!?
Mijts schreef:Ik hoop dat we elkaar aan een spelbord te lijf kunnen gaan, niet op zo'n forum.
Een schitterende opmerking! Ik hoop oprecht dat deze wat stroeve kennismaking je niet te veel heeft afgeschrikt. Hopelijk zien we je hier nog vaker; we kunnen altijd meer spellenliefhebbers gebruiken!