Te koop aangeboden: Uitbreiding Tovenaars en draken

Het uitstalraam voor verkoop van je tweedehandsspellen (particulier)

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.

Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Mijts
PIONier

Te koop aangeboden: Uitbreiding Tovenaars en draken

Bericht door Mijts »

Te koop aangeboden:

Nieuw in de gesealde verpakking: De uitbreiding Tovenaars en draken voor het kaartspel Catan voor 2 personen.

http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vr ... raken.html

Graag bieden via marktplaats of een serieus bod doen via een berichtje. Verzendkosten zijn voor de koper, maar het spelletje kan met brievenbuspost mee, dus dat scheelt een hoop. Ophalen in Rijswijk (ZH) is ook een mogelijkheid.
Hijacker
Genius

Re: Te koop aangeboden: Uitbreiding Tovenaars en draken

Bericht door Hijacker »

45 euro pfff , 20 vind ik al genoeg :)
Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door maxitaxi777 »

Als het beginbod voor ons al € 45,- is, dan pas ik ;). € 20,- Lijkt me al wel genoeg voor deze uitbreiding. Bovendien heb je je net geregistreerd en kom je hier blijkbaar alleen voor een poging om er nog meer geld uit te slepen...? Niet echt de bedoeling van dit forum als je het mij vraagt.
Xildur
Munchkin

Bericht door Xildur »

maxitaxi777 schreef:Als het beginbod voor ons al € 45,- is, dan pas ik ;). € 20,- Lijkt me al wel genoeg voor deze uitbreiding. Bovendien heb je je net geregistreerd en kom je hier blijkbaar alleen voor een poging om er nog meer geld uit te slepen...? Niet echt de bedoeling van dit forum als je het mij vraagt.
Ik twijfelde over een zelfde soort post, maar heb het niet gedaan. Ben het dus helemaal met je eens!
Afbeelding
Guzzi
Jakkiebak!

Bericht door Guzzi »

Volgens mij is het bieden bij MP gewoon al opgelopen naar € 45,-....startbod was vanaf € 20,-.
Verder ben ik het wel eens met de anderen dat het niet echt kies is om je alleen hiervoor aan te melden....
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Een vraagje aan de geachte leden van de zojuist opgerichte ‘normen en waarden commissie’: waarom is deze advertentie in strijd met de ‘bedoeling’ van dit forum?
maxitaxi777
Maarschalk

Erwin schreef:Een vraagje aan de geachte leden van de zojuist opgerichte ‘normen en waarden commissie’: waarom is deze advertentie in strijd met de ‘bedoeling’ van dit forum?
Een commissie wilde ik het niet noemen, maar enkel hier een account aanmaken om Tovenaars en Draken voor een nog hogere prijs te verkopen, is een andere insteek dan (gelukkig) de meeste mensen hier op het forum hebben. Voor pure verkoop zonder dat je in contact wil komen met de mensen uit de bordspellenwereld hebben we Marktplaats en daar is deze gebruiker zo te zien al actief ;).
Seabie
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com

Bericht door Seabie »

Wie weet wordt diegene ooit wel een actief lid, wie weet. Mijn eerste aanmelding hier was voor het kopen van een spel wat hier te koop stond, en van het één kwam het ander.

Dus waar het nu op neer komt; iemand plaatst op de juiste plek op dit forum een advertentie voor een spel met een vraagprijs die men blijkbaar voor dit spel ook wil uitgeven, maar vervolgens...

Laten we alsjeblieft niet te snel oordelen. Da's vaak beter.
Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk

Kopen is wat anders dan verkopen natuurlijk. Hier zijn om iets te kopen toont interesse in bordspellen aan :). Iemand die hier komt om de prijs nóg verder op te krikken van iets wat hij verkoopt, is mijn inziens hier niet aan het goede adres ;).
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Ik snap het punt, maar heb er persoonlijk geen problemen mee als hier iemand een relatief zeldzaam spel aanbied voor een hoge prijs.

Voor mij is het iets anders als er een "Iboodpakket" wordt aangeboden voor een prijs die drie keer zo hoog is als waarvoor het pakket daar aangeboden werd. Dat neigt voor mij naar oplichting .

En ik hoop inderdaad dat mensen terugkomen als ze hier eenmaal geweest zijn. Gelukkig gebeurd dat nog steeds regelmatig bij nieuwe leden. :D
maxitaxi777
Maarschalk

Dierik schreef:Voor mij is het iets anders als er een "Iboodpakket" wordt aangeboden voor een prijs die drie keer zo hoog is als waarvoor het pakket daar aangeboden werd. Dat neigt voor mij naar oplichting.
Het kan altijd erger ja :p.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

maxitaxi777 schreef:Kopen is wat anders dan verkopen natuurlijk. Hier zijn om iets te kopen toont interesse in bordspellen aan :). Iemand die hier komt om de prijs nóg verder op te krikken van iets wat hij verkoopt, is mijn inziens hier niet aan het goede adres ;).
Wat geeft jou het recht om deze verkoper de maat te nemen en de les te lezen? Wind je niet zo op, stel je niet zo aan, laat die gast gewoon met rust.
Xildur
Munchkin

Bericht door Xildur »

Erwin schreef:
maxitaxi777 schreef:Kopen is wat anders dan verkopen natuurlijk. Hier zijn om iets te kopen toont interesse in bordspellen aan :). Iemand die hier komt om de prijs nóg verder op te krikken van iets wat hij verkoopt, is mijn inziens hier niet aan het goede adres ;).
Wat geeft jou het recht om deze verkoper de maat te nemen en de les te lezen? Wind je niet zo op, stel je niet zo aan, laat die gast gewoon met rust.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?
Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk

Erwin schreef:
Ik vind het ronduit verbazend hoe jij weer op zo'n manier zo fel en opgefokt weet te reageren Erwin. Het is niet de eerste keer dat er uit jouw mond zo´n soort negatieve reactie komt tegen mij of tegen andere forum-gebruikers en ik vraag me dan ook af of je iets tegen me hebt? Zoals hierboven te lezen stip ik iets aan, meerdere mensen zijn het vervolgens met me eens dat het toch wel een beetje een rare gang van zaken lijkt en jij weet het dan naar een erg negatieve discussie te draaien. Zelf heb ik eerlijk gezegd weinig zin in zo´n (in mijn ogen zinloze) discussie en ik stel voor dat we het dan ook hierbij laten. Dierik heeft als moderator gereageerd op de verkoop (waar het eigenlijk om gaat) en als hij het goedkeurt op dit forum, lijkt het me hierbij afgesloten ;).

Edit:
Xildur schreef:De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?
Haha, dat idee krijg ik hier ook een beetje ja :think: .

Edit: Erwin heeft al in zijn gebruikelijke stijl gereageerd via pb, dus hierbij onderwerp afgesloten ;).
Mijts
PIONier

Bericht door Mijts »

Oef... Ik wist niet dat dit zoveel ophef zou opleveren...

1) ik ben zeker een fervent bordspelspeler, maar heb me nooit eerder op een forum gewaagd..

2) Ik was zelf al ruim 1,5 jaar op zoek naar deze uitbreiding, en was superblij toen ik er 2 vond! Ik wil ook heel graag Het Dorp kopen, dus wilde het 2de spel gebruiken om wat winst te maken om een nieuw spel te kopen. Dus ja, ik wil inderdaad het onderste uit de kan.. Maar wie niet?

3) Wat ik jammer vindt is dat de meeste mensen zo negatief reageren, ik dacht dat de folder "de markt" speciaal was voor dit soort oproepen? Dit zorgt nu ook weer niet voor een lekkere start op dit forum voor mij.

4) ik ben een meisje, dus niets "gast".

Ik hoop dat we elkaar aan een spelbord te lijf kunnen gaan, niet op zo'n forum.