Ik had het toch bij het juiste eind dat Grunnboy de spy was. Zijn acties waren té doorzichtig (en zijn beredeneringen waren plots afwezig) en hij deed teveel zijn best om Misth maar niet te noemen. Vandaar ook mijn stem tegen deze missie. Ik had wel door dat dit geen succes zou zijn.
Probleem is alleen dit: hoe overtuig je andere resistance leden om ook tegen te stemmen en zo nog een beetje extra informatie in te winnen. Ik was hierna aan de beurt om een team samen te stellen, dus we konden met die informatie direct onze slag slaan. De cruciale fout is nu gemaakt doordat Wyckyd en Pieter.Schutz vóór deze missie stemden. Zelfs wanneer je zeker bent van een missie dan blijkt het toch vaak nog slim te zijn een keer de missie af te keuren (sterkste wapen van the resistance). Ik had verwacht dat Wyckyd nog wel tegen zou stemmen, aangezien ik het volgende team mocht samenstellen, maar Pieter.Schutz had ik niet verwacht en terecht. Vandaar dat ik me na missie 4 al neerlegde bij een verlies. Als ik mensen had gewezen op de mogelijkheid om tegen missie 5 te stemmen, dan hadden ook wat spies dat gedaan en hadden we nog geen informatie ingewonnen. Ik hoopte dus eigenlijk tevergeefs op meerdere stemmen tegen. Ik wist echter ook niet zeker wie nu wel de spies waren. Ik twijfelde sterk of misth wel of niet een spy was, dus kon ook niet té directief zeggen op wie we dan wel moesten stemmen. Ik dacht dat deze gok nemen misschien de beste keus was (waarschijnlijk achteraf gezien niet...)
Zoals ik al zei> je moet niet alles geloven wat ik zeg (die lijstjes kwamen ongeveer overeen met wat ik dacht, maar ik vertel niet alles wat ik denk). Ik heb altijd Grunnboy verdacht, maar ook altijd geprobeerd de resistance leden eraan te herinneren dat tegen missies stemmen erg belangrijk is. Als we nu tegen deze missie hadden gestemd, dan hadden we exact geweten wat het team was aan de hand van de vóór-stemmen.
Ik ben enkel verrast over het feit dat Rober safe was. Hij maakte toch wat stem-foutjes, maar hij gaf geloof ik al aan dat het psychologische aspect niet zijn sterkste punt was. Mijn excuses voor de beschuldigingen aan jouw adres
Wel complimenten aan het team en met name Grunnboy. Je speelde hoog spel in missie 2 door die te laten slagen. Je maakte je verdacht, maar je wist voldoende de aandacht af te wenden om mensen aan het twijfelen te brengen en daarmee toch te winnen.
Proficiat!
Interessant potje, maar ik ben toch wel van mening dat het niet zo goed online werkt als offline. Coördinatie en samenwerking is heel lastig online.