The Resistance - spel 1
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
The Resistance - spel 1
Welkom bij The Resistance!
Bij 7 spelers zijn er:
- 4 leden van The Resistance of verzetsstrijders
- 3 spionnen
Het aantal spelers per ronde die moeten gekozen worden om het plan uit te voeren bij een spel met 7 spelers:
Ronde 1 = 2 spelers
Ronde 2 = 3 spelers
Ronde 3 = 3 spelers
Ronde 4 = 4 spelers *om deze missie te laten falen zijn er 2 sabotagestemmen nodig!*
Ronde 5 = 4 spelers
Volgorde leiderschap:
1 Wyckyd
2 Robertopellizini
3 Grunnboy
4 Pieter.schutz
5 Rober
6 Hijacker
7 Misth
Bij 7 spelers zijn er:
- 4 leden van The Resistance of verzetsstrijders
- 3 spionnen
Het aantal spelers per ronde die moeten gekozen worden om het plan uit te voeren bij een spel met 7 spelers:
Ronde 1 = 2 spelers
Ronde 2 = 3 spelers
Ronde 3 = 3 spelers
Ronde 4 = 4 spelers *om deze missie te laten falen zijn er 2 sabotagestemmen nodig!*
Ronde 5 = 4 spelers
Volgorde leiderschap:
1 Wyckyd
2 Robertopellizini
3 Grunnboy
4 Pieter.schutz
5 Rober
6 Hijacker
7 Misth
Laatst gewijzigd door ditterio op wo 06 jun 2012, 14:59, 2 keer totaal gewijzigd.
-
ditterio
- Grote Dalmuti
Re: The Resistance - spel 1
Elke deelnemer krijgt straks een pb van mij met zijn rol. Ofwel krijg je een pb dat je verzetsstrijder bent, dan ben je een goede. Ofwel krijg je een pb dat je spion bent en je krijgt ook te weten wie je medespionnen zijn. Jullie zijn de slechte.
Kan iedereen bevestigen in dit topic dat hij zijn rol goed heeft ontvangen?
OPGELET: Er mogen onderling geen pb's naar elkaar worden gestuurd mbt dit spel! De verzetsstrijders mogen dit niet en de spionnen mogen dit ook niet!
Kan iedereen bevestigen in dit topic dat hij zijn rol goed heeft ontvangen?
OPGELET: Er mogen onderling geen pb's naar elkaar worden gestuurd mbt dit spel! De verzetsstrijders mogen dit niet en de spionnen mogen dit ook niet!
-
ditterio
- Grote Dalmuti
Als iedereen bevestigt heeft dat hij zijn rol heeft ontvangen, kan het spel beginnen.
-
pieter.schutz
- Geheim Genootschap
-
Hijacker
- Genius
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
-
Robertopellizini
- Genius
-
Mistharfare
- Website beheerder
Ik heb mijn rol ook.
-
Robertopellizini
- Genius
-
rober
- Standaard moderator
-
Wyckyd
- Generalist
Ik heb mijn rol ook ontvangen.
Is iedereen aanwezig? Kan de vergadering beginnen?
Denk inderdaad dat het heel lastig spelen is - normaal weet je snel of Grunnboy een spy is, maar zijn grijns is moeilijk te zien via het forum.Robertopellizini schreef:Ik hou er niet van om naast Grunnboy te zitten, die naait me altijd
Is iedereen aanwezig? Kan de vergadering beginnen?
-
Wyckyd
- Generalist
Ah, volgens mij is iedereen er. Ik denk dat we allemaal weten waarom we hier zijn - we hebben 5 doelwitten gevonden. Als het ons lukt tenminste 3 van deze doelen te behalen, dan staat niets ons meer in de weg om de regering omver te werpen!
Viva la resistance!
We zullen beginnen met de makkelijkste missie, dus ik heb twee mensen nodig om deze uit te voeren.
Stemt u voor of tegen? Graag een PB naar ons stemapparaat: ditterio
Viva la resistance!
We zullen beginnen met de makkelijkste missie, dus ik heb twee mensen nodig om deze uit te voeren.
Ik stel voor: Misth en Pieter.schutzditterio schreef: 1 Wyckyd
2 Robertopellizini
3 Grunnboy
4 Pieter.schutz
5 Rober
6 Hijacker
7 Misth
Stemt u voor of tegen? Graag een PB naar ons stemapparaat: ditterio
-
ditterio
- Grote Dalmuti
Wyckyd heeft dit goed gedaan. Elke deelnemer mag me nu een pb sturen met daarin de vermelding of hij dit plan wil afkeuren of goedkeuren.
Opgelet!!! Eens er een pb is gestuurd en eens de keuze gemaakt is ze definitief. Dit geldt ook voor het voorgestelde plan van Wyckyd.
Als iedereen zijn melding heeft gedaan, wordt gekeken of er een meerderheid is die het plan accepteert. Dan laat ik dit weten in dit topic.
Veel succes, en er mag gediscussieerd worden...
Opgelet!!! Eens er een pb is gestuurd en eens de keuze gemaakt is ze definitief. Dit geldt ook voor het voorgestelde plan van Wyckyd.
Als iedereen zijn melding heeft gedaan, wordt gekeken of er een meerderheid is die het plan accepteert. Dan laat ik dit weten in dit topic.
Veel succes, en er mag gediscussieerd worden...
-
Robertopellizini
- Genius
(Disclaimer vooraf: Ik praat altijd veel tijdens dit spel
)
mmmm
Wyckyd stuurt zichzelf niet eens op een missie!
Dat lijkt onlogisch als je wil bewijzen dat je resistance bent.
Daarentegen is een 1e missie meestal wel succesvol, dus misschien is hij toch resistance en wil hij informatie over anderen weten? Tegen stemmen is vaak wel goed voor meer info.
Of misschien is hij spy en zorgt hij ervoor dat beide andere spies op de missie gaan en hoopt dat we denken dat er dan (na mislukken van de missie) tenminste 1 niet verdacht is (zeker handig als de andere wel een spy is).
Andersom geredeneerd is het link om als resistance jezelf niet op een missie te sturen precies omdat je dan zo'n situatie creeert met per ongeluk 2 spies die beide goedkeuren en zichzelf (of de ander) min of meer vrijpleiten...
Ik blijf het een verdachte actie vinden, maar goed ik geef je het voordeel van de twijfel.
mmmm
Wyckyd stuurt zichzelf niet eens op een missie!
Dat lijkt onlogisch als je wil bewijzen dat je resistance bent.
Daarentegen is een 1e missie meestal wel succesvol, dus misschien is hij toch resistance en wil hij informatie over anderen weten? Tegen stemmen is vaak wel goed voor meer info.
Of misschien is hij spy en zorgt hij ervoor dat beide andere spies op de missie gaan en hoopt dat we denken dat er dan (na mislukken van de missie) tenminste 1 niet verdacht is (zeker handig als de andere wel een spy is).
Andersom geredeneerd is het link om als resistance jezelf niet op een missie te sturen precies omdat je dan zo'n situatie creeert met per ongeluk 2 spies die beide goedkeuren en zichzelf (of de ander) min of meer vrijpleiten...
Ik blijf het een verdachte actie vinden, maar goed ik geef je het voordeel van de twijfel.
-
ditterio
- Grote Dalmuti
Belangrijke info: Ik publiceer nadien op het forum wie het plan heeft goedgekeurd en wie het plan heeft afgekeurd!