Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Thanks, ik ga eens in mijn agenda kijken. (En portemonnee). Gelukkig is er geen eis om alle op spsp gekochte spellen al eens gespeeld te moeten hebben
..
Ik begreep wel van topics hier over vorig jaar dat zuiderspel niet echt bekend staat om koopjes, zoals die op spsp wel te vinden waren? Ik zie Adriaensen ook niet in de lijst staan bijvoorbeeld?
Duikertje schreef:Thanks, ik ga eens in mijn agenda kijken. (En portemonnee). Gelukkig is er geen eis om alle op spsp gekochte spellen al eens gespeeld te moeten hebben
..
Ik begreep wel van topics hier over vorig jaar dat zuiderspel niet echt bekend staat om koopjes, zoals die op spsp wel te vinden waren? Ik zie Adriaensen ook niet in de lijst staan bijvoorbeeld?
Adriaensen is er inderdaad niet over de koopjes kan ik niet veel zeggen, ik had er vorig jaar maar eentje gekocht dacht ik
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
Ik heb van de organisatie van Zuiderspel begrepen dat er wel koopjes te halen zijn, maar uiteindelijk is dat aan de verkopers zelf om te beslissen wat ze doen.
Ik heb al meerdere koopjes opgesnort op Zuiderspel. Er zijn genoeg aanbieders en er zit altijd wel iets voor je bij. Beursaanbiedingen zijn er altijd.
The Game Master geeft 20% korting op vertoon van hun laatste nieuwsbrief. Daar is vast nog wel aan te komen.
in de promoties van white goblin games ben ik wel benieuwd, daar dus nog niets over bekend?
Ook thegamefreak heeft een nieuwsbrief gestuurd met beursaanbiedingen.