Zuiderspel 2014
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Zuiderspel 2014
Zuiderspel 2014 gaat door op 23 maart 2014 in het NH Koningshof in Veldhoven.
Let op dit is niet 2de paasdag zoals de afgelopen 5 jaar!!!
http://www.zuiderspel.nl
https://www.facebook.com/zuiderspel?fref=ts
Labels:
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Re: Zuiderspel 2014
syroit schreef:Zuiderspel 2014 gaat door op 23 maart 2014 in het NH Koningshof in Veldhoven.
Jullie zijn er vroeg bij met het aankondigen!
Maar waarom niet meer op 2e paasdag? Dat was toch juist heel handig omdat iedereen dan vrij is?
En een nieuwe locatie merk ik even op! Ben benieuwd!
~ Always look on the bright side of life ~

-
Flash
- Wu Feng
Helaas, helaas. Of toch eigenlijk niet!
Mijn vrouw is vier dagen daarvoor uitgerekend, dus ik vermoed dat we niet bij het Zuiderspel aanwezig kunnen zijn. Maar aan die uitbreiding zal ik mijn handen wel even vol hebben
Mijn vrouw is vier dagen daarvoor uitgerekend, dus ik vermoed dat we niet bij het Zuiderspel aanwezig kunnen zijn. Maar aan die uitbreiding zal ik mijn handen wel even vol hebben
-
Elsje07
- El Capitan
Fijn om deze datum al zo goed op voorhand te weten...
We zullen dit alvast in onze agenda noteren!

We zullen dit alvast in onze agenda noteren!
Alvast proficiat met deze "pre-order"Flash schreef:Mijn vrouw is vier dagen daarvoor uitgerekend, ....
Maar aan die uitbreiding zal ik mijn handen wel even vol hebben
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen
E&E's Spellenmolen
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Jammer dat de beurs volgend jaar niet in de huidige zaal kan blijven.
Voor OV-reizigers is de Koningshof een minder prettige locatie.
Voor OV-reizigers is de Koningshof een minder prettige locatie.
-
Bellegar
- Veenboer
Voor ov inderdaad minder prettig, maar het is wel redelijk bereikbaar met de bus. Er komen daar wel een aantal buslijnen langs.
Vooral voor de beurs zelf is Koningshof veel prettiger. Klokgebouw was een lege fabriekshal waar een beurs georganiseerd werd, maar Koningshof is gemaakt als congrescentrum en er ook voor voorzien. Het ziet er dus allemaal wat gelikter uit.
Voornaamste reden voor de locatie- en datum wissel is dat het klokgebouw 2e paasdag bezet was. Toen is er verder gekeken en gezocht, en is koningshof tevoorschijn gekomen. Overigens is Koningshof waarschijnlijk ook komende jaren de locatie voor Zuiderspel
Vooral voor de beurs zelf is Koningshof veel prettiger. Klokgebouw was een lege fabriekshal waar een beurs georganiseerd werd, maar Koningshof is gemaakt als congrescentrum en er ook voor voorzien. Het ziet er dus allemaal wat gelikter uit.
Voornaamste reden voor de locatie- en datum wissel is dat het klokgebouw 2e paasdag bezet was. Toen is er verder gekeken en gezocht, en is koningshof tevoorschijn gekomen. Overigens is Koningshof waarschijnlijk ook komende jaren de locatie voor Zuiderspel
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
-
Klavertje4
- Grote Dienaar
Jammer dat 't niet meer in Eindhoven is. Was met OV inderdaad een stukje makkelijker. Toch ga ik proberen erbij te zijn. 
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Jammer dat het niet meer op 2e paasdag is. Nu kom ik vast niet onder een paas-ontbijt of een Ikea bezoek uit. Wat moet ik nu voor excuus verzinnen?
Everybody has the right to play...
-
Flash
- Wu Feng
Helemaal mee eens. Het spierziektecongres wordt daar ook gehouden. Prachtige ruimtes en altijd voldoende parkeergelegenheid. Voor het OV wel minder inderdaad.Bellegar schreef:Vooral voor de beurs zelf is Koningshof veel prettiger. Klokgebouw was een lege fabriekshal waar een beurs georganiseerd werd, maar Koningshof is gemaakt als congrescentrum en er ook voor voorzien. Het ziet er dus allemaal wat gelikter uit.
-
Morrighan
- Grote Dienaar
Plus, naar wat ik begreep, vond men het parkeergeld nogal hoog. Die was even hoog als de entree van de beurs. Parkeren is bij de Koningshof gratis, heb ik me laten vertellen. Dat is dan wel weer een voordeel voor diegenen die met de auto komen.Bellegar schreef:Vooral voor de beurs zelf is Koningshof veel prettiger. Klokgebouw was een lege fabriekshal waar een beurs georganiseerd werd, maar Koningshof is gemaakt als congrescentrum en er ook voor voorzien. Het ziet er dus allemaal wat gelikter uit.

-
Bellegar
- Veenboer
Klopt helemaal. Parkeren in Eindhoven was verschrikkelijk duur, Veldhoven is ietsjepietsje goedkoper, maar Koningshof is gratis. Dat terrein was vroeger een klooster, daarna een school en tegenwoordig congrescentrum. Het ligt midden in de bossen en er is dus voldoende gratis parkeergelegenheid.Morrighan schreef:Plus, naar wat ik begreep, vond men het parkeergeld nogal hoog. Die was even hoog als de entree van de beurs. Parkeren is bij de Koningshof gratis, heb ik me laten vertellen. Dat is dan wel weer een voordeel voor diegenen die met de auto komen.Bellegar schreef:Vooral voor de beurs zelf is Koningshof veel prettiger. Klokgebouw was een lege fabriekshal waar een beurs georganiseerd werd, maar Koningshof is gemaakt als congrescentrum en er ook voor voorzien. Het ziet er dus allemaal wat gelikter uit.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Voor mij persoonlijk niets dan voordelen, dichterbij, gratis parking, niet meer op tweede paasdag die ik altijd moet werken dus

Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
Zuiderspel
- Grote Dienaar
De beursvloer raakt inmiddels goed gevuld met bekende namen.
Jumbo, 999 games, The Gamemaster, Tactic Selecta en vele andere geven je de kans om hun nieuwste spellen uit te proberen. Ben je opzoek naar de nieuwste spellen, beursaanbiedingen of een tweedehands spel voor thuis? Bezoek dan een van de vele verkoopstands.
Klik op de volgende link voor een overzicht van inmiddels aangemelde exposanten:
http://www.zuiderspel.nl/pages/standhouders.aspx
Jumbo, 999 games, The Gamemaster, Tactic Selecta en vele andere geven je de kans om hun nieuwste spellen uit te proberen. Ben je opzoek naar de nieuwste spellen, beursaanbiedingen of een tweedehands spel voor thuis? Bezoek dan een van de vele verkoopstands.
Klik op de volgende link voor een overzicht van inmiddels aangemelde exposanten:
http://www.zuiderspel.nl/pages/standhouders.aspx
-
Aras
- Geheim Genootschap
-
terjul
- Burgemeester
Alvast in mijn agenda genoteerd!
Gratis parkeren is voor mij een grote pluspunt!
Gratis parkeren is voor mij een grote pluspunt!