Zuiderspel 2014

Dé voorjaars-spellenbeurs van de Benelux!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Zuiderspel 2014

Bericht door syroit »

Zuiderspel 2014 gaat door op 23 maart 2014 in het NH Koningshof in Veldhoven.

Let op dit is niet 2de paasdag zoals de afgelopen 5 jaar!!!

http://www.zuiderspel.nl
https://www.facebook.com/zuiderspel?fref=ts

Labels:
humske
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!

Re: Zuiderspel 2014

Bericht door humske »

syroit schreef:Zuiderspel 2014 gaat door op 23 maart 2014 in het NH Koningshof in Veldhoven.

Let op dit is niet 2de paasdag zoals de afgelopen 5 jaar!!!

http://www.zuiderspel.nl
https://www.facebook.com/zuiderspel?fref=ts

Jullie zijn er vroeg bij met het aankondigen!

Maar waarom niet meer op 2e paasdag? Dat was toch juist heel handig omdat iedereen dan vrij is?
En een nieuwe locatie merk ik even op! Ben benieuwd!
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

Helaas, helaas. Of toch eigenlijk niet!

Mijn vrouw is vier dagen daarvoor uitgerekend, dus ik vermoed dat we niet bij het Zuiderspel aanwezig kunnen zijn. Maar aan die uitbreiding zal ik mijn handen wel even vol hebben :D
Elsje07
El Capitan

Bericht door Elsje07 »

Fijn om deze datum al zo goed op voorhand te weten...
We zullen dit alvast in onze agenda noteren!
Flash schreef:Mijn vrouw is vier dagen daarvoor uitgerekend, ....
Maar aan die uitbreiding zal ik mijn handen wel even vol hebben :D
Alvast proficiat met deze "pre-order" :clap:
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Jammer dat de beurs volgend jaar niet in de huidige zaal kan blijven.
Voor OV-reizigers is de Koningshof een minder prettige locatie.
Bellegar
Veenboer

Bericht door Bellegar »

Voor ov inderdaad minder prettig, maar het is wel redelijk bereikbaar met de bus. Er komen daar wel een aantal buslijnen langs.
Vooral voor de beurs zelf is Koningshof veel prettiger. Klokgebouw was een lege fabriekshal waar een beurs georganiseerd werd, maar Koningshof is gemaakt als congrescentrum en er ook voor voorzien. Het ziet er dus allemaal wat gelikter uit.

Voornaamste reden voor de locatie- en datum wissel is dat het klokgebouw 2e paasdag bezet was. Toen is er verder gekeken en gezocht, en is koningshof tevoorschijn gekomen. Overigens is Koningshof waarschijnlijk ook komende jaren de locatie voor Zuiderspel
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
Klavertje4
Grote Dienaar

Bericht door Klavertje4 »

Jammer dat 't niet meer in Eindhoven is. Was met OV inderdaad een stukje makkelijker. Toch ga ik proberen erbij te zijn. :)
Bridget
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn

Bericht door Bridget »

Jammer dat het niet meer op 2e paasdag is. Nu kom ik vast niet onder een paas-ontbijt of een Ikea bezoek uit. Wat moet ik nu voor excuus verzinnen?
Everybody has the right to play...
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

Bellegar schreef:Vooral voor de beurs zelf is Koningshof veel prettiger. Klokgebouw was een lege fabriekshal waar een beurs georganiseerd werd, maar Koningshof is gemaakt als congrescentrum en er ook voor voorzien. Het ziet er dus allemaal wat gelikter uit.
Helemaal mee eens. Het spierziektecongres wordt daar ook gehouden. Prachtige ruimtes en altijd voldoende parkeergelegenheid. Voor het OV wel minder inderdaad.
Morrighan
Grote Dienaar

Bericht door Morrighan »

Bellegar schreef:Vooral voor de beurs zelf is Koningshof veel prettiger. Klokgebouw was een lege fabriekshal waar een beurs georganiseerd werd, maar Koningshof is gemaakt als congrescentrum en er ook voor voorzien. Het ziet er dus allemaal wat gelikter uit.

Voornaamste reden voor de locatie- en datum wissel is dat het klokgebouw 2e paasdag bezet was. Toen is er verder gekeken en gezocht, en is koningshof tevoorschijn gekomen. Overigens is Koningshof waarschijnlijk ook komende jaren de locatie voor Zuiderspel
Plus, naar wat ik begreep, vond men het parkeergeld nogal hoog. Die was even hoog als de entree van de beurs. Parkeren is bij de Koningshof gratis, heb ik me laten vertellen. Dat is dan wel weer een voordeel voor diegenen die met de auto komen.
Afbeelding
Bellegar
Veenboer

Bericht door Bellegar »

Morrighan schreef:

Plus, naar wat ik begreep, vond men het parkeergeld nogal hoog. Die was even hoog als de entree van de beurs. Parkeren is bij de Koningshof gratis, heb ik me laten vertellen. Dat is dan wel weer een voordeel voor diegenen die met de auto komen.
Klopt helemaal. Parkeren in Eindhoven was verschrikkelijk duur, Veldhoven is ietsjepietsje goedkoper, maar Koningshof is gratis. Dat terrein was vroeger een klooster, daarna een school en tegenwoordig congrescentrum. Het ligt midden in de bossen en er is dus voldoende gratis parkeergelegenheid.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
dirk
Elfenkoning
Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse

Bericht door dirk »

Voor mij persoonlijk niets dan voordelen, dichterbij, gratis parking, niet meer op tweede paasdag die ik altijd moet werken dus :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
Zuiderspel
Grote Dienaar

Bericht door Zuiderspel »

De beursvloer raakt inmiddels goed gevuld met bekende namen.
Jumbo, 999 games, The Gamemaster, Tactic Selecta en vele andere geven je de kans om hun nieuwste spellen uit te proberen. Ben je opzoek naar de nieuwste spellen, beursaanbiedingen of een tweedehands spel voor thuis? Bezoek dan een van de vele verkoopstands.
Klik op de volgende link voor een overzicht van inmiddels aangemelde exposanten:
http://www.zuiderspel.nl/pages/standhouders.aspx
Aras
Geheim Genootschap

Bericht door Aras »

Is zuiderspel te vergelijken met Spellenspektakel?
Afbeelding
terjul
Burgemeester

Bericht door terjul »

Alvast in mijn agenda genoteerd!
Gratis parkeren is voor mij een grote pluspunt! :thumbup:
Afbeelding