Sudoku-Meisje?

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Duiker »

Namens het comité van grappige zaken reik ik bij deze Dalaren de prijs uit voor grappigste topic op 12 fora, per 1/11/2005.
en je prijs is: Hexx!!!
Tamara_Bakker
Standaard moderator

Bericht door Tamara_Bakker »

De Eerste Leidse nationale Spellendag? Dit schreeuwt natuurlijk om een reactie van Phoenix!

Beste Leidse spellengekken (en spellengekken uit de rest van het land ook, natuurlijk): elke woensdagavond is er in het Denksportcentrum aan de Robijnstraat 4 een spelavond van Phoenix. Iedereen die van spellen houdt, is welkom. Donateurs van Phoenix hebben gratis entree, anderen betalen 1,50 per persoon.

Op woensdag 28 december, de woensdag tussen kerst en oud en nieuw, organiseren we een extra lange spelactiviteit: van 12.00 uur tot 24.00 uur. Ook hiervoor geldt: Iedereen die van spellen houdt, is welkom. Donateurs van Phoenix hebben gratis entree, anderen betalen 1,50 per persoon. Oliebollen eten is bij de entree inbegrepen.

Meer informatie over Spelgroep Phoenix vind je op www.spelgroepphoenix.nl.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Henk_Glimlach
Veenboer

Bericht door Henk_Glimlach »

Ik zal zeker is een keer langskomen. Moet nu nog even me groep zover krijgen omdat we altijd ook al spelletjes op woensdag spelen.
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
Tamara_Bakker
Standaard moderator

Bericht door Tamara_Bakker »

@ Henk: dat hoeft toch geen probleem te zijn? Dan neem je je groepje gewoon mee naar Phoenix ;-)
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
De Struikrover
Hazelnoot Ridder

Bericht door De Struikrover »

Ik ben blij dat jullie alle liefdesproblemen en naamverwisselingen hebben kunnen oplossen zonder mijn hulp! :wink:
De Struikrover - uw liefdesdokter!
Verder had IK inderdaad geen struikrover t-shirt aan zat ik aan een tafel te wachten tot Jeroen met Henk Glimlach had geruild en heb ik dus bijna Snowfalcon gezien, heb ik met Tamara een potje King Arthur gespeeld en Tsja... inderdaad Henk Glimlach ken je ook! :shock:
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
pleunie.william
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Sudoku-Meisje?

Bericht door pleunie.william »

En, is het nog aan tussen Dalaren en Hexx?
Afbeelding
BaSL
Team Bordspelmania

Re: Sudoku-Meisje?

Bericht door BaSL »

BSM's Hoe is het toch met....?
Afbeelding