Nieuwe site 999 Games

Goede en informatieve informatie gezien op een andere site? Plaats hier een link en discussieer!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Piet
Beheerder

Bericht door Piet »

Tsaar schreef:... maar de geluidskwaliteit is echt ondermaats. Een fatsoenlijke microfoon doet wonderen, alsook enige geluidsdemping in de ruimte.
Ach, bij jullie ook. Ik dacht al dat het aan mijn pc lag, maar ik vond het geluid ook niet fantastisch.
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Bart »

Paletti schreef:
Watch schreef:Krampachtig proberen om het marktaandeel weer wat terug te nemen door het uitbrengen van een spel (Hoogspanning) dat elke serieuze spellenliefhebber reeds al jaren bezit, is je reinste larie.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Niet elke spellenliefhebber hoeft gelijk al jaren liefhebber te zijn. Als startende liefhebber (die nog niet zijn kast vol heeft staan met Duitse spellen) is het leuk dat Hoogspanning ook in het Nederlands uitkomt. Een mooi moment om in te stappen... :D
Vind ik ook. Doordat uitgevers een spel uitbrengen in een Nederlandse versie ga je voor heel wat spelers de drempel verlagen. Bovendien komen deze spellen daardoor ook in meer winkels beschikbaar.
En een ruimer publiek voor spellen is goed voor uitgevers, spelspeciaalzaken en spelers.
Dagmar
Geheim Genootschap

Bericht door Dagmar »

Ik vind de site er prima uitzien. De linkjes doen volgens mij nog her en der niet wat de bedoeling is, maar ik snap ook dat het veel werk is om dat allemaal op orde te krijgen.

Het enige minpuntje vind ik dat de lay out helemaal los staat van de 999 logo's terwijl ik had verwacht dat de lay out op het logo aan zou sluiten. Als je naar een site gaat verwacht je toch dat je de uitstraling meteen herkent en dat is nu niet zo (ondanks dat het logo er op staat).

Hebben jullie gezien dat er een wedstrijd is waarbij je kan winnen dat je naam in spelregels gebruikt gaat worden. Ik heb meteen meegedaan! Wat een leuke actie.
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Dagmar schreef: Hebben jullie gezien dat er een wedstrijd is waarbij je kan winnen dat je naam in spelregels gebruikt gaat worden. Ik heb meteen meegedaan! Wat een leuke actie.
Volledig offtopic, maar zat jij niet al ergens in een spel? Ik dacht dat ik ergens spelregels hebben gelezen waar forumleden in terugkomen... Of was dat bij Pandemie?
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Spelregeluitleg.nl schreef:Het eerst filmpje dat ik terug zag schrok ik wel van mijn accent moet ik toegeven, andere vonden het wel aandoenlijk dus hebben we het zo gelaten. Nu zie ik dat de Vlamingen het als dialet bestempelen, dan gaat het te ver en moeten we er in het vervolg op gaan letten. (misschien kunnen we het in laten spreken door Tom Bonen)
Of door Samson: "Wooooooooooaaaaaaaaaaah, Gertje! Je speelt vals!"

:D
Peter Hein
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: spellengek

Bericht door Peter Hein »

Bartjes! schreef:
Dagmar schreef: Hebben jullie gezien dat er een wedstrijd is waarbij je kan winnen dat je naam in spelregels gebruikt gaat worden. Ik heb meteen meegedaan! Wat een leuke actie.
Volledig offtopic, maar zat jij niet al ergens in een spel? Ik dacht dat ik ergens spelregels hebben gelezen waar forumleden in terugkomen... Of was dat bij Pandemie?
Ik geloof dat Dagmar de NL spelregels van Pandemie nog nooit gelezen heeft :wink:
Afbeelding
RJV
Jakkiebak!

Bericht door RJV »

De filmpjes zijn amateuristisch maar als je het door professionals laat doen dan maak je het spel onbetaalbaar, dit is nu ook terug te zien in de filmpje van 999 zelf.
Ik vind de filmpjes van Scott nog veruit de beste.
En hij lijkt mij echt geen professional zoals hier bedoeld.
Het lijkt mij dus niet onmogelijk om een goede instructiefilm te maken.
Dagmar
Geheim Genootschap

Bericht door Dagmar »

Peter Hein schreef:Ik geloof dat Dagmar de NL spelregels van Pandemie nog nooit gelezen heeft :wink:
Eh nee, ik heb de Duitse versie vorig jaar op Spiel gekocht en de Nederlandse versie dus nog niet bekeken. Wat leuk om te horen dat ik een voorbeeldspeler ben. Wie doen er nog meer mee?
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Dagmar schreef: Eh nee, ik heb de Duitse versie vorig jaar op Spiel gekocht en de Nederlandse versie dus nog niet bekeken. Wat leuk om te horen dat ik een voorbeeldspeler ben. Wie doen er nog meer mee?
Ik heb de regels er even op nageslagen, en inderdaad: ene Dagmar en ene Niek. Goh... Worden jullie al herkend op straat? :D
Dagmar
Geheim Genootschap

Bericht door Dagmar »

Wat leuk.

PH dank je wel!
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Mensen zijn gewoontedieren; dat geldt dus ook voor mezelf. Ik mis op de nieuwe site van 999 Games nog even dat leuke en handige overzichtje van weleer met 'binnenkort in de winkel' en 'onlangs verschenen'. Is dit komen te vervallen of kijk er gigantisch naast wellicht?
Anneke
Matroos

Bericht door Anneke »

Volgens mij is dat overzichtje er inderdaad niet meer... Er staat sowieso veel minder info op de website nu. Ik mis ook de functie 'complete lijst'. Ik vond het altijd leuk om ook de spellen te bekijken die niet meer in het assortiment zaten.
Anneke
Matroos

Bericht door Anneke »

Ik zie trouwens dat alle uitverkochte spellen gewoon op de website staan tussen de nog wel beschikbare spellen. Is dit om mensen voor niks naar de winkel te sturen of zijn er plannen om die spellen weer beschikbaar te maken?
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Anneke schreef:Volgens mij is dat overzichtje er inderdaad niet meer... Er staat sowieso veel minder info op de website nu. Ik mis ook de functie 'complete lijst'. Ik vond het altijd leuk om ook de spellen te bekijken die niet meer in het assortiment zaten.
Als je info over nieuwe 999-releases voor 2010 zoekt, kun je het blogje in de experthoek volgen. Interessant leesvoer.....

http://www.999games.nl/blog/essen-relea ... mes-deel-1

Begin volgende week volgt er ongetwijfeld meer.
henk.rolleman
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra

Bericht door henk.rolleman »

Anneke schreef:Ik zie trouwens dat alle uitverkochte spellen gewoon op de website staan tussen de nog wel beschikbare spellen. Is dit om mensen voor niks naar de winkel te sturen of zijn er plannen om die spellen weer beschikbaar te maken?
In sommige speciaalzaken zijn deze nog wel te koop en met google kom je ook vaak een heel eind.