Nieuwe site 999 Games

Goede en informatieve informatie gezien op een andere site? Plaats hier een link en discussieer!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Bartjes!
Uitgever

Nieuwe site 999 Games

Bericht door Bartjes! »

Bij mij doet ie het (nog) niet, maar heeft iemand de nieuwe 999 site al gezien? Hij zou vandaag live gaan (ik denk dat ze er nog mee bezig zijn of dat de DNS-instellingen nog niet overal doorgevoerd zijn, of hoe heet dat ook alweer?).
Watch
Locomotief

Bericht door Watch »

hoe heet dat ook alweer?).
Veel beloven en niet nakomen.
of te wel een te grote broek willen aantrekken.
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Bart »

De nieuwe 999 Games site is er:

http://www.999games.nl/
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Eerste indruk: een leuke, vrolijke site. Aardige onderverdeling naar 'expert', 'familie' en kinderspellen. Er zitten nog aardig wat dode links in en qua navigatie ook wat zaken die je volgens mij niet moet willen. In Firefox kwam ik zojuist ook nog een halve banner tegen ergens, maar mijn eerste indruk is positief!
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Een leuke en frisse website. De content is her en der een tikje mager, maar dat zullen ze de komende weken ongetwijfeld gaan vullen.
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant

Bericht door cymric »

Ik denk dat ik eerst even moet zien hoe alles wordt ingevuld; nu moet ik bij een paar dingen die toch tamelijk centraal voor de 'bezoekerbeleving' lijken te staan teveel raden hoe het eruit gaat zien.
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Wat ik dan wel weer vreemd vind, is dat ik zojuist een nieuwsbrief binnen krijg waarin een complete alinea is gewijd aan een "primeur", namelijk spelregeluitleg in video. Het is juist dat dit deel dat nog niet operationeel is (ik dacht even dat het misschien met Firefox te maken had, maar in Explorer doet ie ook niets). Die timing had ik dan toch wat anders gedaan.

Sowieso zou ik die nieuwsbrief nog niet verzonden hebben; daarvoor zitten er namelijk nog te veel gaten in deze vrolijk ogende site.
Watch
Locomotief

Bericht door Watch »

Bartjes!
BerichtGeplaatst: 28-09-2009 21:27:14 Onderwerp:
Wat ik dan wel weer vreemd vind, is dat ik zojuist een nieuwsbrief binnen krijg waarin een complete alinea is gewijd aan een "primeur", namelijk spelregeluitleg in video. Het is juist dat dit deel dat nog niet operationeel is (ik dacht even dat het misschien met Firefox te maken had, maar in Explorer doet ie ook niets). Die timing had ik dan toch wat anders gedaan.

Sowieso zou ik die nieuwsbrief nog niet verzonden hebben; daarvoor zitten er namelijk nog te veel gaten in deze vrolijk ogende site.
Zoals ik al zei: "Een te grote broek willen aantrekken."

En tja, ze moeten toch wat doen, want 999 heeft inmiddels wat kaas van haar brood laten eten door QWG.

Maar, hoe goed ze hun best ook gaan doen, dat marktaandeel zullen ze niet meer terug krijgen.

Krampachtig proberen om het marktaandeel weer wat terug te nemen door het uitbrengen van een spel (Hoogspanning) dat elke serieuze spellenliefhebber reeds al jaren bezit, is je reinste larie.
Erwin
Nieuwsreporter

Bericht door Erwin »

Watch schreef: En tja, ze moeten toch wat doen, want 999 heeft inmiddels wat kaas van haar brood laten eten door QWG.

Maar, hoe goed ze hun best ook gaan doen, dat marktaandeel zullen ze niet meer terug krijgen.

Krampachtig proberen om het marktaandeel weer wat terug te nemen door het uitbrengen van een spel (Hoogspanning) dat elke serieuze spellenliefhebber reeds al jaren bezit, is je reinste larie.
Dat jij hier de expert bent op het gebied van de distributie van 'je reinste larie' staat wat mij betreft niet ter discussie.
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test

Bericht door P.T. »

Ik ben de enigste die de achtergrond lichtelijk irritant vind? :P
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant

Bericht door cymric »

Watch schreef:En tja, ze moeten toch wat doen, want 999 heeft inmiddels wat kaas van haar brood laten eten door QWG. Maar, hoe goed ze hun best ook gaan doen, dat marktaandeel zullen ze niet meer terug krijgen. Krampachtig proberen om het marktaandeel weer wat terug te nemen door het uitbrengen van een spel (Hoogspanning) dat elke serieuze spellenliefhebber reeds al jaren bezit, is je reinste larie.
Nounounou, rustig aan, zeg. Hoogspanning was inderdaad niet zo'n slimme zet, maar om nou op basis van dat ene spel te zeggen dat 999 Games 'krampachtig martkaandeel probeert terug te winnen' lijkt me ook weer overdreven. QWG heeft er evengoed niet zo verstandig aan gedaan Age of Steam uit te brengen, ook al is dat een resultaat van een distributiedeal en zijn de redenen waarom anders.

999 Games heeft wél kassakrakers als Agricola en Dominion in hun beheer. En via dochterbedrijf Phalanx komt er (als Phalanx weer normaal meedraait) op het gebied van échte liefhebberspellen toch ook redelijk wat op diezelfde markt. Ik denk daarom ook niet dat er sprake is van zo'n eten-en-gegeten-worden-situatie: er worden nu alleen meer liefhebberspellen, in verschillende types, in Nederlandse edities, aan de man gebracht.
Laatst gewijzigd door cymric op ma 28 sep 2009, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

P.T. schreef:Ik ben de enigste die de achtergrond lichtelijk irritant vind? :P
Ik heb niet zo'n moeite met dat behangetje :D
Erwin
Nieuwsreporter

Bericht door Erwin »

Ik vond een grappig tekstje in de broncode: 'Lucius Websystems in opdracht van het Leger des Heils, powered by the magnificent Drupal cms'.

Leger des Heils? Er waait echt een nieuwe wind in Almere! :D
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Erwin schreef:Ik vond een grappig tekstje in de broncode: 'Lucius Websystems in opdracht van het Leger des Heils, powered by the magnificent Drupal cms'.

Leger des Heils? Er waait echt een nieuwe wind in Almere! :D
Lachen! Wellicht iets te veel broncodes van een andere site gekopieerd?
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test

Bericht door P.T. »

grappig inderdaad. :P

En inderdaad, op de legerdesheils website vinden we:
<!--Production website: Lucius Web Systems in opdracht van het Leger des Heils, powered by the magnificent Drupal cms -->
:lol: