Wat staat er op jouw want-list?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Edwin84
- Elfenkoning
Re: Wat staat er op jouw want-list?
Kies je voor Raidsrs of Scythia ipv northsea vanwege de artwork?
Northsea of Noordzee van WGG heeft namelijk wel de uitbreidingen het spel naar mijn mening veel leuker mee.
Northsea of Noordzee van WGG heeft namelijk wel de uitbreidingen het spel naar mijn mening veel leuker mee.
- The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Much appreciatedBongo schreef: Speciaal voor Wim/the iced one:
Veel 'dudes on a map' games bij jou. Speel ik ook wel graag, maar komt in mijn huidige groep moeilijk op tafel...
Barbarians reeds gespeeld met Dirk toen we enkel met 2 mochten spelen en zeker wel bevallen!
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
- Bongo
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: #homoludens
Ja, idd veel dudes on the map spellen..... beetje zwak voor. De andere spellen worden hier ook eigenlijk veel meer gespeeld en zijn vaak al meerdere exemplaren in de spellenclub beschikbaar.... daar koop ik eig alleen maar de (voor mij) toppers.The Iced One schreef:Much appreciatedBongo schreef: Speciaal voor Wim/the iced one:![]()
Veel 'dudes on a map' games bij jou. Speel ik ook wel graag, maar komt in mijn huidige groep moeilijk op tafel...
Barbarians reeds gespeeld met Dirk toen we enkel met 2 mochten spelen en zeker wel bevallen!
- kosterix
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: zucht
Concordia Solitaria
-
SuSuQie
- Regenmaker
Wingspan Oceanië
vanwege dat voedsel / grondstoffen een andere plek innemen dan bij het origineel
Wellicht dat ik daarom ook graag Stenen Tijdperk met uitbreiding Talisman speel.
Op de wishlist en in afwachting van de kickstarter deliviry
Momiji
Chai: Tea for 2
vanwege dat voedsel / grondstoffen een andere plek innemen dan bij het origineel
Wellicht dat ik daarom ook graag Stenen Tijdperk met uitbreiding Talisman speel.
Op de wishlist en in afwachting van de kickstarter deliviry
Momiji
Chai: Tea for 2
- Pura Vida
- Kardinaal
Erg benieuwd naar Renature. Moet nou toch wel elk moment landen in mijn winkeltje. De NL versie dan.
Terraforming Mars Ares Expeditie ook. Zit al in de preorder bij een inmiddels niet meer zo heel kleine spellenwinkel in Den Haag.
En ja, ook Concordia Solitaria erg welkom hier, want die supergoeie eigen soloknutselvariant werd ik toch snel zat.
Deep Sea Adventure staat ook op mijn lijst. Kom t alleen maar op Amazon tegen, helaas, want daar weiger ik te kopen.
En thnx to Bongo staat nu ook The great heartland hauling company op mijn lijst. Net even te vaak aangeprezen hier.
Terraforming Mars Ares Expeditie ook. Zit al in de preorder bij een inmiddels niet meer zo heel kleine spellenwinkel in Den Haag.
En ja, ook Concordia Solitaria erg welkom hier, want die supergoeie eigen soloknutselvariant werd ik toch snel zat.
Deep Sea Adventure staat ook op mijn lijst. Kom t alleen maar op Amazon tegen, helaas, want daar weiger ik te kopen.
En thnx to Bongo staat nu ook The great heartland hauling company op mijn lijst. Net even te vaak aangeprezen hier.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Ik dacht dat er helemaal niets op mijn verlanglijst stond, maar met dank aan mijn geheugen opfrissing door de vorige poster heeft de soloversie van Concordia zijn plekje ingenomen. En nu ik toch aan uitbreidingen/varianten denk... Lost Ruins of Arnak: Expedition Leaders is ook een moetje.
- kosterix
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: zucht
Nations reprint? Het enige dat ik kon vinden was dat lautapelit de rechten niet meer heeft. Dus hoe dan, en door wie?
- Harleyman
- Veenboer
- Persoonlijke Ondertitel: Hetzelfde anders!
Als je nog niet in het bezit bent van Raiders of the Northsea + uitbreidingen dan is het veel logischer om vanuit gameplay-optiek Raiders of Scythia te kiezen (behalve misschien als je het artwork niet ziet zitten), aangezien dat eigenlijk Nothsea + uitbreidingen in 1 is.Edwin84 schreef: Kies je voor Raidsrs of Scythia ipv northsea vanwege de artwork?
Vaak is rond beter, soms vierkant!
- Harleyman
- Veenboer
- Persoonlijke Ondertitel: Hetzelfde anders!
https://www.boardgamegeek.com/thread/24 ... ple/page/1kosterix schreef: Nations reprint? Het enige dat ik kon vinden was dat lautapelit de rechten niet meer heeft. Dus hoe dan, en door wie?
Voor de goede orde: Jeremy Howard heeft dit dus aangehaald in een uitzending van Man vs Meeple, alleen was dat dus al op 5 juni 2020. Sindsdien wordt er enkel een hoop gespeculeerd op BGG en heeft niemand er in de bordspellenwereld ook maar werkelijk iets concreets over gezegd. Dus het ligt totaal niet in de lijn der verwachting dat dat nu ineens wel het geval is en er zodoende dan ook een reprint op Essen dan wel dit jaar nog verschijnt.
Vaak is rond beter, soms vierkant!
-
Johanna
- Caballero
Ik kijk ook erg uit naar Renature in het NL. Hopelijk verschijnt hij snel.
- sinead
- Stamhoofd
Ik ben wel benieuwd naar Lisbon Tram 28, vooral vanwege het thema (en de bel
).
Daarnaast wat 'grotere' spellen zoals Messina 1347 (de nieuwste van Vladimir Suchy), Boonlake (de nieuwste van Alexander Pfister) en Bitoku (weinig van bekend, lijkt niet erg vernieuwend maar wel met een prachtig en vooral groot speelbord).
Daarnaast wat 'grotere' spellen zoals Messina 1347 (de nieuwste van Vladimir Suchy), Boonlake (de nieuwste van Alexander Pfister) en Bitoku (weinig van bekend, lijkt niet erg vernieuwend maar wel met een prachtig en vooral groot speelbord).
- Stoffel
- Professor Pimpel
Van Deep Sea adventure heb ik er nog eentje gevonden in de Spelshop. https://www.spelshop.be/nl/oink-games/d ... dventure-1Pura Vida schreef: Erg benieuwd naar Renature. Moet nou toch wel elk moment landen in mijn winkeltje. De NL versie dan.
En thnx to Bongo staat nu ook The great heartland hauling company op mijn lijst. Net even te vaak aangeprezen hier.![]()
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Contacteer:
Ik zou de Kickstarter Pledge voor Terraforming Mars Ares Expedition wel van een spijtoptant willen overnemen.
Verder zoek ik al jaren naar een tweedehands Mission: Red Planet 2nd edition.
Verder zoek ik al jaren naar een tweedehands Mission: Red Planet 2nd edition.
-
Hippe
- Professor Pimpel
Atlantis Rising 2 Ed: spel ziet er prachtig uit en lijkt lekker te spelen.
Yokohama: Nog nooit gespeeld maar van wat ik ervan gehoord heb, moet dit spel mij aanspreken
Beyond the Sun: Zelfde verhaal als hierboven. Goeie reviews gelezen
Yokohama: Nog nooit gespeeld maar van wat ik ervan gehoord heb, moet dit spel mij aanspreken
Beyond the Sun: Zelfde verhaal als hierboven. Goeie reviews gelezen