Zuiderspel 2022: jouw verslag(je)

Dé voorjaars-spellenbeurs van de Benelux!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

WTULTC
Elfenkoning

Re: Zuiderspel 2022: jouw verslag(je)

Bericht door WTULTC »

Erwin schreef:
mazinho schreef: Ik was helaas niet op Zuiderspel en dat had niets met reistijd vanuit Den Haag te maken. Volgend jaar hopelijk wel want het lijkt me uitstek een rustige beurs om gezellig bij te praten.
Ik heb de honneurs waargenomen.
Enkele reis Den Haag - Veldhoven op vrijdagmiddag: 3,5 uur. :D
Eigenlijk stom dat ik je niet effe heb aangesproken zaterdag Erwin. Ik heb je nog zien lopen met je camera, maar goed wellicht ken ik ondertussen teveel mensen uit het wereldje van gezicht dat ik ze door elkaar ga halen.
Afbeelding
Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Bericht door Duiker »

Ik kom hier ook al een jaar of 10 elk jaar, vroeger als bezoeker, tegenwoordig als standhouder. En ik vond het zeker niet rustiger dan voorgaande jaren, ik was heel de dag(en) druk waar ik vroeger meer tijd had om de beurs rond te lopen en te netwerken en socializen. Maar vergeleken bij Spellenspektakel is natuurlijk wel erg klein en rustig. Maar dat heeft juist wel wat. Deze beurs is zo relaxed, en dat je 's avonds bier kan drinken in de bar in het hotel en 's ochtends zo uit je bed de zaal in rolt, dat doet geen andere beurs deze na. Ik heb me dus weer uitstekend vermaakt en kijk alweer uit naar volgend jaar!
Keep Exploring Games
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Contacteer:

Bericht door Erwin »

WTULTC schreef: Eigenlijk stom dat ik je niet effe heb aangesproken zaterdag Erwin. Ik heb je nog zien lopen met je camera, maar goed wellicht ken ik ondertussen teveel mensen uit het wereldje van gezicht dat ik ze door elkaar ga halen.
Volgende keer gewoon doen. Ik vind het leuk om de mensen hier IRL te ontmoeten.
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Is goed Erwin en Duikertje heb ik ook gezien. Je stond met je stand immers naast Geronimo waar ik zaterdag stond te demoen. Eigenlijk heb ik best veel mensen van het forum gezien. Ook humske heb k gezien. Ik ben alleen vergeten om ze aan te spreken of had er geen tijd voor. Volgende keer weer een kans.
Afbeelding
Rubik
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
Contacteer:

Bericht door Rubik »

Een verslagje van mijn bezoek aan Zuiderspel staat in Spelmagazijn: Spelmagazijn verslag Zuiderspel 2022
Phaedros
Grote Dienaar

Bericht door Phaedros »

Leuk om te lezen allemaal! De volgende keer maar eens vroegtijdig in mijn agenda noteren... Ook al is het anderhalf uur rijden
Laatst gespeeld:
Afbeelding
humske
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!

Bericht door humske »

WTULTC schreef: Is goed Erwin en Duikertje heb ik ook gezien. Je stond met je stand immers naast Geronimo waar ik zaterdag stond te demoen. Eigenlijk heb ik best veel mensen van het forum gezien. Ook humske heb k gezien. Ik ben alleen vergeten om ze aan te spreken of had er geen tijd voor. Volgende keer weer een kans.
:)
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Rubik schreef: Een verslagje van mijn bezoek aan Zuiderspel staat in Spelmagazijn: Spelmagazijn verslag Zuiderspel 2022
Leuk verslag! Ben je zaterdag naar Zuiderspel geweest. Ik denk van wel, want ik neem mij te herinneren dat ik aan jullie Cross Clues heb uitgelegd. Leuk te lezen dat het, het leukste spel van de dag vond.
Afbeelding
Gesloten