Eigenlijk stom dat ik je niet effe heb aangesproken zaterdag Erwin. Ik heb je nog zien lopen met je camera, maar goed wellicht ken ik ondertussen teveel mensen uit het wereldje van gezicht dat ik ze door elkaar ga halen.Erwin schreef:Ik heb de honneurs waargenomen.mazinho schreef: Ik was helaas niet op Zuiderspel en dat had niets met reistijd vanuit Den Haag te maken. Volgend jaar hopelijk wel want het lijkt me uitstek een rustige beurs om gezellig bij te praten.
Enkele reis Den Haag - Veldhoven op vrijdagmiddag: 3,5 uur.
Zuiderspel 2022: jouw verslag(je)
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- WTULTC
- Elfenkoning
Re: Zuiderspel 2022: jouw verslag(je)
- Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Ik kom hier ook al een jaar of 10 elk jaar, vroeger als bezoeker, tegenwoordig als standhouder. En ik vond het zeker niet rustiger dan voorgaande jaren, ik was heel de dag(en) druk waar ik vroeger meer tijd had om de beurs rond te lopen en te netwerken en socializen. Maar vergeleken bij Spellenspektakel is natuurlijk wel erg klein en rustig. Maar dat heeft juist wel wat. Deze beurs is zo relaxed, en dat je 's avonds bier kan drinken in de bar in het hotel en 's ochtends zo uit je bed de zaal in rolt, dat doet geen andere beurs deze na. Ik heb me dus weer uitstekend vermaakt en kijk alweer uit naar volgend jaar!
Keep Exploring Games
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Volgende keer gewoon doen. Ik vind het leuk om de mensen hier IRL te ontmoeten.WTULTC schreef: Eigenlijk stom dat ik je niet effe heb aangesproken zaterdag Erwin. Ik heb je nog zien lopen met je camera, maar goed wellicht ken ik ondertussen teveel mensen uit het wereldje van gezicht dat ik ze door elkaar ga halen.
- WTULTC
- Elfenkoning
Is goed Erwin en Duikertje heb ik ook gezien. Je stond met je stand immers naast Geronimo waar ik zaterdag stond te demoen. Eigenlijk heb ik best veel mensen van het forum gezien. Ook humske heb k gezien. Ik ben alleen vergeten om ze aan te spreken of had er geen tijd voor. Volgende keer weer een kans.
- Rubik
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
- Contacteer:
Een verslagje van mijn bezoek aan Zuiderspel staat in Spelmagazijn: Spelmagazijn verslag Zuiderspel 2022
-
Phaedros
- Grote Dienaar
Leuk om te lezen allemaal! De volgende keer maar eens vroegtijdig in mijn agenda noteren... Ook al is het anderhalf uur rijden 

Laatst gespeeld:
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
WTULTC schreef: Is goed Erwin en Duikertje heb ik ook gezien. Je stond met je stand immers naast Geronimo waar ik zaterdag stond te demoen. Eigenlijk heb ik best veel mensen van het forum gezien. Ook humske heb k gezien. Ik ben alleen vergeten om ze aan te spreken of had er geen tijd voor. Volgende keer weer een kans.
~ Always look on the bright side of life ~

- WTULTC
- Elfenkoning
Leuk verslag! Ben je zaterdag naar Zuiderspel geweest. Ik denk van wel, want ik neem mij te herinneren dat ik aan jullie Cross Clues heb uitgelegd. Leuk te lezen dat het, het leukste spel van de dag vond.Rubik schreef: Een verslagje van mijn bezoek aan Zuiderspel staat in Spelmagazijn: Spelmagazijn verslag Zuiderspel 2022