Het leukste spel van Nederland
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
rober
- Standaard moderator
-
shifter
- Professor Pimpel
Re: Het leukste spel van Nederland
Gefeliciteerd Beide, zit nummer 3 ook op het forum. Ik ben zeer benieuwd wanneer jullie je spel mogen presenteren en dan probeer ik zeker langs te komen om te spelen. Succes met het verdere verloop.
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Dierik
- Erelid
Gefeliciteerd Ronald! Is dat nu het 2e jaar op rij voor je of was dat vorig jaar een andere wedstrijd?Rubik schreef:Zojuist gehoord dat mijn ontwerp door is naar de laatste 3. Joepie!
-
Rubik
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
Vorig jaar ben ik tweede geworden bij dezelfde wedstrijd inderdaad. Eens kijken of ik nu een stapje verder kom.
-
Rubik
- Caballero
Beide?shifter schreef:Gefeliciteerd Beide, zit nummer 3 ook op het forum. Ik ben zeer benieuwd wanneer jullie je spel mogen presenteren en dan probeer ik zeker langs te komen om te spelen. Succes met het verdere verloop.
Ik ga er vanuit dat de finale weer tijdens de Speeldag in Hoorn zal zijn op 18 september.
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Wel knap dat je dan dit jaar weer bij de beste 3 zit. Ik wens je veel succes met het verslaan van die laatste tegenspelersRubik schreef:Vorig jaar ben ik tweede geworden bij dezelfde wedstrijd inderdaad. Eens kijken of ik nu een stapje verder kom.

-
Dierik
- Erelid
Als ik me goed herinner zou dat spel toch ook uitgegeven gaan worden of heb ik dat mis?Rubik schreef:Vorig jaar ben ik tweede geworden bij dezelfde wedstrijd inderdaad. Eens kijken of ik nu een stapje verder kom.
-
Enrico
- Caballero
Het ontwerp van de winnaar gaat uitgegeven worden. Volgens de website van Identity Games gebeurt dat aan het einde van het volgende jaar. De winnaar van 2009 (is in de loop van 2010 bekend geworden) zou dus eind 2011 uitgegeven worden. Geen idee of deze termijn ook gehaald gaat worden.
-
ravinck
- Party Animal
Van harte gefeliciteerd! Leuk en spannend voor je!Rubik schreef:Vorig jaar ben ik tweede geworden bij dezelfde wedstrijd inderdaad. Eens kijken of ik nu een stapje verder kom.
Lijken je beide inzendingen op elkaar? En is er nog wat meer informatie over de inzendingen? Of hangt dit achter geheimhouding?

-
shifter
- Professor Pimpel
Rubik schreef:Beide?shifter schreef:Gefeliciteerd Beide, zit nummer 3 ook op het forum. Ik ben zeer benieuwd wanneer jullie je spel mogen presenteren en dan probeer ik zeker langs te komen om te spelen. Succes met het verdere verloop.
Ik ga er vanuit dat de finale weer tijdens de Speeldag in Hoorn zal zijn op 18 september.
Als de presentatie wederom op de speeldag in Hoorn is probeer ik zeker langs te komen. Succes.
-
Rubik
- Caballero
Nadat de finale enkele dagen van tevoren was afgeblazen, ontving ik deze week ineens mijn finale-inzending retour. Geen briefje erbij. Geen toelichting. Geen reactie op e-mails. Niets. Het lijkt erop dat de wedstrijd zomaar is afgeblazen. Kan dat zo maar? Op de website wordt ook verder niets vermeld.
-
missiloon
- Munchkin
Huh dat is wel heel raar!
Net even hun voorwaarden doorgelezen maar daar wordt niets genoemd over eventueel vroegtijdig beëindigen van de wedstrijd

Net even hun voorwaarden doorgelezen maar daar wordt niets genoemd over eventueel vroegtijdig beëindigen van de wedstrijd
-
Leto
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Shai-Hulud
Wow dat is echt wel iets dat niet door de beugel kan, ik zou ontzettend kwaad zijn na al die moeite !Rubik schreef:Nadat de finale enkele dagen van tevoren was afgeblazen, ontving ik deze week ineens mijn finale-inzending retour. Geen briefje erbij. Geen toelichting. Geen reactie op e-mails. Niets. Het lijkt erop dat de wedstrijd zomaar is afgeblazen. Kan dat zo maar? Op de website wordt ook verder niets vermeld.
-
olafpieters
- Spelauteur
Vreemd.Rubik schreef:Nadat de finale enkele dagen van tevoren was afgeblazen, ontving ik deze week ineens mijn finale-inzending retour. Geen briefje erbij. Geen toelichting. Geen reactie op e-mails. Niets. Het lijkt erop dat de wedstrijd zomaar is afgeblazen. Kan dat zo maar? Op de website wordt ook verder niets vermeld.
Ik ontving een keurige feedback toen ik mijn ontwerp terugkreeg na de halve finale.
Is de hele wedstrijd nu afgeblazen zonder uitleg?
Bizar.