JAAAAAH, ik kan ook niet wachten. Gelukkig ben ik nog bezig in 'A dance with dragons' om het leed te verzachten.Erwin schreef:Naast het werk en spelletjes geniet ik van fantasy boeken, fietsen, twee miauwende mormels, pingelen op m’n Strat, muziek luisteren, films en/of series kijken op de home cinema set (nog een handvol dagen, dan begint het tweede seizoen van A Game of Thrones) en beetje tuinieren.
Het leven naast de spelletjes...
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Re: Het leven naast de spelletjes...
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Wat is er mis mee? Een beetje Ska meets Reggae meets Super Mario.16 Feet Pauly schreef:Zal ik ook maar even toegeven dan
Naast de bordspellen die soms een beetje de overhand hebbenspeel ik ook computergames, aardig verknocht op't moment aan Starcraft II. Alhoewel ik 1 v 1 maar in de bronze league speel
. ( de laagste).
Daarnaast speel ik graag bordspellen, oh nee wacht...ik hou er ook enorm van om mensen voor de gek te houden... hehehe niet echt eigenlijk, maar het gebeurt wel. Ik zwem een aantal keren per week, maar de pens is nog niet weg...
Verder speel ik basgitaar (en doe ik een aantal backing vocals) in een band genaamd Sideshift Harry, effe linkje: http://www.myspace.com/sideshiftharry luister en huiver!!hahaha.
Volgens mij was hem dat zo verder wel...
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Niet? Gewoon ska toch? beetje versnelde bob marleypleunie.william schreef:Dat is zogezegd geen alledaagse muziek Paul.16 Feet Pauly schreef:Verder speel ik basgitaar (en doe ik een aantal backing vocals) in een band genaamd Sideshift Harry, effe linkje: http://www.myspace.com/sideshiftharry luister en huiver!!hahaha.
Wie zei dan dat er iets mis mee was? je bent dub vergetenWilly the Kid schreef: Wat is er mis mee? Een beetje Ska meets Reggae meets Super Mario.
-
SKABRAM
- Veenboer
Ik rond momenteel m'n studie af, geef leiding op een waterscoutinggroep aan 15 tot 18 jarigen en speel trompet in de skaband Andere Koek!. Verder luister ik veel muziek en ben ik bezig met het drinken van speciaalbieren. Laatst voor het eerst zelf iets gebrouwen, dat staat nu op fles na te gisten. Spannend...
-
rober
- Standaard moderator
De krappe tijd die ik overhoud naast het bezig zijn met spellen, vul ik oa met:
Wandelen met mijn 2 Vizslas (hongaarse staanders)
Op vakantie gaan. (liefst spaans en portugees talige landen)
Lezen (fantasy en historische verhalen)
Flamencodans
Muziek luisten (wereldmuziek, Latin, Brasil, fado, Flamenco, dance, Hed Kandi)
Leuke dingen doen met partner en vrienden/familie (eten en drinken)
Werken (stedenbouwkundige bij de gemeente Helmond)
Wandelen met mijn 2 Vizslas (hongaarse staanders)
Op vakantie gaan. (liefst spaans en portugees talige landen)
Lezen (fantasy en historische verhalen)
Flamencodans
Muziek luisten (wereldmuziek, Latin, Brasil, fado, Flamenco, dance, Hed Kandi)
Leuke dingen doen met partner en vrienden/familie (eten en drinken)
Werken (stedenbouwkundige bij de gemeente Helmond)
All is fair in love, war and Carcassonne

-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Ook hier dan maar een postje mijnerzijds:
Veel mensen hebben lezen als andere hobby, ook hier siert een kleine boekenkast de woonkamer. Tegenwoordig leen ik meer boeken ipv kopen.
Verder ben ik momenteel erg druk bezig met werk en opleiding voor het werk. Ik werk op de afdeling burgerzaken van een kleine gemeente. Hier doe ik veel baliewerk, administratief werk en overige werkzaamheden. Zo ben ik dus ook ABS en mag ik mensen huwen! Erg leuk om te doen. Wie weet ooit het eerste BSM.CON huwelijk
.
Zwemmen(banen trekken) vind ik ook erg fijn om te doen, en is als sport tenminste ook haalbaar icm m'n reuma. Overigens speel ik ook graag mee met een potje tafeltennis en in de lente/zomer midgetgolf! (als heb ik deze laatste twee nog niet geprobeerd na een operatie aan mn pols onlangs, misschien kan ik er nu niks meer van
)
Naast het normale werk, sport en lezen heb ik nog tijd over om spellen te ontwerpen ism Martyn F. en als bijbaantje heb ik ook nog het demonstreren van spellen voor 999games. En ook nog flink aan de weg aan het timmeren op het gebied van speltoernooien. Dit jaar mijn WK titel maar eens verdedigen en hopelijk nog een titel op een ander gebied scoren!
Veel mensen hebben lezen als andere hobby, ook hier siert een kleine boekenkast de woonkamer. Tegenwoordig leen ik meer boeken ipv kopen.
Verder ben ik momenteel erg druk bezig met werk en opleiding voor het werk. Ik werk op de afdeling burgerzaken van een kleine gemeente. Hier doe ik veel baliewerk, administratief werk en overige werkzaamheden. Zo ben ik dus ook ABS en mag ik mensen huwen! Erg leuk om te doen. Wie weet ooit het eerste BSM.CON huwelijk
Zwemmen(banen trekken) vind ik ook erg fijn om te doen, en is als sport tenminste ook haalbaar icm m'n reuma. Overigens speel ik ook graag mee met een potje tafeltennis en in de lente/zomer midgetgolf! (als heb ik deze laatste twee nog niet geprobeerd na een operatie aan mn pols onlangs, misschien kan ik er nu niks meer van
Naast het normale werk, sport en lezen heb ik nog tijd over om spellen te ontwerpen ism Martyn F. en als bijbaantje heb ik ook nog het demonstreren van spellen voor 999games. En ook nog flink aan de weg aan het timmeren op het gebied van speltoernooien. Dit jaar mijn WK titel maar eens verdedigen en hopelijk nog een titel op een ander gebied scoren!
~ Always look on the bright side of life ~

-
Frost
- Garnaal
Mijn vrouw heeft een goede baan als docent op LMU München.
Waardoor ik in de gelukkige positie ben om de huisman te spelen met 3 kinderen.
Wat ook een dagtaak is.
Mijn hobby's zijn bergbeklimmen en skieen.Wat toevallig hier.
Verder mag ik graag met hout hobbyen wat mijn eigenlijke beroep is meubelrestaurateur.
Ook restaureer ik legervoertuigen als hobby. Wat een beetje uit de hand gaat lopen.
Bas
Waardoor ik in de gelukkige positie ben om de huisman te spelen met 3 kinderen.
Wat ook een dagtaak is.
Mijn hobby's zijn bergbeklimmen en skieen.Wat toevallig hier.
Verder mag ik graag met hout hobbyen wat mijn eigenlijke beroep is meubelrestaurateur.
Ook restaureer ik legervoertuigen als hobby. Wat een beetje uit de hand gaat lopen.
Bas
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
Met een gezin en een full-time baan blijft er maar weinig tijd over voor hobby's. Ik probeer iedere dag minstens één keer een spelletje te doen. Daartussendoor schop ik mezelf twee keer in de week naar de sportschool en probeer ik af en toe nog eens een boek te lezen of samen een leuke serie (Soprano's, Dexter, Lost) of film (van alles) te kijken.
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Ik werk bij als we toch reclame maken. Hier ben ik Rayonmanager en vertegenwoordig ik het bedrijf bij diverse winkeliers.
Ik ben gehuwd. Sorry Girls
. Ik speel dagelijks spellen op mijn iPhone. Een spel elke week op tafel leggen word lastiger door sociale zaken.
Ik ben gehuwd. Sorry Girls
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Wat een leuk tekstje om te lezen! Heb je die zelf geschreven of heeft de communicatie afdeling zich daar aan gewaagd.Peter Hein schreef:Met een gezin en een full-time baan blijft er maar weinig tijd over voor hobby's. Ik probeer iedere dag minstens één keer een spelletje te doen. Daartussendoor schop ik mezelf twee keer in de week naar de sportschool en probeer ik af en toe nog eens een boek te lezen of samen een leuke serie (Soprano's, Dexter, Lost) of film (van alles) te kijken.
Overigens staan er iets beneden in het stukje wel Panbureau... Ben benieuwd wat dat dan is
~ Always look on the bright side of life ~

-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
Elsje07
- El Capitan
Wowww jij zit bij de bron voor spellen te kopen dan??NielsZW schreef:Ik werk bij als we toch reclame maken. Hier ben ik Rayonmanager en vertegenwoordig ik het bedrijf bij diverse winkeliers.
Als we dan een spel zoeken, kunnen we dan bij jou terecht om dit in de winkels te laten bezorgen?
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen
E&E's Spellenmolen
-
Piet
- Beheerder
Bedoel je hiermee:humske schreef:Dit jaar mijn WK titel maar eens verdedigen en hopelijk nog een titel op een ander gebied scoren!
- in een ander spel
- in een andere hobby
- in een ander gebied buiten deze wereld (de eerlijkheid gebiedt met te zeggen dat ik weinig gebieden buiten de wereld ken waar men op dit moment al CCS speelt.)
-
Pedro777
- Condottiërre
Leuke topic om elkaar nog wat beter te leren kennen.
Ik ben leraar boekhouden en logistiek in 5, 6 en 7 bos. Daarnaast ben ik ook stagebegeleider in 6 en 7. Ik ben ook nauw betrokken bij de vernieuwde leerplannen van onze studierichtingen (Kantoor, Verkoop, Logistiek) en hierbij spieken wij regelmatig eens bij onze noorderburen
Naast het entertainen van mijn tweelingdochters van 2,5 ben ik ook veel bezig met muziek. Ik speel gitaar in twee bands. De ene band is een stevige rockband godspeed genaamd http://godspeed.bandcamp.com/album/godspeed
De andere band is een, wat wij noemen punkmetal band Black Haven genaamd.
http://blackhaven.bandcamp.com/
Voor de rest ben ik ook enorm geïnteresseerd in bier, van het brouwen tot het proeven. Regelmatig organiseer ik een bierproefavond. Ik lees boeken over de geschiedenis van het bier. Ooit wil ik eens starten met het zelf brouwen van een bier.
Ik verzamel ook strips. Dit is mijn kleine collectie: http://www.stripinfo.be/member_collecti ... r=Pedro777
Voor de rest kook ik ook graag en als ik nog wat tijd over heb probeer ik ook nog wat te lezen (vooral fantasy). Helaas komt dat er niet meer zo vaak van.
Ik ben leraar boekhouden en logistiek in 5, 6 en 7 bos. Daarnaast ben ik ook stagebegeleider in 6 en 7. Ik ben ook nauw betrokken bij de vernieuwde leerplannen van onze studierichtingen (Kantoor, Verkoop, Logistiek) en hierbij spieken wij regelmatig eens bij onze noorderburen
Naast het entertainen van mijn tweelingdochters van 2,5 ben ik ook veel bezig met muziek. Ik speel gitaar in twee bands. De ene band is een stevige rockband godspeed genaamd http://godspeed.bandcamp.com/album/godspeed
De andere band is een, wat wij noemen punkmetal band Black Haven genaamd.
http://blackhaven.bandcamp.com/
Voor de rest ben ik ook enorm geïnteresseerd in bier, van het brouwen tot het proeven. Regelmatig organiseer ik een bierproefavond. Ik lees boeken over de geschiedenis van het bier. Ooit wil ik eens starten met het zelf brouwen van een bier.
Ik verzamel ook strips. Dit is mijn kleine collectie: http://www.stripinfo.be/member_collecti ... r=Pedro777
Voor de rest kook ik ook graag en als ik nog wat tijd over heb probeer ik ook nog wat te lezen (vooral fantasy). Helaas komt dat er niet meer zo vaak van.
Laatst gewijzigd door Pedro777 op za 31 mar 2012, 08:41, 2 keer totaal gewijzigd.
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
De collectie is niet voor iedereen zichtbaar...Ik verzamel ook strips. Dit is mijn kleine collectie: http://www.stripinfo.be/member_collecti ... 7&bezitj=1