Het Perfecte Spel
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
cab
- Burgemeester
Re: Het Perfecte Spel
Een spel waarin we gezamenlijk gaan bouwen, in een uur speelt, 2 tot 4 spelers en uiteindelijk één winnaar oplevert. Is 999 daar niet ook mee bezig? Eggert Spiele dus ook.
Labels:
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Ah perfect. precies het spel dat ik zoek. Hopelijk brengt 999 games het ook uit.cab schreef:Een spel waarin we gezamenlijk gaan bouwen, in een uur speelt, 2 tot 4 spelers en uiteindelijk één winnaar oplevert. Is 999 daar niet ook mee bezig? Eggert Spiele dus ook.
-
Robertopellizini
- Genius
Spellen waarin gezamenlijk wordt gebouwd zijn er heel erg veel. Maar dingen als dat het in 1 uur speelt, 2 tot 4 spelers heeft en uiteindelijk één winnaar oplevert zijn wel heel erg close.grunnboy schreef:Ah perfect. precies het spel dat ik zoek. Hopelijk brengt 999 games het ook uit.cab schreef:Een spel waarin we gezamenlijk gaan bouwen, in een uur speelt, 2 tot 4 spelers en uiteindelijk één winnaar oplevert. Is 999 daar niet ook mee bezig? Eggert Spiele dus ook.
Ik denk dat 999 games ze daar maar eens op moet aanspreken!
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik denk dat de spellen erg op elkaar lijken? Als ik dit lees:
Ik zie nu dat ik pagina 21 nog niet had en er is dus allang op gereageerd......
Edit:Game description from the publisher:
The settlement of the country is the work of the players in their role as noble builders in Milestones!
In this game, players work together to build roads, create marketplaces, and erect houses. With each milestone set along the way, they move further into the country.
But while they build together, when it comes to procuring construction materials, money, and grain each player is on his own. Thus, you must carefully develop your own network of goods, trade and colonization materials and optimize its use cleverly. Whoever also develops a keen sense of timing can grab the most valuable building sites and in the end win out.
Ik zie nu dat ik pagina 21 nog niet had en er is dus allang op gereageerd......
Everybody has the right to play...
-
hermanroozen
- Veenboer
- Persoonlijke Ondertitel: tekst en tekeningen
Dat de omschrijving van Milestones (samen een stad bouwen, maar er kan er maar eentje winnen) veel lijkt op die van De Poorters van Hoeheetutookweer.Erwin schreef:Ik ben snipverkouden en traag van begrip. Help me s.v.p. een handje. Waarop doel je?
-
Yangzhoui
- Spelauteur
- Persoonlijke Ondertitel: Spelauteur
Hey allemaal :D. Ik zie dat er al een tijdje nix gepost was en ik zat is te kijken op forums wat er tot nu toe over mijn spel gezecht werd :P. Ik had zelf nog geen account hier dus die heb ik net ff snel aangemaakt. De omschrijvind van dat andere spel lijkt idd wel veel op de beschrijving van de poorters van nieuwstad maar kwa spelen weet ik niet of het er echt op lijkt :P. dat kan ik/ je pas zeggen als je bijde hebt gespeelt.
Over de titel gesporken ben ik er ook niet echt blij mee maarja niet veel wat ik er aan kan doen. In eerste instantie was ik ook niet zo enthousiast over de teken stijl maar na de vedere tekeningen te hebben gezien is mijn mening tog verandert :P.
Ik sta open voor vragen maar verwacht niet te veel spoilers want die mag ik nog niet vrijgeven ;).
Over de titel gesporken ben ik er ook niet echt blij mee maarja niet veel wat ik er aan kan doen. In eerste instantie was ik ook niet zo enthousiast over de teken stijl maar na de vedere tekeningen te hebben gezien is mijn mening tog verandert :P.
Ik sta open voor vragen maar verwacht niet te veel spoilers want die mag ik nog niet vrijgeven ;).
Gepost door Tycho (Auteur van De poorters van nieuwstad aka het perfecte spel van 999 games.) Volg mij op twitter @Yangzhoui . Voor Deviant art check Reiger2.
-
Dierik
- Erelid
Hoi Tycho, welkom hier. Altijd leuk als de auteur zelf ook reageert,
Weet je al wanneer het spel in de winkel ligt en kan je wellicht al iets meer over het artwork zeggen (plaatje is altijd leuk natuurlijk
). En weet je b.v. ook in welke oplage je spel gedrukt wordt?
Ben je dit najaar ook op spellenbeurzen te "bewonderen". Altijd leuk als de auteur zijn eigen spel komt uitleggen.
Weet je al wanneer het spel in de winkel ligt en kan je wellicht al iets meer over het artwork zeggen (plaatje is altijd leuk natuurlijk
Ben je dit najaar ook op spellenbeurzen te "bewonderen". Altijd leuk als de auteur zijn eigen spel komt uitleggen.
-
Yangzhoui
- Spelauteur
- Persoonlijke Ondertitel: Spelauteur
De exacte datum weet ik niet. Maar ik kan wel zeggen dat hij zowiezo voor de feestdagen in de winkel ligt en waarschijnlijk al heel wat eerder. Datums mag ik niet geven omdat nog nix zeker is. het hang allemaal af van waneer het spel voledig is door ontwikkeld en dus ook waarneer het naar de drukkers gaat (all begint het eind van door onwikkelen erg dicht bij te komen). Reken op midde november dan kan het alleen nog eerder worden.
Over de artwork. Op het plaatje van boer een vond ik de teken stijl richting catan gaan maar het is een hele andere stijl. Ik vind het moeilijk uit te leggen en ik mag nog geen plaatjes laten zien. Ik ga zowiezo morge 999 games weer bellen dus zal dan meteen vragen of ik een sneak preview van een gebouw mag geven
.
Hoe groot de oplage word weet ik nog nix van maar moet ik ook toegeven dat ik daar ook nog niet naar gevraagt heb
.
Op de spellen beurs waarschijnlijk niet (nix uitsluiten) maar ik ga wel bij twee winkels een middag uitleg geven en vragen beantwoorden. De ene is de spellenwinkel in Amersfoort en de ander Riemer in Ermelo. Ik heb nog geen data staan want ik ben nu op vakantie en ga na mijn vakantie afspraken maken.
Over de artwork. Op het plaatje van boer een vond ik de teken stijl richting catan gaan maar het is een hele andere stijl. Ik vind het moeilijk uit te leggen en ik mag nog geen plaatjes laten zien. Ik ga zowiezo morge 999 games weer bellen dus zal dan meteen vragen of ik een sneak preview van een gebouw mag geven
Hoe groot de oplage word weet ik nog nix van maar moet ik ook toegeven dat ik daar ook nog niet naar gevraagt heb
Op de spellen beurs waarschijnlijk niet (nix uitsluiten) maar ik ga wel bij twee winkels een middag uitleg geven en vragen beantwoorden. De ene is de spellenwinkel in Amersfoort en de ander Riemer in Ermelo. Ik heb nog geen data staan want ik ben nu op vakantie en ga na mijn vakantie afspraken maken.
Gepost door Tycho (Auteur van De poorters van nieuwstad aka het perfecte spel van 999 games.) Volg mij op twitter @Yangzhoui . Voor Deviant art check Reiger2.
-
Dierik
- Erelid
Dit bericht staat al weer een paar weken online, maar ik had het nog niet eerder gelezen. Geeft aan in welke fase het spel zich nu bevind: http://www.hetperfectespel.nl/pages/fan/fase-3.php
Ik ben benieuwd of het op het Spellenspektakel te spelen zal zijn.
Ik ben benieuwd of het op het Spellenspektakel te spelen zal zijn.
-
SKABRAM
- Veenboer
-
Spelmaniac
- Jakkiebak!
Voormalig recensent van Truus en Truus Bordspellen.

-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Hoe vaak heb jij het spel eigenlijk gespeeld?Spelmaniac schreef:Ook ik heb even mijn bevindingen in een review omschreven:
http://www.truusentruus.nl
-
Spelmaniac
- Jakkiebak!
Ik heb het spel 2 keer gespeeld.

-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Dank je. Nu kan ik het verhaal en de waardering wat beter plaatsen.Spelmaniac schreef:Ik heb het spel 2 keer gespeeld.
-
Spelmaniac
- Jakkiebak!
Eigenlijk zou het een "eerste indruk" moeten zijn ipv een "recensie".