Wingspan uitbreiding Oceanië

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
WTULTC
Elfenkoning

Re: Wingspan uitbreiding Oceanië

Bericht door WTULTC »

Inmiddels is deze week vrijwel alles bekend geworden van de uitbreiding. Vandaag komt denk ik het regelboekje online, maar waar ik ook van stond te kijken en er benieuwd naar ben zijn de 2 extra automavarianten. Een daarvan is coöperatief (kan dus met meerdere spelers) tegen een automa die niet van vogels houd. Ik ben benieuwd hoe dat allemaal precies in zijn werk zal gaan.
Afbeelding

Labels:
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

Ik ben ook heel benieuwd naar die samenwerkvariant, tegen een automarazzi die je in het echt ook vaak genoeg tegenkomt als je een natuurwandeling maakt: de fanatieke vogelfotograaf die alles vertrapt en verstoort om zijn unieke plaatje te kunnen schieten. Goed gevonden hoor.
Deze quote van de ontwerper vind ik trouwens zeer sympathiek:
so the family could include their younger child who was just shy of being able to play it competitively
En toepasselijk voor ons ook nog, met onze jongste van de vier, die maar al te graag óók een keer met Wingspan wil meedoen maar dat nog net niet echt aandurft.
Afbeelding
Jerome
Gouverneur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Jerome »

Hmmmmmm :think:

Zou je de Automas ook tegen elkaar kunnen laten spelen?

:wtf:
olavf
El Capitan

Bericht door olavf »

Jerome schreef: Hmmmmmm :think:

Ja, handig als je zelf het spel niet leuk vindt. Kun je wat anders gaan doen :lol:
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

olavf schreef:
Jerome schreef: Hmmmmmm :think:

Ja, handig als je zelf het spel niet leuk vindt. Kun je wat anders gaan doen :lol:
Helaas niet, want die automa's kunnen echt helemaal niks zelf en je moet er dus continu bij blijven. Als je het spel toch al niks vindt, wordt dat dus helemaal stomvervelend.
Afbeelding
The Iced One
Critico
Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio

Bericht door The Iced One »

Pura Vida schreef: Helaas niet, want die automa's kunnen echt helemaal niks zelf en je moet er dus continu bij blijven. Als je het spel toch al niks vindt, wordt dat dus helemaal stomvervelend.
Ik kan niet goed inschatten of deze post serieus of grappig bedoeld is :lol:
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

The Iced One schreef:
Pura Vida schreef: Helaas niet, want die automa's kunnen echt helemaal niks zelf en je moet er dus continu bij blijven. Als je het spel toch al niks vindt, wordt dat dus helemaal stomvervelend.
Ik kan niet goed inschatten of deze post serieus of grappig bedoeld is :lol:
Dat was precies de bedoeling. :lol:
Afbeelding
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

Oké on topic maar weer dan: alles en dus ook de regelboekjes staan intussen online:https://stonemaiergames.com/games/wings ... expansion/
Preorder eind oktober, shipping november. Ik hoop dat 999 net zo snel is, want met al die vogelnamen en kinderen in huis gaan we natuurlijk voor de Nederlandse versie.
Afbeelding
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

Ik was gisteren in mijn lokale spellenwinkel en daar wisten ze me te vertellen dat de 999 vertaling van Wingspan Oceanië pas in januari verschijnt en dat ze voor de decemberverkoop focussen op andere spellen. Ik geef het alleen maar even door hè, ongecheckt en zonder oordeel.
Afbeelding
MADG0BLIN
Stamhoofd

Bericht door MADG0BLIN »

Teleurstellend als dat zo zou zijn wat mij betreft.
Komende woensdag is de engelse preorder met verzenden in November. Dit is volgens mij uitgerekend een spel wat het rond sinterklaas en kerst erg goed doet.
Afbeelding
999 Games
Uitgever
Contacteer:

Bericht door 999 Games »

Pura Vida schreef: Ik was gisteren in mijn lokale spellenwinkel en daar wisten ze me te vertellen dat de 999 vertaling van Wingspan Oceanië pas in januari verschijnt en dat ze voor de decemberverkoop focussen op andere spellen. Ik geef het alleen maar even door hè, ongecheckt en zonder oordeel.
Nog heel eventjes geduld. Morgenmiddag zal alle relevante info (dus ook de prijs en verschijningsdatum) voor de Wingspan uitbreiding: Oceanië bekend worden gemaakt. Ik kan al wel verklappen dat we niet van plan zijn de release uit te stellen tot januari maar deze uitbreiding zo snel mogelijk in de winkels proberen te krijgen. Wordt vervolgd! *TSJIEP
yvof
Professor Pimpel

Bericht door yvof »

Top klinkt goed. Ben zeer benieuwd naar de prijs.
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

999 Games schreef: Nog heel eventjes geduld. Morgenmiddag zal alle relevante info (dus ook de prijs en verschijningsdatum) voor de Wingspan uitbreiding: Oceanië bekend worden gemaakt. Ik kan al wel verklappen dat we niet van plan zijn de release uit te stellen tot januari maar deze uitbreiding zo snel mogelijk in de winkels proberen te krijgen. Wordt vervolgd! *TSJIEP
Wow. Gaaf. Dank voor info. Op de Sintlijst ermee.
Afbeelding
MADG0BLIN
Stamhoofd

Bericht door MADG0BLIN »

999 Games schreef:
Pura Vida schreef: Ik was gisteren in mijn lokale spellenwinkel en daar wisten ze me te vertellen dat de 999 vertaling van Wingspan Oceanië pas in januari verschijnt en dat ze voor de decemberverkoop focussen op andere spellen. Ik geef het alleen maar even door hè, ongecheckt en zonder oordeel.
Nog heel eventjes geduld. Morgenmiddag zal alle relevante info (dus ook de prijs en verschijningsdatum) voor de Wingspan uitbreiding: Oceanië bekend worden gemaakt. Ik kan al wel verklappen dat we niet van plan zijn de release uit te stellen tot januari maar deze uitbreiding zo snel mogelijk in de winkels proberen te krijgen. Wordt vervolgd! *TSJIEP
Top, goed nieuws. Ben erg benieuwd!
Afbeelding
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

Hij is uit, voor wie het nog niet wist.
(Edit: er ontbreekt een Oceanië tag)
Afbeelding
Plaats reactie