Nederlandse vertaling Sleeping Gods
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
-
kosterix
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: zucht
Re: Nederlandse vertaling Sleeping Gods
En de uitbreiding, Getijden der Ruïnes? Of louter de base game?
En Oergevaar.
Verre luchten klinkt trouwens weer wel prima in mijn oren.
En Oergevaar.
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
We reprinten op dit moment alleen het basisspel.kosterix schreef: En de uitbreiding, Getijden der Ruïnes? Of louter de base game?
En Oergevaar.
Tides of Ruin, Dungeons, de coins en de battle mat zijn nog op voorraad.
Keep Exploring Games
-
maartend
- Critico
En dat laatste vind ik echt super, want ik hou liever van een compleet boekje dan een los vel. Hier stopt mijn millieubewust zijn echt evenDuiker schreef: Normaal plaatsen wij geen spelregels online van spellen die wij licenseren. Maar... eerlijk is eerlijk, er zaten wat vervelende foutjes in de spelregels van Sleeping Gods. Deze hebben we aangepast voor de tweede druk, die in april op de markt komt. Heb je de eerste druk al, dan kun je hier de nieuwe spelregels downloaden. Je kunt ze later ook gratis bestellen als ze er zijn.
-
Lapjeskat
- PIONier
Hoi Duiker, hebben jullie ook plannen voor een Nederlandse versie van Distant Skies (of heel misschien Lands of Galzyr)?Duiker schreef:We reprinten op dit moment alleen het basisspel.kosterix schreef: En de uitbreiding, Getijden der Ruïnes? Of louter de base game?
En Oergevaar.
En komt er in 2024 ook nog een reprint van Sleeping Gods? De Engelse versie is nog overal te vinden maar de Nederlandse versie helaas niet meer.
-
Aras
- Geheim Genootschap
Zijn de nieuwe spelregels al te bestellen?Duiker schreef: Normaal plaatsen wij geen spelregels online van spellen die wij licenseren. Maar... eerlijk is eerlijk, er zaten wat vervelende foutjes in de spelregels van Sleeping Gods. Deze hebben we aangepast voor de tweede druk, die in april op de markt komt. Heb je de eerste druk al, dan kun je hier de nieuwe spelregels downloaden. Je kunt ze later ook gratis bestellen als ze er zijn. En op onze site bij downloads vind je ook alleen de errata, als je deze wil vergelijken met je 1e editie.
https://www.dropbox.com/s/ssur59o5nlfoq ... 9.pdf?dl=0
-
MADG0BLIN
- Stamhoofd
Al een hele tijd. Ik heb ze praktisch direct na zijn bericht ontvangen toen ik ze heb besteld.Aras schreef:Zijn de nieuwe spelregels al te bestellen?Duiker schreef: Normaal plaatsen wij geen spelregels online van spellen die wij licenseren. Maar... eerlijk is eerlijk, er zaten wat vervelende foutjes in de spelregels van Sleeping Gods. Deze hebben we aangepast voor de tweede druk, die in april op de markt komt. Heb je de eerste druk al, dan kun je hier de nieuwe spelregels downloaden. Je kunt ze later ook gratis bestellen als ze er zijn. En op onze site bij downloads vind je ook alleen de errata, als je deze wil vergelijken met je 1e editie.

-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Distant Skies en Primeval Peril zijn bijna 100% klaar met vertalen. Ze worden in oktober of november verwacht.Lapjeskat schreef:Hoi Duiker, hebben jullie ook plannen voor een Nederlandse versie van Distant Skies (of heel misschien Lands of Galzyr)?Duiker schreef:We reprinten op dit moment alleen het basisspel.kosterix schreef: En de uitbreiding, Getijden der Ruïnes? Of louter de base game?
En Oergevaar.
En komt er in 2024 ook nog een reprint van Sleeping Gods? De Engelse versie is nog overal te vinden maar de Nederlandse versie helaas niet meer.
Lands of Galzyr is helaas teveel tekst en te weinig hype voor ons.
Sleeping Gods met Tides of Ruin en Dungeons wordt ergens in de winter weer verwacht.
Spelregels kun je inderdaad al sinds oktober ofzo op onze site bestellen.
Keep Exploring Games
-
Lapjeskat
- PIONier
Bedankt voor je reactie! Dan wacht ik de Nederlandse versies nog even af. 
-
Aras
- Geheim Genootschap
MADG0BLIN schreef:Thanks!Aras schreef:Zijn de nieuwe spelregels al te bestellen?Duiker schreef: Normaal plaatsen wij geen spelregels online van spellen die wij licenseren. Maar... eerlijk is eerlijk, er zaten wat vervelende foutjes in de spelregels van Sleeping Gods. Deze hebben we aangepast voor de tweede druk, die in april op de markt komt. Heb je de eerste druk al, dan kun je hier de nieuwe spelregels downloaden. Je kunt ze later ook gratis bestellen als ze er zijn. En op onze site bij downloads vind je ook alleen de errata, als je deze wil vergelijken met je 1e editie.
Al een hele tijd. Ik heb ze praktisch direct na zijn bericht ontvangen toen ik ze heb besteld.