The Game Master werkt aan een nieuwe titel: Fortuna

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Dierik
Erelid

Re: The Game Master werkt aan een nieuwe titel: Fortuna

Bericht door Dierik »

Er is nu ook een mooie promotieclip van Fortuna te bekijken op youtube:

Labels:
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

Dierik schreef:Er is nu ook een mooie promotieclip van Fortuna te bekijken op youtube:
Visueel een mix van goedkoop kopieerwerk en mooie plaatjes van het spelmateriaal, aangevuld met spannende muziek (ze hebben vast voor de rechten betaald, de erven Orff zijn immers alert........ :wink: )
Tjoek
Fabrieksmanager

Bericht door Tjoek »

Erwin schreef: Visueel een mix van goedkoop kopieerwerk en mooie plaatjes van het spelmateriaal, aangevuld met spannende muziek (ze hebben vast voor de rechten betaald, de erven Orff zijn immers alert........ :wink: )
Ik moet zeggen dat ik het met Erwin eens ben. Het is niet echt echt een professioneel promo filmpje. Desondanks is het nog steeds een titel die ik in mijn radar heb. Alleen al vanwege het thema :-)
Afbeelding
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Tjoek schreef:Ik moet zeggen dat ik het met Erwin eens ben. Het is niet echt echt een professioneel promo filmpje. Desondanks is het nog steeds een titel die ik in mijn radar heb. Alleen al vanwege het thema :-)
Ik heb een proefpotje gespeeld. Dit leuke spel staat ook op mijn radar (ook al vind ik het een draak van een filmpje).
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!

Bericht door 16 Feet Pauly »

Erwin schreef:
Tjoek schreef:Ik moet zeggen dat ik het met Erwin eens ben. Het is niet echt echt een professioneel promo filmpje. Desondanks is het nog steeds een titel die ik in mijn radar heb. Alleen al vanwege het thema :-)
Ik heb een proefpotje gespeeld. Dit leuke spel staat ook op mijn radar (ook al vind ik het een draak van een filmpje).
Jouw avatar is ook een draak van een plaatje :D
Piet
Beheerder

Bericht door Piet »

16 Feet Pauly schreef:Jouw avatar is ook een draak van een plaatje :D
Eigenlijk is het een plaatje van een draak.
Tjoek
Fabrieksmanager

Bericht door Tjoek »

Piet schreef:
16 Feet Pauly schreef:Jouw avatar is ook een draak van een plaatje :D
Eigenlijk is het een plaatje van een draak.
Meestal heeft een avatar wel iets persoonlijks ;)
Afbeelding
Seabie
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com

Bericht door Seabie »

Tjoek schreef:Meestal heeft een avatar wel iets persoonlijks ;)
En jij hebt geen persoonlijkheid? ;)
Laatst gewijzigd door Seabie op zo 19 jun 2011, 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
spellenclubapeldoorn
Phoenix

Bericht door spellenclubapeldoorn »

Vond het filmpie wel aardig voor 10 min werk :-P
Mistharfare
Website beheerder

Bericht door Mistharfare »

Ik begreep dat Fortuna gereleased wordt op 1 september. Zal Fortuna dan op Ducosim te spelen zijn?
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!

Bericht door 16 Feet Pauly »

Misth schreef:Ik begreep dat Fortuna gereleased wordt op 1 september. Zal Fortuna dan op Ducosim te spelen zijn?
of op spellen aan zee? 3, 4 september
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

16 Feet Pauly schreef:
Misth schreef:Ik begreep dat Fortuna gereleased wordt op 1 september. Zal Fortuna dan op Ducosim te spelen zijn?
Als ik de agenda op de webpagina van The Gamemaster lees neem ik aan van wel: http://www.thegamemaster.nl/nl/agenda.htm.

Een mailtje aan info@thegamemaster.nl kan natuurlijk volledige zekerheid geven :wink:
Mistharfare
Website beheerder

Dierik schreef:
16 Feet Pauly schreef:
Als ik de agenda op de webpagina van The Gamemaster lees neem ik aan van wel: http://www.thegamemaster.nl/nl/agenda.htm.

Een mailtje aan info@thegamemaster.nl kan natuurlijk volledige zekerheid geven :wink:
Klopt! Wat heb je het vaak bij het rechte eind Dierik :wave:

Ik denk dat ik zelf dan Fortuna tijdens Essen laat liggen.
Mistharfare
Website beheerder

Ik lees net dat pre-orders open zijn vanaf 1 september en het spel pas 30 september komt.
Brainmaster aka Hans Tol schreef: SEPTEMBER FORTUNA MONTH:

We are happy to announce that the English rules of FORTUNA will be online on BGG on September 1.

The introduction of the game was planned on September 1, but unfortunately we had some delay since we wanted to have many partners on board. Now we are able to bring the game to at least 7 different countries, together with our partners. The current planning is that FORTUNA will be available for sales from September 30 on.

The good news is that this is going to happen in SEPTEMBER:
- we are going to start a special game contest to give everybody the chance to get a copy of the game Fortuna for free;
- pre-orders are open from September 1, 2011 (more info will follow soon and please check out our website www.thegamemaster.nl for details);
- if you have pre-ordered a copy, you will receive a set of special dice for the game + 20% discount and of course if you have won a game with the contest, you will get your money back:)

So keep your eyes open, because this Thursday FORTUNA will rock you!
The maximum number of pre-orders with the special dice is 250! So don't miss it.

Hans van Tol
The Game Master
Mistharfare
Website beheerder

The Game Master website schreef: FORTUNA - vele wegen leiden naar Rome - komt in de maand September uit.

De introductie van het bordspel Fortuna van 1 september wordt uitgesteld, omdat het aantal buitenlandse partners voor het gezamenlijk uitgeven van het spel veel groter is geworden dan eerder verwacht. Fortuna komt nu niet alleen uit in Nederland, maar ook in België en Frankrijk (Intrafin), Spanje (Ludonova), Duitsland, Oosterijk, Zwitserland en Hongarije (Huch & Friends) en Italië (Ghenos Games). Gesprekken voor de Angelsaksische landen zijn nog in volle gang, evenals voor de Scandinavische markten en Azië. Nu is de verwachting dat Fortuna op 30 September in Nederland uitkomt en de andere landen spoedig volgen.

Toch is er ook goed nieuws, waarvan wij nu alvast een tipje van de sluier willen lichten.
The Game Master organiseert in September onder meer:
- een speciale pre-order mogelijkheid van het spel Fortuna met een mooie korting;
- een set speciale dobbelstenen die je bij je spel krijgt als je deze uiterlijk 30 september bestelt en betaalt;
- een prijsvraag waarmee je het spel kunt winnen, als je een pre-order geplaatst hebt dan krijg je uiteraard jouw geld terug;
- inwoners van Nederland kunnen opgeven bij welke spellenspeciaalzaak (in heel Nederland mogelijk) ze hun exemplaar willen ophalen;
- voor diegenen die toch graag het spel thuisgestuurd willen krijgen, bestaat ook de mogelijkheid het spel direct bij The Game Master te bestellen, echter uitsluitend gedurende de pre-order periode tot 1 oktober.

BELANGRIJK: er zijn maximaal 250 exemplaren van het bordspel Fortuna beschikbaar voor pre-orders.
Dit aanbod geldt dan ook zolang de voorraad strekt!