rober schreef:Flash schreef:......................Vervolgens zijn Bart en Robèr bij ons aangeschoven voor twee spelletjes Coup. Een vrij snel bluf en deductie-spel. Dit spel werd beide keren gewonnen door Robèr. Hij deed dit overigens - volgens mij - zonder ook maar één keer te bluffen.
Dat klopt helemaal.
Denk daar maar eens over na heren.

A.K.A. Valsspeler!?

uhm ik vond het geslaagd!? bedankt iedereen!!? jammer dat Rebelmage de daad niet bij het woord voegt en die foto's waar ik niet op sta online zet ;0.
Ok dan, even denken, ja Seasons, mijn beste run tot nu toe en de eerste keer met alle kaarten, ik zie dat je dat gewoon moet doen bij ieders eerste spel aangezien (ligt aan het niveau van de speler uiteraard) deze wat meer interactie toevoegen en ik daar van hou. Was zeker een goeie sessie!?
Daarna 2 potjes Coup die hierboven beschreven staan. Verder nog een potje Noblemen (dat dus veel meer om het lijf heeft als Basl!!?

), dit was mijn ontdekking van de dag en vond ik erg leuk. ik ging er dan ook met de overwinning vandoor

. Leuk als ik deze ergens voor el Cheapo op de kop kan tikken gaarne

. En verder nog Vampire Empire gespeeld, beetje een los spel had ik het idee. Op een gegeven moment wat het eigenlijk al wel duidelijk wie er ging winnen :*(.
Tournay helaas niet kunnen doen, volgende keer beter, wel nog een potje afgeragd 7 wonders, met Willy, stefan, Basl (1e keer, LOL) en dierik. Laagste score ooit behaald

. Vind het spel leuker met Leaders erbij.
Cheers en bedankt iedereen voor de gezwellige dag!?