Het eerste goede nieuws is, is dat je niet meer die ellenlange lijst van spellen kreeg op het moment dat je eender welke categorie selecteerde. Verder hebben ze de manier waarop ze informatie presenteren flink op de schop genomen
Nieuwe site 999 Games
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Re: Nieuwe site 999 Games
Zo te merken hebben ze sinds kort weer wat grote wijzigingen doorgevoerd.
Het eerste goede nieuws is, is dat je niet meer die ellenlange lijst van spellen kreeg op het moment dat je eender welke categorie selecteerde. Verder hebben ze de manier waarop ze informatie presenteren flink op de schop genomen
-
Bartjes!
- Uitgever
Ik zie wat nieuwe titels staan ("flip 'm de tekkel" of zoiets en nog een paar soortgenoten), maar de pagina's daarachter zijn compleet leeg 
-
Bartjes!
- Uitgever
Misschien ben ik sowieso nog wat vroeg en kan ik beter over een tijdje weer eens terugkeren; de pagina van Union Pacific klopt qua lay-out ook nog niet met de rest; je moet scrollen om de eerste regels tekst te kunnen lezen (ik gebruik overigens Firefox; weet niet hoe dit in andere browsers is). Anyway; ze zijn vast nog druk met sleutelen, want er zitten nog wat hiaten in.
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Hulde in ieder geval aan de zoekmachine! Eindelijk AJAX in verwerkt. (Weergeven van lijstje namen na ingeven eerste letter(s))
Union Pacific is verder prima bij mij. (Chrome 7) Enkel de codering is nog niet juist waardoor er i.p.v. "ë" een "?" wordt weergegeven.
De flip 'm serie is bij mij ook leeg. Hier wel al meer informatie:
http://www.999games.nl/pers/pages/najaa ... flip-m.php
Union Pacific is verder prima bij mij. (Chrome 7) Enkel de codering is nog niet juist waardoor er i.p.v. "ë" een "?" wordt weergegeven.
De flip 'm serie is bij mij ook leeg. Hier wel al meer informatie:
http://www.999games.nl/pers/pages/najaa ... flip-m.php