Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
aicirtap schreef:We zullen zien of het project X formaat heeft Ik hoop dat ik wat kwijt ben en dat er wat leuks voor in de plaats kom
Dit dus. Er is best het een en ander dat ik zou willen hebben, maar eerlijk gezegd ligt de tweedehands prijs van mijn spellen in een lagere categorie dan van een aantal die ik aangekruist heb. Ik heb niet echt de illusie dat zo'n ruil gaat gebeuren, maar ik laat het toch even staan om in ieder geval aan te tonen dat er interesse in is, en laat de math trade verder gewoon zijn werk eerst maar doen. Ik begreep ook in eerste instantie niet zo goed wat dat geld moest op die lijst. Nu snap ik waarom, en ik heb achteraf spijt dat ik zelf niet entries van 15, 20 en 25 heb aangemaakt. Nog zo'n leermomentje.
Of de tweedehands prijzen komen overeen maar het spel is populair, en dus meerdere mensen die het willen.
Dat is de reden dat ik wat spellenpakketten heb gemaakt. Ik zag op een gegeven moment wat ik wilde en dat niet in verhouding stond dus dingen samengevoegd.
En er was maar 1 item waar ik geld voor zou geven, maar ik hoop dat door ruilen ook gaat lukken
aicirtap schreef:Ik zag op een gegeven moment wat ik wilde en dat niet in verhouding stond dus dingen samengevoegd.
Dat had ik dus niet gedaan. Ik dacht: "De lijst meedere keren doorspitten voordat hij compleet is, is niet zo efficient, dus ik kijk wel na de sluitingstijd". Niet meer doen dus