Het was erg leuk om hun gedachten te lezen.
Jullie volgden mijn gedachtegangen perfect!
Vooral die van pijnlijk begrepen jullie uitstekend
Bedankt voor het spelen allemaal.
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

| Paard | Taart | Batterij | Palm | Antarctica |
| Riem | België | Telescoop | Mars | Ambulance |
| Pleister | Pool | Tafel | Veld | Kamer |
| Sneeuwpop | Bank | Zweep | Bus | Bom |
| Boek | Straal | Honing | Dans | Gezicht |
Kan jij niet in mijn team? Even klagen op het adres van Robèr en Olav hoor:Robertopellizini schreef:Mijn vermoedens voor de rode hints:
Aarde 3 - Antarctica, België, Palm? (als in palmboom),
Ster 2 - Telescoop, Straal (of misschien riem als in de sterrenbeelden van de Dierenriem)
Terreuraanslag 2 - Bom, Bus
Is de eerste post steeds aanpassen geen goed idee? En dan in het formaat laten wat het nu is. Lekker ruim en overzichtelijk.Robertopellizini schreef:Dat komt er dan zo uit te zien (iets minder mooi, maar voor mij een hoop werk minder).
Vinden mensen dit ok?
Paard Taart Batterij Palm Antarctica Riem België Telescoop Mars Ambulance Pleister Pool Tafel Veld Kamer Sneeuwpop Bank Zweep Bus Bom Boek Straal Honing Dans Gezicht

Dan moet je nog steeds elke keer een plaatje uploaden. Mag van mij wel in de nieuwe vorm als dat veel tijd scheelt.Bridget schreef:Is de eerste post steeds aanpassen geen goed idee? En dan in het formaat laten wat het nu is. Lekker ruim en overzichtelijk.Robertopellizini schreef:Dat komt er dan zo uit te zien (iets minder mooi, maar voor mij een hoop werk minder).
Vinden mensen dit ok?
Paard Taart Batterij Palm Antarctica Riem België Telescoop Mars Ambulance Pleister Pool Tafel Veld Kamer Sneeuwpop Bank Zweep Bus Bom Boek Straal Honing Dans Gezicht

| Gerecht | Maan | Link | Uitzending | Satelliet |
| Flits | Chip | Oog | Kostuum | Beer |
| Auto | Code | Water | Bus | Europa |
| Massa | Spa | Geluid | Miljonair | Schot |
| Helikopter | Ivoor | Amsterdam | Patroon | Club |