Haha, ik ben niet de enige die dol is op dubieze zinnen. Deze zin heb ik niet gehoord toen ik het spel speelde, helaas.Overigens: dé kreet bij King Arthur blijft toch (met een zwoele stem): "ik wacht op een ridder met een grote lans"
Eerste indrukken spellenspektakel ?
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
Enrico
- Caballero
-
shadowman76
- Jakkiebak!
ik heb das buch vorig jaar nog via een nederlandse webwinkel weten te kopen.. was toen ook al 42 euro... ik geloof dat diegene die nu nog een (nieuwe) weet te kopen voor minder dan 40 erg blij mag zijn...
enne die 40 euro vind ik het dan uiteindelijk ook wel waard als je nu naar de door 999 uitgegeven scenario's kijkt...
Maar t.o.v. de oorspronkelijke prijs is het natuurlijk wel jammer...
enne nog voor mijn duidelijkheid... komen alle 6 de scenario's nu uit het boek of slechts 3? (ja ik weet het, ik zou het zelf kunnen uitzoeken, maar ben soms ietwat lui
)
enne die 40 euro vind ik het dan uiteindelijk ook wel waard als je nu naar de door 999 uitgegeven scenario's kijkt...
Maar t.o.v. de oorspronkelijke prijs is het natuurlijk wel jammer...
enne nog voor mijn duidelijkheid... komen alle 6 de scenario's nu uit het boek of slechts 3? (ja ik weet het, ik zou het zelf kunnen uitzoeken, maar ben soms ietwat lui
ik vind t niet erg om te verliezen, maar winnen vind ik wel leuker
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
www.catanshop.de --> 24,95 + verzendkosten
die verzendkosten kun ej drukken door bij vraag & aanbod zo'n setje dobbelkaarten te kopen, want dat wil estherxl vast wel dat buch erbij kopen dat jij gewoon de prijs betaalt, scheelt weer evzendkosten, want het is daar geloof ik altijs 12 euri verzenkosten ook voor wat ik in de zomer heb gekocht; basisspel, zeevaarders, candamir
die verzendkosten kun ej drukken door bij vraag & aanbod zo'n setje dobbelkaarten te kopen, want dat wil estherxl vast wel dat buch erbij kopen dat jij gewoon de prijs betaalt, scheelt weer evzendkosten, want het is daar geloof ik altijs 12 euri verzenkosten ook voor wat ik in de zomer heb gekocht; basisspel, zeevaarders, candamir
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Lol: zó had ik hem nog niet geïnterpreteerd!Tamara_Bakker schreef:Ik heb op alledrie de dagen Palazzo, That's Life en King Arthur afgewisseld.
Alledrie leuke spellen om te demonsteren.
Overigens: dé kreet bij King Arthur blijft toch (met een zwoele stem): "ik wacht op een ridder met een grote lans"
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Ik ben, denk ik, de laatste die reageert, maar ik wilde even melden dat ik een prima SPSP achter de rug heb. Drie dagen lang spelletjes spelen blijft leuk.
Uiteraard heb ook ik mijn spellenverzameling weer aardig aangevuld...
Ik had dit jaar echter echt het idee dat er meer ruimte was om spelletjes te proberen en ik heb dan ook meer gespeeld en geprobeerd te spelen dan ooit!
Langs deze weg wil ik tenslotte Michael Bruinsma nog bedanken voor het supergrote rondje bier: dat smaakte prima zo laat op de avond!
Uiteraard heb ook ik mijn spellenverzameling weer aardig aangevuld...
Ik had dit jaar echter echt het idee dat er meer ruimte was om spelletjes te proberen en ik heb dan ook meer gespeeld en geprobeerd te spelen dan ooit!
Langs deze weg wil ik tenslotte Michael Bruinsma nog bedanken voor het supergrote rondje bier: dat smaakte prima zo laat op de avond!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!