Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Spots 2. Ik doe het even in een spoiler tag zodat je eerst zelf kan nadenken voordat je mijn reactie leest.
Mijn eerste gedachte is licht. Spots zijn lampjes. Die lijkt me zeker.
Verder denk ik aan podium. Daar kun je letterlijk en figurlijk in de spotlights staan.
Ook denk ik aan stadion. Die felle lampen die het veld verlichten heten volgens mij ook spots.
Daarnaast denk ik aan ziekte, als je spots hebt over je lichaam (al is dat meer dan een Engels gebruik van het woord). Die spots kun je dan weer met een laser verwijderen... Ook kun je met een laser een puntje maken, dat wordt ook wel een spot genoemd, geloof ik.
De rest is allemaal wat verder gezocht.
Ik denk in deze volgorde:
Licht
Podium
Stadion
Laser
Ziekte
Woorden die samen met water een woord vormen: Slang, Tank en Kraan (en in het Vlaams ook Konijn)
Verder zie ik: Vis (zwemt in het water), Vuur (Water & Vuur), slip (= aquaplaning)
De eerste 3 zijn misschien het meest logisch, maar waren niet mijn eerste gedachten.
Woorden die samen met water een woord vormen: Slang, Tank en Kraan (en in het Vlaams ook Konijn)
Verder zie ik: Vis (zwemt in het water), Vuur (Water & Vuur), slip (= aquaplaning)
De eerste 3 zijn misschien het meest logisch, maar waren niet mijn eerste gedachten.
de volgorde die ik bedacht was:
Kraan
Vis
Slang
en daarna
Vuur
Tank
ik zou van boven naar beneden drie woorden aanwijzen.
doe je best.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever