Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Vooral die laatste is nog beter als ik dacht, het verbaasde mij volledig dat ik die voor maar 20 euro heb kunnen kopen. Voor de kaarten zijn mooie papieren doosjes (tuck box) gemaakt en 2 van de 3 uitbreidingen zitten nog nieuw in folie!
Misschien zie ik nog onvolkomenheden over het hoofd, maar ik denk het niet!
Ik ben blij met je reactie, heb zelf de tuckboxes gemaakt, omdat ik de doosjes rechtop had staan, weggedaan omdat mijn gezin het geen leuk spel meer vond
/quote Liever niet. Want dan moeten we ook die discussie over beloning weer gaan voeren. En zo efficiënt was ie niet; hij zou het als would be stand upper bij Comedy Central niet verder dan glazenophaler hebben gehaald.
250 kavels in 2 uur is 28,8 seconden bruto per kavel. 0-5 Onverkochte kavels per veiling. Minimaal 1 spel dat nog verkrijgbaar was verkocht voor meer dan de nieuwprijs. Van mij mag je dat niet efficiënt noemen.
Ik voel me gevleid. De discussie over beloning is niet de reden geweest waarom ik gestopt ben met de veiling. Ook is de beloningsdiscussie niet van mijn tijd maar inmiddels ongeveer 15 jaar oud en dateert uit de tijd van mijn voorganger. Ook de 5% die genoemd wordt is maar de halve waarheid.
Waarom ik nu besluit te reageren? Sinds bijna 1 jaar ben ik, na door de hel gegaan te zijn, vrij van alcohol en drugs. De reden waarom ik gestopt ben met de veiling heeft niets te maken met mijn courtage. Ik ben simpelweg niet op komen dagen en heb met een klote smoes de veiling op het allerlaatste moment afgezegd en het toenmalige bestuur met de brokken van mijn verslaving laten zitten. Het leven is nog steeds geen pretje. En de brokken die ik gemaakt heb in de afgelopen jaren zijn nog lang niet opgeruimd en ik betwijfel of ik dat ooit kan.
Het enige wat ik kan is mijn oprechte excuses aanbieden voor de schade die ik aangericht heb. Bij deze.
Ik ken de geschiedenis over je functie als vrijwilliger/veilingmeester helemaal niet, maar ik wil je even zeggen dat ik het erg goed van je vind dat je van de alcohol en drugs af bent en wens je heel veel sterkte en kracht om dat zo te houden en weer een mooie toekomst op te bouwen.
Gerrit, iedereen maakt fouten in zijn leven maar lang niet iedereen is zo dapper om daar zijn oprechte excuses voor aan te bieden. Klasse ! Heel veel sterkte
Gerrit, voor mij blijf je nog de beste veilingmeester van Ducosim, die we ooit gehad hebben.
Je bracht de veiling altijd met de nodige kennis en een doses humor te berde, het was een feest als jij er stond.
Wim G. schreef:Gerrit, voor mij blijf je nog de beste veilingmeester van Ducosim, die we ooit gehad hebben.
Je bracht de veiling altijd met de nodige kennis en een doses humor te berde, het was een feest als jij er stond.
Zeer mede oneens. Ontbreken van professionaliteit, melige derdehands grappen, roken, en 'meer als'.
Geef mij Armand maar. Ik zeg even niet dat ie de beste is, dan blijft ie tenminste z'n best doen!