NOODKREET: Demoër WGG gezocht voor SPIEL

Hier vind je alle informatie over de grootste spellenbeurs ter wereld.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Dierik
Erelid

NOODKREET: Demoër WGG gezocht voor SPIEL

Bericht door Dierik »

Door heel vervelende privéomstandigheden is plotseling een demoër van White Goblin Games verhinderd om naar SPIEL te komen. Deze persoon zou donderdag tot en met zondag demoën en is in elk geval donderdag en vrijdag maar misschien ook zaterdag en zondag verhinderd.

Wie hier op het forum kan White Goblin Games uit de brand helpen? Het mooiste is natuurlijk als je al meerdere dagen op SPIEL bent en daarvan één of twee dagen zou willen "opofferen" om te demoën. Maar ook als je nog geen plannen had maar wel de mogelijkheid hebt om deze dagen naar Essen te komen ben je natuurlijk van harte welkom!

Kan je op donderdag en/of vrijdag stuur me dan een PB dan kunnen we verder praten over de verdere invulling hiervan. Kan je in het weekend dan zet ik je voor die dagen graag op de reservelijst als blijkt dat de betreffende persoon inderdaad niet kan. Het is uiteraard wel belangrijk dat je in het Engels en/of Duits de spellen kunt uitleggen. Ik kan je de spelregels toesturen zodat je je kunt voorbereiden.

Ik hoop dat iemand van jullie deze noodkreet wil beantwoorden. En misschien dat ik hiermee zelfs een stille wens van iemand kan invullen dat zou helemaal mooi zijn. :wink:
pleunie.william
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: NOODKREET: Demoër WGG gezocht voor SPIEL

Bericht door pleunie.william »

Klinkt als vijf voor twaalf Dierik. Hopelijk vind je snel een bekwame vervanging!
Afbeelding
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!

Bericht door 16 Feet Pauly »

Ik heb wel een stille wens, maar die bevat alleen Dierik ;), niet demo-en voor WGG :D en al helemaal niet Duitsland. Duits bier is dan wel weer aanwezig in die wens, de andere 17 attributen zijn nog geheim ;). hahaha.

Succes met het vinden van een demoër op zulks korte termijn.

We zien ons in ieder geval op Essen!!!
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

Ik zou best eens willen demoën, maar ga met geluk pas volgend jaar voor het eerst naar Essen :P. Daarnaast ook nog geen ervaring met demoën, dus voor deze keer gaat het hem sowieso niet worden voor mij helaas. Succes met zoeken, moet toch op dit forum wel iemand zijn die naar Essen gaat en een paar dagen wil demoën!
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Ondertussen heb ik voor vrijdag iemand gevonden. Bedankt voor je reactie Davy! :clap: :clap:

Ik zoek dus nog met name iemand voor de DONDERDAG en een reserve voor zaterdag en zondag.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

En ook voor de donderdag is het gelukt! Niels alvast bedankt. :clap:

Nu alleen nog back-up voor de zaterdag en zondag.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Helaas gaat de betreffende demoër de zaterdag en zondag niet halen. Dus bij deze een oproep of er nog iemand in het weekend zou willen demoën. Eén van beide dagen is ook al mooi.

Zelf ben ik vanaf morgen in Essen dus ik lees daar wat minder vaak mijn berichten uit. Ik hoop uiteraard op een positieve reactie. Tot nu toe ben ik heel bij met alle hulp! :thumbup: