Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik ben al enige tijd opzoek naar heroscape.
het betreft alles van heroscape, ik wil dit spel namelijk gaan verzamelen (en ik weet dat er goedkopere verzamelingen te bedenken zijn )
als u dit spel heeft liggen hoop ik op een PM.
Ik ben ook al een tijd op zoek, niet makkelijk te vinden voor een redelijke prijs
sjoerdje26 schreef:Hallo,
Ik ben al enige tijd opzoek naar heroscape.
het betreft alles van heroscape, ik wil dit spel namelijk gaan verzamelen (en ik weet dat er goedkopere verzamelingen te bedenken zijn )
als u dit spel heeft liggen hoop ik op een PM.
Afgelopen Spiel heb ik het fort zien liggen voor €60. Die was toch echt €40 toen die uitkwam...
Ik ben zelf ook verzamelaar van Heroscape, en uit ervaring kan ik zeggen dat het erg lastig is. Ze worden simpelweg niet meer gemaakt. Vooral voor de oude uitbreidingen als tundra, vulkaan en forest ga je heel veel geld neer moeten tellen. Ik heb Raknar's Vision (de meest zeldzame en gewilste uitbreiding) al voor $150 van eigenaar zien wisselen...
Met een beetje geluk kun je misschien nog wel de laatste 3 waves (Dungeons and Dragons uitbreidingen) vinden voor een redelijke prijs.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
Om even weer leven in dit topic te brengen: ik ben nog steeds op zoek naar heroscape (behalve de marvel, en de opkomst van de valkyrie)
Kan iemand mij hiermee helpen, alvast bedankt