GLOW om 18.30 na Spellenspektakel

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

WTULTC
Elfenkoning

GLOW om 18.30 na Spellenspektakel

Bericht door WTULTC »

Om 18.00 u is Spellenspektakel op 9 en 10 november afgelopen, maar in Eindhoven begint om 18.30 u dan juist een groot gratis event namelijk GLOW http://www.gloweindhoven.nl/.

GLOW is een lichtkunstroute van 4,5 km door de stad en ook de buitenkant van het beursgebouw maakt dit jaar onderdeel uit van de route. De route gaat dit jaar zelfs door het Philipsstadion omdat PSV 100 jaar bestaat. Straten in het centrum worden ervoor afgesloten om de mensenmassa in goede banen te kunnen leiden. Het is gratis en je kunt ook besluiten om maar een deel van de route te lopen.

Voor de geocachers onder ons wordt er op 9 november ook nog een event georganiseerd. Wel anders dan voorgaande jaren zonder opdrachten, maar alleen een logboek.

Persoonlijk vind ik GLOW elk jaar zeer de moeite waard en met name dit jaar ben ik oa benieuwd naar 6 meter lichtboom, de projectie op de Catharinakerk en andere gebouwen en natuurlijk het project in het Philipsstadion.
Afbeelding

Labels:
Morrighan
Grote Dienaar

Re: GLOW om 18.30 na Spellenspektakel

Bericht door Morrighan »

Absoluut de moeite waard! Goed dat je het even meldt, want door alle beurzen was ik het bijna vergeten.

Overigens vond ik het vorig jaar wat minder dan het jaar ervoor. Hopelijk weer helemaal top dit jaar.
Afbeelding
kitty
Grote Dienaar

Bericht door kitty »

Het lijkt toch met de dag interessanter te worden om dat weekend naar Eindhoven te komen, toch maar eens kijken of ik mijn man kan overtuigen! :D
Afbeelding
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Ik ben vorig jaar niet geweest, maar ik kan GLOW inderdaad ook van harte aanbevelen.