*Gipsy King* op SpellenSpektakel

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Cwali
Uitgever

*Gipsy King* op SpellenSpektakel

Bericht door Cwali »

Ik (Cwali-spellen) ben zelf niet op het SpellenSpektakel. Ben bij Spel-07 in Belgie, dat was al gepland voordat de nieuwe SpellenSpektakel-data bekend werden.

Bij RollTheDice op het verenigingen-plein van het SpellenSpektakel kun je *Gipsy King* (en vele andere spellen) spelen. (Of andere verenigingen het ook hebben weet ik niet.)
(RollTheDice organiseert ook weer de beurs-top-30. Zie het elektronische bord in de stand. Dit keer kun je cijfers voor de spellen geven.)

Spellenwinkel Tirage heeft 2 marktkramen (als ik me niet vergis). Daar kun je *Gipsy King* (en andere Cwali-spellen) kopen. En *Gipsy King* in de stand zien. Maar lees de spelregels svp niet als je het niet speelt. :shock: Ik lees in de reacties (op boardgamegeek.com) overal terug dat men bij het lezen van de spelregels iets saais verwacht en het kwartje pas valt tijdens het spel.

Er gaan 6 *Factory Fun* spellen naar de Tirage-stand. Licht beschadigde (het spel is verder uitverkocht), maar dat schijn ik alleen zelf te zien. :wink:

groet, en veel plezier in Zwolle,
Corne

Labels:
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Goed om te horen dat de Cwali-spellen in elk geval aanwezig zijn. Ook veel succes gewenst in Broechem en hopenlijk zien we je in de toekomst nog eens weer in Zwolle.