RPG groep gezocht Naarden/Bussum/Huizen e.o.

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Uranday
PIONier

RPG groep gezocht Naarden/Bussum/Huizen e.o.

Bericht door Uranday »

Ik ben opzoek naar een groep enthousiaste mensen die een RPG groep willen starten. Zelf dacht ik aan Pathfinder of D&D. In een ver en grijs verleden heb ik een tijdje D&D gespeeld en vond het erg leuk. Recent merk ik dat ik er weer veel interesse in begin te krijgen zodoende heb ik besloten op zoek te gaan naar een groep of een nieuwe groep te starten.

Ik zoek een groep met redelijk gelijk gestemde mensen. Zelf ben ik 32, werk, heb een vriendin en kind. Wat belangrijk voor mij is dat het een spel is en vooral om de lol moet gaan. Dus uber die hard, 80 uur per week, gaat hem niet worden. Wel zoek ik mensen die het geregeld willen spelen en daar ook moeite voor doen, bijvoorbeeld elke week donderdag avond, 1x per 2 weken een flinke zondag middag… zoiets. Of je nu helemaal nieuw bent (zoals ik mijzelf ook zie) of een super ervaren GM die graag een groep noobs wil leren, iedereen is welkom.

Qua locatie heb ik een plek waar we kunnen spelen (Naarden), maximaal een 6 a 7 personen. Er is ook wat ruimte om attributen op te slaan mocht dit nodig zijn (kaarten, beeldjes, boeken, etc). Verder lijkt mij het dat iedereen zelf wat cola, chips en andere versnaperingen mee neemt. Mocht het handiger zijn dat dit door 1 iemand geregeld wordt, moeten we kijken of we per keer een kleine bijdrage moeten verzamelen.

Dus heb je zin in een leuke RPG groep, die langere tijd gaat lopen en veel gaat leren over de wereld van D&D, let me know!

Groet, Patrick