Saboteur

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Bartjes!
Uitgever

Saboteur

Bericht door Bartjes! »

Heeft er iemand al eens Saboteur gespeeld van 999 Games en zo ja, hoe zijn de ervaringen?

Labels:
henk.rolleman
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door henk.rolleman »

Ik heb het een paar keer gespeeld en ik vind het een erg leuk spel, met name met zoveel mogelijk mensen!
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Oké, bedankt voor je reactie! Het lijkt me namelijk een erg leuk spel, met name omdat je 'rol' pas op het einde bekendgemaakt wordt.
vinfoto
Meeple

Re: Saboteur

Bericht door vinfoto »

Bartjes! schreef:Heeft er iemand al eens Saboteur gespeeld van 999 Games en zo ja, hoe zijn de ervaringen?
Ik heb m gespeeld op de 999 demonstrateursdag een tijdje terug en ik vond hem ook erg leuk....inderdaad wel met veel mensen doen
Leonarda
Rooster Booster

Bericht door Leonarda »

Ik sluit me aan bij de voorgaande meningen. Een leuk spel, maar wel met veel personen spelen. Ik zou zeggen 6 of meer. Dan is het veel leuker.
Let's play games!
Piet
Beheerder

Bericht door Piet »

Inderdaad leuk. Het gaat wel om een licht en vlot spelletje. Ideaal om in grote groepen te spelen.
Speel het spel ook niet te veel, want na een bepaalde tijd heb je het wel gehad.
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Waarschijnlijk gaat er zondag een eerste ronde mee gespeeld worden... ben benieuwd!
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Bartjes! schreef:Waarschijnlijk gaat er zondag een eerste ronde mee gespeeld worden... ben benieuwd!
Ik heb Saboteur de afgelopen week toegevoegd aan de spellendatabase dus daar kan je je ervaringen met dit spel kwijt.

Klik voor een beoordeling van dit spel op: http://speel.spellenspektakel.nl/?pag=spel&item=371