DnD spelers in Nijmegen

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

T.Merrilin
Uno

DnD spelers in Nijmegen

Bericht door T.Merrilin »

In Nijmegen, Dungeons and dragons! We starten een nieuwe groep. De dag waarop we spelen moeten we nog bepalen maar zoals het er nu voor staat willen we tenminste elke twee weken bij elkaar komen.

De groep bestaat uit drie leden in de leeftijd van 20 tot 30. Dat is net te weinig. We hebben er graag nog één of twee leden bij. We spelen voor ons plezier, de humor en het (rollen)spel. Als een dolle levelen is niet per sé het doel. Niet iedereen in de groep heeft spelervaring en is dat dus ook niet nodig. Laat vooral weten als je geïnteresseerd bent, dan ben je van harte welkom voor een eerste bespreking. Als je het dan gezellig vindt, sluit je aan.

Reageer via deze thread of stuur een persoonlijk bericht naar mijn profiel.

Groeten! M J & R
Ghazan Thal
Uno

Re: DnD spelers in Nijmegen

Bericht door Ghazan Thal »

Hoi,

Ik besef me dat ik rijkelijk laat ben ben ik heb zeker interesse in het spelen van D&D. Ik heb een klein beetje ervaring met 3.5 maar ben door het uit elkaar vallen van mijn vorige groepje helaas niet verder dan level 4 gekomen :) Ik zoek een groepje waarin idd levelen niet het doel is maar wel veel plezier en ruimte voor veel roleplay. Ik zou zeggen laar me weten als jullie interesse hebben in een extra speler.

GR
Boomertwins
Uno
Persoonlijke Ondertitel: Dark Soul

Re: DnD spelers in Nijmegen

Bericht door Boomertwins »

Hallo,
is deze plaats nog steeds geldig?
heb nog geen ervaring maar lijkt me erg leuk om eens te kijken/mee te spelen.
Ik hoor het hopelijk ik wel
When I gave you that flame, I gave you a part of myself. Please take good care of it. Goodbye then, Be safe friend. Don't you dare go hollow..