BELONING: Kadobon van 10 euro voor de gouden tip!

Wie helpt me in mijn speurtocht naar dit spel?

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Bartjes!
Uitgever

BELONING: Kadobon van 10 euro voor de gouden tip!

Bericht door Bartjes! »

Ik ben naarstig op zoek naar de (Engelstalige versie van) de Battlelore uitbreiding Heroes. Het betreft hier een uitbreiding voor de 1e editie van Battlelore. Ik zou er enorm blij mee zijn, aangezien het mijn Battlelore collectie compleet zou maken (the last missing piece).

Daarom loof ik een beloning uit voor degene die de gouden tip bezorgt; je kunt er een kadobon van 10 euro mee verdienen!

Wat zijn de spelregels?
1. Ken je iemand die deze uitbreiding heeft liggen, er niets mee doet en bereid is om 'm te verkopen? Of kom je in een spellenwinkel en zie je daar nog een exemplaar liggen? Tip me dan per PB.
2. Indien ik vervolgens inderdaad over ga tot aanschaf van deze uitbreiding (dit hangt natuurlijk af van de conditie en de prijs), krijgt degene die me de gouden tip heeft bezorgd een kadobon van mij ter waarde van 10 euro, te besteden bij een (online) spellenwinkel.
3. Indien meerdere personen me de gouden tip sturen, krijgt degene die me als eerste tipte de kadobon. Indien twee personen op precies hetzelfde tijdstip een tip sturen, dan wordt er eerlijk geloot.
4. De beloning wordt niet uitgekeerd indien ik zelf al op de hoogte was van het verkooppunt/-kanaal. Ter illustratie: ik heb een search lopen op Ebay, dus ik hoef daar niet voor getipt te worden. Ik krijg automatisch meldingen. Het moet gaan om (voor mij) "nieuwe" tips.

Kortom; stap je wel eens over de drempel van een online winkel of kom je binnenkort bij een spellenwinkel, dan kan het zomaar eens de moeite lonen om eens even kort te kijken of navraag te doen of ze deze uitbreiding toevallig nog hebben liggen! Je kunt er immers zomaar 10 euro mee verdienen :thumbup:

Succes!
Laatst gewijzigd door Bartjes! op wo 19 feb 2014, 20:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Bartjes!
Uitgever

Re: Gezocht: Battlelore Heroes expansion

Bericht door Bartjes! »

Tweedehands of nieuw; beide is goed. Mocht je 'm toevallig ergens in een winkel signaleren, dan hoor ik 't ook graag.
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Bump!

Niemand die 'm heeft liggen en er afstand van wil doen (om budget te creëren voor die verbeterde tweede editie van Battlelore)? Of die de gouden tip heeft waar deze nog in het winkelschap staat?
maartend
Critico

Bericht door maartend »

Ik zie dat je veel hebt van battlelore.

Nu heb ik zelf de 1ste edition, epic, Maurauders en Call to arms.

Welke moet ik erbij nemen om er helemaal het fantasytheme van te maken?
Afbeelding
dominique
Hazelnoot Ridder

Bericht door dominique »

maartend schreef: Welke moet ik erbij nemen om er helemaal het fantasytheme van te maken?
Battlelore Second Edition :D
https://detafelplakt.com/
Bartjes!
Uitgever

Re: BELONING: Kadobon van 10 euro voor de gouden tip!

Bericht door Bartjes! »

Beloning: verdien een kadobon van 10 euro! Zie eerste post!
maartend
Critico

Bericht door maartend »

1 bij amazon.de en 1 op ebay.com
Afbeelding
david.vanuffelen
Grote Dienaar

Bericht door david.vanuffelen »

Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Dank voor de tips; deze had ik zelf uiteraard ook gevonden. Maar óf de prijs stond me niet aan óf het ging om een Duitstalige versie. En ik zoek de Engelse. Maar dank voor het meespeuren! Leuk: "Heel BSM helpt!" :lol: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
maartend
Critico

Bericht door maartend »

david.vanuffelen schreef:via amazon: http://www.amazon.com/Fantasy-Flight-Ga ... 1589946499
Ha. Ik was eerder en goedkoper.

Maar wat voor prijs heb je in je hoofd. Die op ebay staat nog laag, ik weet niet wat de verzending kost.
Maar als je me nou die 10 euro niet geeft, kun je dat geld erbij doen
Afbeelding
maartend
Critico

Bericht door maartend »

Afbeelding
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

maartend schreef: Maar wat voor prijs heb je in je hoofd.
Dat kan ik niet zeggen; het gevoel moet ook goed zijn. Prijs is een aspect, de conditie van het spel is een aspect, het vertrowuen in de verkopende partij is ook een aspect. Dat kan allemaal invloed hebben op wat ik er voor wil geven. Dat is in ieder geval geen 70 of 95 euro. Het moet wel in verhouding staan. Grote kans immers dat in de komende jaren de uitbreiding 'gedumpt' gaat worden door huidige bezitters, zodat ze budget vrij kunnen maken voor de expansies van de verbeterde, tweede editie van het spel :wink:

Overigens heb ik een search lopen op Ebay, dus ik hoef daar niet voor getipt te worden. Ik krijg automatisch meldingen als er een exemplaar wordt aangeboden. Ik heb dan ook als vierde 'spelregel' toegevoegd dat de beloning niet wordt uitgekeerd indien ik zelf al op de hoogte was van het verkooppunt/-kanaal. Ebay-tips bijvoorbeeld kunnen dan ook niet leiden tot het uitkeren van de beloning. En geloof me: ik heb al heel wat afgespeurd online, tot aan India, Australie en China toe! Alle andere tips zijn nog steeds van harte welkom! Stiekem hoop ik dat er ergens in een spellenwinkel in Nederland of Belgie nog een exemplaar ligt te verstoffen...
maartend
Critico

Bericht door maartend »

Ik zit net te kijken naar die ebay heroes. De kwark zet international shipping, maar zet dan only ship in usa.
Afbeelding
The Iced One
Critico
Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door The Iced One »

Ik neem aan dat je de Marketplace van BGG ook kent? Er zijn er enkele in de US beschikbaar, maar verzending maakt ze waarschijnlijk onbetaalbaar.
Anderzijds, als je iemand kent die regelmatig in de US moet zijn voor zijn werk ofzo...
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

The Iced One schreef:Ik neem aan dat je de Marketplace van BGG ook kent? Er zijn er enkele in de US beschikbaar, maar verzending maakt ze waarschijnlijk onbetaalbaar.
Anderzijds, als je iemand kent die regelmatig in de US moet zijn voor zijn werk ofzo...
Dank voor het meedenken, maar die had ik inderdaad ook gecheckt. Het is net wat je zegt; verzending is dan weer behoorlijk prijzig. Ik weet nog wel ergens in het buitenland een nieuw exemplaar te staan, maar dat komt ook weer op 70 euro uit... Vind ik toch behoorlijk wat. Dus eerst maar eens kijken of er hier in de regio wat te vinden valt, dus ik dacht: waarom niet de hulp inschakelen van BSM? Met zijn allen komen we bij heel wat spellenwinkels volgens mij, dus houd je oren en ogen vooral open :lol: