Daarom loof ik een beloning uit voor degene die de gouden tip bezorgt; je kunt er een kadobon van 10 euro mee verdienen!
Wat zijn de spelregels?
1. Ken je iemand die deze uitbreiding heeft liggen, er niets mee doet en bereid is om 'm te verkopen? Of kom je in een spellenwinkel en zie je daar nog een exemplaar liggen? Tip me dan per PB.
2. Indien ik vervolgens inderdaad over ga tot aanschaf van deze uitbreiding (dit hangt natuurlijk af van de conditie en de prijs), krijgt degene die me de gouden tip heeft bezorgd een kadobon van mij ter waarde van 10 euro, te besteden bij een (online) spellenwinkel.
3. Indien meerdere personen me de gouden tip sturen, krijgt degene die me als eerste tipte de kadobon. Indien twee personen op precies hetzelfde tijdstip een tip sturen, dan wordt er eerlijk geloot.
4. De beloning wordt niet uitgekeerd indien ik zelf al op de hoogte was van het verkooppunt/-kanaal. Ter illustratie: ik heb een search lopen op Ebay, dus ik hoef daar niet voor getipt te worden. Ik krijg automatisch meldingen. Het moet gaan om (voor mij) "nieuwe" tips.
Kortom; stap je wel eens over de drempel van een online winkel of kom je binnenkort bij een spellenwinkel, dan kan het zomaar eens de moeite lonen om eens even kort te kijken of navraag te doen of ze deze uitbreiding toevallig nog hebben liggen! Je kunt er immers zomaar 10 euro mee verdienen
Succes!