Nürnberg nieuws
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Richard van Vugt
- Garnaal
Nürnberg nieuws
Ik heb vanmiddag op de beurs bij Hans im Glück Helios gespeeld. Het is weer een echt HiG-spel geworden: korte speelduur, leuke afwegingen, veel 'dat ga ik volgende keer anders doen'. Weliswaar is elke speler min of meer met zijn eigen sores bezig, maar dat kan de pret niet drukken. Ik zal in mijn Nürnbergverslag dat binnen twee weken verschijnt een uitgebreide beschrijving van het spel geven. Maar zet deze maar vast op je lijstje!
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
-
Richard van Vugt
- Garnaal
Re: Nürnberg nieuws
Verder was er veel klein grut, met uitzondering van Rüdiger Dorns Istanbul. Ook geen groot spel, maar wellicht leuk om te spelen. Zo, nu even verder met lekker goeienkoop Duits eten! Morgen naar huis, en daarna alles uitwerken. Duurt wel even, helaas. Maar heb geduld!
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik kijk uit naar jouw reportage. Da's altijd boeiend leesvoer met mooie plaatjes.
-
Richard van Vugt
- Garnaal
Ik ben druk bezig, Erwin; elk vrij moment. De foto's moeten altijd worden opgepept omdat het kunstlicht op de beurs nooit optimaal is; en er is altijd die vervelende reflectie op het onderwerp van de lampen waar je helemaal niets aan kunt doen. Maar ik ben dit jaar lekker voortvarend aan het werk en denk uiterlijk donderdag het verslag online te hebben. Wat dit jaar hielp was dat ik de speluitleg telkens als film op mijn iPad heb opgenomen; dat werkt bij thuiskomt prima als dictafoon. Voorheen stond ik op de beurs van allerlei in mijn notitieboekje te krabbelen. En ondanks dat heb ik weleens een spel gehad waarvan ik bij thuiskomst dacht: 'Hoe gaat dat eigenlijk?'Erwin schreef:Ik kijk uit naar jouw reportage. Da's altijd boeiend leesvoer met mooie plaatjes.
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Klinkt veelbelovend. Geef me maar een seintje wanneer het erop staat. Dan plaats ik een nieuwsberichtje met een link. Succes met de laatste bewerkingen.Richard van Vugt schreef:Ik ben druk bezig, Erwin; elk vrij moment. De foto's moeten altijd worden opgepept omdat het kunstlicht op de beurs nooit optimaal is; en er is altijd die vervelende reflectie op het onderwerp van de lampen waar je helemaal niets aan kunt doen. Maar ik ben dit jaar lekker voortvarend aan het werk en denk uiterlijk donderdag het verslag online te hebben. Wat dit jaar hielp was dat ik de speluitleg telkens als film op mijn iPad heb opgenomen; dat werkt bij thuiskomt prima als dictafoon. Voorheen stond ik op de beurs van allerlei in mijn notitieboekje te krabbelen. En ondanks dat heb ik weleens een spel gehad waarvan ik bij thuiskomst dacht: 'Hoe gaat dat eigenlijk?'Erwin schreef:Ik kijk uit naar jouw reportage. Da's altijd boeiend leesvoer met mooie plaatjes.