Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Voor alle beursbezoekers (of diegenen die nog twijfelen) is vanaf vandaag de plattegrond beschikbaar met daarop de indeling van de verschillende uitgevers- en verkoopstands. De voorpret kan beginnen!
Voor al de duidelijkheid het: "Nederlands & Vlaams Kolonisten van Catan" is het
Nederlands & Vlaams Kampioenschap Kolonisten van Catan" (is inmiddels aangepast)
Maar dat was voor iedereen natuurlijk al volkomen duidelijk?
WTULTC schreef:Opvallend vind ik als ik op plattegrond af ga kleine stand van 999games. Merkwaardig want het is toch een van de grootste Nederlandse uitgevers.
Is op zich wel opvallend, maar niet echt nieuw. 999 Games heeft volgens mij tot nu toe op elke Zuiderspel een vrij kleine stand gehad (ben niet helemaal zeker over TAC, na het TAC in ieder geval wel).
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
Bellegar schreef:Is op zich wel opvallend, maar niet echt nieuw. 999 Games heeft volgens mij tot nu toe op elke Zuiderspel een vrij kleine stand gehad (ben niet helemaal zeker over TAC, na het TAC in ieder geval wel).
In het Klokgebouw hadden ze de laatste twee keer een piepkleine stand. Die was blijkbaar groot genoeg voor hun promotiebehoefte op zo'n beurs. Op zich niet eens zo vreemd, voor de grote uitgevers was het voorjaar immers nooit een interessante periode om flink met het promotiebudget te strooien. Die doen dat liever in het najaar.