Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dank voor de complimenten. .. ja als diehard mariokart fan heb ik me altijd verbaasd dat hier geen bordspel van is... je kan het namelijk helemaal uitmelken met oneindig veel uitbreidingen ... maar in zo`n geval maken we het gewoon zelf.... piepschuim/ verf/ gimp / kleurenprinter/ hardboard en natuurlijk miniatuurtjes. Oh ja en fimo klei voor de items. Het circuit kan oneindig veranderd worden en verveeld dus nooit. De kinderen kijken al weer uit na de volgende race offline, want die geniet de voorkeur momenteel.
Ik ben zelf ook altijd wel gecharmeerd geweest van de verschillende mariokartspellen (van het weekend zelfs nog op de wii gespeeld met mijn zwager en zoon). Mocht je van plan zijn om regels hiervoor te publiceren wil ik het wel eens proberen, ben wel weer toe aan een nieuw knutselprojectje.
Als ex-Mariokartkampioen (bij mij thuis toch) moet ik toegeven dat het er echt heel goed uitziet! Hoe wordt het spel gespeeld? Is het dobbelen en vooruitgaan of werk je met kaarten? Zijn er verschillende karaktereigenschappen of was dat te moeilijk om te balanceren? Alleszins, je mag er voor mij ook zo één maken !
Gevorderd: geen dobbelstenen voor movement. De bedoeling is dan dat je een kart samen stelt. Frame en tires. Oftewel een kart samen stellen die jou ligt en bij de track past.
Het laatste is op papier af maar nog niet getest. Is ook te ingewikkeld voor mijn kinderen.
De item kaarten zijn verschillende stapels. Je trekt dus items afhankelijk van je positie.
Het medium, light en heavy karakters heb ik achterwege gelaten, maar geïmplementeerd in het frame.