Deze site om turn-based online spellen te spelen bestaat al weer sinds mei 2006. Dus wie eens geen speelkamaraad kan vinden in zijn omgeving kan hier aanschuiven.
Op 19 januari heeft Corn van Moorsel zijn nieuwste spel gepresenteerd: Dominate. Via de volgende link kan je meer informatie over dit spel vinden:
Uitleg Corn over zijn nieuwste spel Dominate
Mastermoves.eu
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dierik
- Erelid
-
Dierik
- Erelid
Sinds 27 april is het spel EinsteinWurfeltNicht op Mastermoves te spelen. Het is al weer het 10e spel op Mastermoves!
Ik citeer Corn zelf hieronder:
"Dit spel van Ingo Althofer heeft heel veel toeval en heel veel diepte tegelijk. Ik vind het een superspel en we hebben er een mooie versie van gemaakt."
Ik citeer Corn zelf hieronder:
"Dit spel van Ingo Althofer heeft heel veel toeval en heel veel diepte tegelijk. Ik vind het een superspel en we hebben er een mooie versie van gemaakt."
-
Dierik
- Erelid
Corn heeft weer een nieuw spel geplaatst op mastermoves.eu. Het spel heet Comino.
-
Enrico
- Caballero
Comino is een leuk legspelletje waarbij je tegels met rood, geel en blauwe velden zo gunstig mogelijk aan elkaar moet leggen.
Corné had het spelletje overigens de vorige ducosim-spellenbeurs (in mei dus) bij zich. Daar kon je het al even spelen.
Ik heb nu een paar spelletjes gespeeld en het speelt lekker vlot: iedere speler heeft 11 beurten en that's it. Het nodigt erg uit tot revanche.
Corné had het spelletje overigens de vorige ducosim-spellenbeurs (in mei dus) bij zich. Daar kon je het al even spelen.
Ik heb nu een paar spelletjes gespeeld en het speelt lekker vlot: iedere speler heeft 11 beurten en that's it. Het nodigt erg uit tot revanche.
-
jeroenh
- Professor Pimpel
-
Enrico
- Caballero
-
delia
- Party Animal
-
Enrico
- Caballero
Je KON uit alle kaartjes kiezen, maar je MAG dat niet. Zover ik weet wordt deze bug nog (snel) opgelost. Tot die tijd dus even sportief zijn en alleen je eigen kaartjes kiezen!delia schreef:leuk snel spel.
Het kostte me wel 5 potjes om erachter te komen dat je uit alle kaartjes mag kiezen, niet alleen die voor jezelf liggen...
-
delia
- Party Animal
-
Enrico
- Caballero
-
delia
- Party Animal