Mastermoves.eu

Goede en informatieve informatie gezien op een andere site? Plaats hier een link en discussieer!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Dierik
Erelid

Mastermoves.eu

Bericht door Dierik »

Deze site om turn-based online spellen te spelen bestaat al weer sinds mei 2006. Dus wie eens geen speelkamaraad kan vinden in zijn omgeving kan hier aanschuiven.

Op 19 januari heeft Corn van Moorsel zijn nieuwste spel gepresenteerd: Dominate. Via de volgende link kan je meer informatie over dit spel vinden:

Uitleg Corn over zijn nieuwste spel Dominate
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Sinds 27 april is het spel EinsteinWurfeltNicht op Mastermoves te spelen. Het is al weer het 10e spel op Mastermoves!

Ik citeer Corn zelf hieronder:

"Dit spel van Ingo Althofer heeft heel veel toeval en heel veel diepte tegelijk. Ik vind het een superspel en we hebben er een mooie versie van gemaakt."
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Corn heeft weer een nieuw spel geplaatst op mastermoves.eu. Het spel heet Comino.
Enrico
Caballero

Bericht door Enrico »

Comino is een leuk legspelletje waarbij je tegels met rood, geel en blauwe velden zo gunstig mogelijk aan elkaar moet leggen.

Corné had het spelletje overigens de vorige ducosim-spellenbeurs (in mei dus) bij zich. Daar kon je het al even spelen.

Ik heb nu een paar spelletjes gespeeld en het speelt lekker vlot: iedere speler heeft 11 beurten en that's it. Het nodigt erg uit tot revanche.
jeroenh
Professor Pimpel

Bericht door jeroenh »

Enrico schreef:Ik heb nu een paar spelletjes gespeeld en het speelt lekker vlot: iedere speler heeft 11 beurten en that's it. Het nodigt erg uit tot revanche.
Tja... revanche... sommigen mensen leren heel snel.... :(

Wel een leuk spel!
Enrico
Caballero

Bericht door Enrico »

jeroenh schreef:
Enrico schreef:Ik heb nu een paar spelletjes gespeeld en het speelt lekker vlot: iedere speler heeft 11 beurten en that's it. Het nodigt erg uit tot revanche.
Tja... revanche... sommigen mensen leren heel snel.... :(

Wel een leuk spel!
Hmmm, ik voel me niet aangesproken hoor.... :wink:
delia
Party Animal

Bericht door delia »

leuk snel spel.
Het kostte me wel 5 potjes om erachter te komen dat je uit alle kaartjes mag kiezen, niet alleen die voor jezelf liggen...
Enrico
Caballero

Bericht door Enrico »

delia schreef:leuk snel spel.
Het kostte me wel 5 potjes om erachter te komen dat je uit alle kaartjes mag kiezen, niet alleen die voor jezelf liggen...
Je KON uit alle kaartjes kiezen, maar je MAG dat niet. Zover ik weet wordt deze bug nog (snel) opgelost. Tot die tijd dus even sportief zijn en alleen je eigen kaartjes kiezen! :wink:
delia
Party Animal

Bericht door delia »

Ik vergeet het ook steeds :-)

Volgens mij kan het nu niet meer, je kunt wel kaartjes verwijderen uit het spel.
Enrico
Caballero

Bericht door Enrico »

De bug is er inderdaad uitgehaald. Je kunt nu nog wel kaartjes verwijderen, maar dat zijn dan wel je eigen kaartjes. Zou ik niet te vaak doen als je ook nog wil winnen... :wink:
delia
Party Animal

Bericht door delia »

Ik vond het ook al een rare regel!