Vampire - The Requiem - spelers gezocht Eindhoven

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

LuckyDee
Sojaboon
Persoonlijke Ondertitel: Storyteller
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Vampire - The Requiem - spelers gezocht Eindhoven

Bericht door LuckyDee »

Met nog 2 anderen vorm ik de laatst overgeblevenen van een wisselend groep RPGers, waarbij ikzelf me als laatste zo rond 2002 heb aangesloten. Na een hele hoop probeersels zijn we uiteindelijk bij de World Of Darkness uitgekomen, en hebben we een aantal jaar Vampire - The Masquerade en daarna The Requiem gespeeld. Totdat een jaar geleden door een ongelukkige
samenloop van omstandigheden de groep uit elkaar viel en we erachter kwamen dat de huidige bezetting zich niet leende voor het soort spel dat we op dat moment speelden.

Ik - als Storyteller - wil hier echter graag weer mee verder, en ben naast mijn twee overgebleven spelers op zoek naar meer vrijwilligers. Wij komen alledrie hier uit de buurt, en wonen op dit moment in Eindhoven/Geldrop. Onze gemiddelde leeftijd is 33 jaar.

Ik zoek ervaren spelers - niet noodzakelijk bekend met World of Darkness of Vampire, maar wel met RPGs in het algemeen. Onze campaigns draaien vooral om verhalen en characterplay, maar aan actie ontbreekt het ook zeker niet.
Zie voor een voorbeeld van mijn werk als DM/GM/ST een stuk van een (helaas geflopte) play-by-forum campaign die hier begint.

We willen graag op vaste basis gaan spelen - een wekelijkse of twee-wekelijkse doordeweekse avond, bij voorkeur - met als doel een campaign die zich blijft ontwikkelen. Als dit concept je aanspreekt, laat wat van je horen, mag ook per pm of mail. En mag ook als je niet zeker weet of je wel aan alle voorwaarden voldoet; het lijkt me ook prima om met wat meer liefhebbers in contact te komen.

Gegroet,

Des
We Only Come Out At Night
LuckyDee
Sojaboon
Persoonlijke Ondertitel: Storyteller
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Vampire - The Requiem - spelers gezocht Eindhoven

Bericht door LuckyDee »

Update: Inmiddels heb ik - mede dankzij dit forum - vier spelers weten te vinden, en binnenkort gaat na een kennismakingssessie de campaign van start! Iedereen die me iets heeft laten weten nogmaals bedankt.

Echter: blijf vooral reageren als je dit bericht ziet, ook jaren na dato. Mijn mailadres blijft actief en ik hou graag mijn oren en ogen open voor meer spelers - je weet maar nooit wanneer die connecties weer van pas kunnen komen...
We Only Come Out At Night