De tornooispellen voor het EK voor teams te Essen zijn bekend:
- Florenza the card game
- Istanbul
- Glück Auf
- Concordia
Zijn hier nog deelnemers?
Europemasters 2014
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
N2xU
- Grote Dienaar
-
robbebob
- Regenmaker
Re: Europemasters 2014
Ja, hier één van de deelnemers namens het Nederlandse team Troonpretendenten. Leuke spellen, het oefenen wordt geen strafN2xU schreef:Zijn hier nog deelnemers?
"The goal of a game is to win, but it is the goal that is important, not the winning". Knizia
-
Dierik
- Erelid
Mooi lijstje inderdaad! 
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
jaaa! een mooi lijstje!
Hoewel mijn eigen team niet gekwalificeerd is met de 5e plek, val ik in bij de Krasse Knarren omdat bij hen niet het volledige team kan/wil meedoen. Dus ik ben er bij! Jippie!
Hoewel mijn eigen team niet gekwalificeerd is met de 5e plek, val ik in bij de Krasse Knarren omdat bij hen niet het volledige team kan/wil meedoen. Dus ik ben er bij! Jippie!
~ Always look on the bright side of life ~

-
N2xU
- Grote Dienaar
Dan komen we elkaar misschien tegen aan tafel! Ik heb vorig jaar tegen 2 Krasse Knarren gespeeld.
Ik heb de indruk dat ze dit jaar geen al te lange spellen hebben gekozen. Vind het persoonlijk een beetje spijtig dat zowel Bruxelles 1893 als Russian Railroads uiteindelijk uit de boot zijn gevallen.
Ik vraag me tevens af of de keuze ook veel met de sponsoring te maken heeft (wat overigens zeer te begrijpen is). Geen enkele van de 3 spellen op de shortlist die werden uitgegeven door uitgevers die vorig jaar sponsorden (Ystari, Pearl Games, Hans im Glück) heeft het dit jaar gehaald.
Ik heb de indruk dat ze dit jaar geen al te lange spellen hebben gekozen. Vind het persoonlijk een beetje spijtig dat zowel Bruxelles 1893 als Russian Railroads uiteindelijk uit de boot zijn gevallen.
Ik vraag me tevens af of de keuze ook veel met de sponsoring te maken heeft (wat overigens zeer te begrijpen is). Geen enkele van de 3 spellen op de shortlist die werden uitgegeven door uitgevers die vorig jaar sponsorden (Ystari, Pearl Games, Hans im Glück) heeft het dit jaar gehaald.