Hoi,
Ik woon sinds kort in Venlo en ben op zoek naar mensen die graag regelmatig een spel spelen.
Ik speel alles van Keltis tot Mage Knight Board game. Van Bohnanza tot Agricola. Maar ik heb een voorkeur voor de meer tactische en strategische spellen (maximaal 2 uur).
Interesse? Laat me dat dan weten!
Groet,
Martyn
Venlo - Spelers gezocht
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
Martyn F
- Spelauteur
- Persoonlijke Ondertitel: Bordspelauteur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
dajebriza
- PIONier
Re: Venlo - Spelers gezocht
I am nearby in Beek, near Maastricht. Venlo is not too far for me to drive for some gaming. I would love to join you for some games. I am American and do not speak Dutch unfortunately.
-
erwinvreuls
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: War/Eurogamer
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Venlo - Spelers gezocht
Hoi martyn,
Ik weet niet of het iets voor je is of dat het te ver uit de buurt is maar spellenclub midden limburg heet een keer per maand een spellenmiddag in roermond. Check de site spellenclubmiddenlimburg.nl. Daarnaast onderhouden we een facebookgroep die 1 a 2 keer per week spelen bij mensen thuis in roermond. Laat maar iets weten bij interesse.
mvg erwin
Ik weet niet of het iets voor je is of dat het te ver uit de buurt is maar spellenclub midden limburg heet een keer per maand een spellenmiddag in roermond. Check de site spellenclubmiddenlimburg.nl. Daarnaast onderhouden we een facebookgroep die 1 a 2 keer per week spelen bij mensen thuis in roermond. Laat maar iets weten bij interesse.
mvg erwin