Op 20 september organiseert Spellenclub Incognito haar jaarlijkse topevenement: de Spellenmarathon. Gedurende 12 uur wordt er gespeeld en al die tijd is er allerhande randanimatie.
- spelen met honderden spellen uit onze rijke collectie.
- demo White Goblin Games: Rococo, Istanbul, Pagode, Qwixx kaartspel, Basari, Pittige Pepers,...
- voorstelling Keyflower - The Farmers
- tornooi Regenwormen, met leuke prijzen voor de winnaars
- Oost-Friese dijkwandeling: plezier met een papieren meter
- tombola: elk uur maak je kans om enkele topspellen te winnen
- zoekwedstrijd over spellen
- degustatie van onze Spelers & Drinkers: onze brouwer heeft zijn zelfde recept volledig artisanaal gebrouwen, waardoor het eindresultaat nog beter is.
- ...
Tijdens onze marathon richten we ons op iedereen die houdt van een spel: kom je even langs of blijf je de 12 uur? Het kan. Zowel veelspelers als gelegenheidsspelers vinden hun gading.
Om de kinderen de kans te geven om zo lang mogelijk te blijven, bieden we voor hen gratis boterhammetjes in de vooravond. Dan kunnen ze blijven spelen tot het bedtijd is.
Incognito's Spellenmarathon / 20 sept 2014, 14u-02u / SOB De Roose, Smedenstraat, Waregem / €2,50 (€10 voor gezinnen)
Incognito's Spellenmarathon
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Piet
- Beheerder
-
andy
- Stamhoofd
Re: Incognito's Spellenmarathon
Misschien dat ik wel eens langs kom. 2 of 3 jaar geleden was dit een plezante dag. Zal er weer een 2dehands stand zijn?
-
Pedro777
- Condottiërre
Ik probeer in de namiddag eens langs te komen met mijn dochters van vijf.
-
Piet
- Beheerder
Andy, ik was nog vergeten te melden dat er inderdaad weer een tweedehandsstand is. Iedereen mag overtollige of oude spellen meebrengen en die te koop aanbieden. We voorzien bij de inkom enkele grote rekken waarop je alles kwijt kan. Gelieve te zorgen voor een overzichtje met jouw richtprijs.
De mensen die aan de inkom zitten, zorgen dan dat de potentiële kopers tot bij jou komen.
(Er zijn geen kosten verbonden aan deze service.)
De mensen die aan de inkom zitten, zorgen dan dat de potentiële kopers tot bij jou komen.
(Er zijn geen kosten verbonden aan deze service.)
-
Piet
- Beheerder
De rekken staan klaar; de spellen gaan we nu uitstallen. We zijn er dus bijna klaar voor.
Welkom vanaf 14u00 tot 02u00.
Welkom vanaf 14u00 tot 02u00.
-
andy
- Stamhoofd
Als alles goed gaat: tot straks.
-
Piet
- Beheerder
Enkele foto's kan je terugvinden op de facebookpagina van SC Incognito.
-
Dierik
- Erelid
Zo te zien was het weer erg gezellig Piet!Piet schreef:Enkele foto's kan je terugvinden op de facebookpagina van SC Incognito.
-
Piet
- Beheerder
Ja, hoor. We hadden iets meer dan 200 entrees, wat toch weer een mooi resultaat is. Er was vooral grote interesse voor de WGG-demo van Rococo en Istanbul. De tafels zaten vol van 14u tot na 22u. Voor Keyflower: The Farmers was er wat minder interesse. Het spel werd maar enkele keren gespeeld.Dierik schreef:Zo te zien was het weer erg gezellig Piet!
Het tornooi Regenwormen zit een beetje op zijn retour. Er speelden 22 mensen mee. Dat is lager dan andere jaren. Het tornooitje Oost-Friese dijkwandeling werd daarentegen met een zeer grote massa gespeeld.
Voor het overige was er een mooi gevulde tweedehandsmarkt. En Luk van spellenwinkel.be vertelde dat hij goed verkocht had.
We hopen dus dat we de mensen tevreden terugkeren.
-
andy
- Stamhoofd
Ik heb een plezante middag gehad. Wel een serieuze hoofdpijn gehad door de spellenzoektocht.
Ubongo 3d geprobeerd, enkele mooie koopjes kunnen doen op de 2dehands stand en dan keyflower zonder uitbreiding.
Ubongo 3d geprobeerd, enkele mooie koopjes kunnen doen op de 2dehands stand en dan keyflower zonder uitbreiding.
-
Piet
- Beheerder
En verlekkerd geraakt op Meisterdiebe. Je komt nog in kosten.andy schreef:Ik heb een plezante middag gehad. Wel een serieuze hoofdpijn gehad door de spellenzoektocht.![]()
-
andy
- Stamhoofd
Dus bij deze: iemand die meistertiebe voor een redelijke prijs van de hand doet?
Voor mij, alvast tot volgende keer.
Voor mij, alvast tot volgende keer.